אתר שופרסל אונליין לא עומד בעומס, במוקד שירות לקוחות שופרסל לא עונים

אתר שופרסל אונליין לא עומד בעומס, במוקד שירות לקוחות שופרסל לא עונים

לקוחות זועמים על שופרסל: הזמנות דרך שופרסל אונליין מגיעות באיחור ובאופן חלקי. שירות הלקוחות לא זמין. שופרסל: "מגייסים נציגים"

שופרסל אונליין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם תכננתם לעשות את הקניות לחג בלי לעמוד בתור באתר שופרסל אונליין, כדאי שתחשבו שוב. כמו בתקופת הסגר הראשון, כאשר הייתה התנפלות על אתר שופרסל והמשלוחים הגיעו באיחור, כעת המצב דומה. לקוחות שופרסל שהזמינו דרך שופרסל אונליין מתלוננים כי המשלוחים מגיעים באיחור או עם חוסרים. אלא שהבעיה לא מסתיימת שם, כאשר הם פונים אל מוקד שירות הלקוחות – אין מענה משום שגם הוא לא עומד בעומס.

שופרסל אונליין – מה קורה עם המשלוחים?

הצצה בעמוד הפייסבוק של שופרסל חושפת את גודל המחדל:

ד' כותבת:

"לא אמיתי!! ממתינה בקו שיענו לי במשך שעה!! ובסוף השיחה מתנתקת וכמובן שאין מענה. קיבלתי משלוח וחסרים מוצרים שחויבתי עליהם".

מ' כותבת:

"לפני כארבעה שבועות בצעתי הזמנה גדולה בשופרסל אונליין. כיוון שבשתי הזמנות קודמות קיבלתי משלוח ללא קירור, ובשקיות קרועות מהרטיבות של מוצרים שהפשירו, ציינתי בפירוש בהזמנה הערה בנושא. ביום המשלוח התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי שישימו לב לעניין. נעניתי באדיבות ובהצהרה שכמובן, איזו שאלה, וכך צריך להיות וכד'.
המשלוח הגיע, ובמצב הרבה יותר גרוע. המוצרים הקפואים נארזו באותן שקיות נייר קטנות, עם מוצרי מכולת כמו קורנפלקס למשל, וללא קירור כלל. מוצרי הסנפרוסט הרבים שהוזמנו, כמו כן חלק ממוצרי החלב, וקפואים נוספים, הגיעו מופשרים ונזרקו לפח. את הקורנפלקס, העוגיות והחטיפים שאריזתם נקרעה מהרטיבות של הקפואים, נאלצתי לאפסן בשקיות ניילון וחלק גם לזרוק. בקבלה עם פירוט החשבון, כתובה בקשתי בעניין הקירור, גם בהתחלה, וגם בסופה, אך איש לא התייחס לכך. התקשרתי מיד להתלונן. מי שענתה לי טענה שזה לא יתכן,
וכנראה אני לא ראיתי שזה היה בצידנית. עניתי שהמוצרים הפשירו, ובכל מקרה לא דוחסים מוצרי קירור באותה שקית עם דברים יבשים. נענתי שעלי לחכות למחרת בבית, על מנת שאחזיר את הדברים, ואז יחליפו לי אותם. כיוון שלמחרת, יום שישי, היה אירוע בביתי, פשוט ויתרתי על התענוג.
שלחתי בעניין תלונה שוב לפני כשבוע לאתר הרשת, ועד עתה איש לא התייחס אלי".

ג' כותבת: 
"כשבוע לאחר קבלת משלוח לקוי עם ירקות ופירות שחלקם רקובים ואו אינם טריים במקרה הטוב. אין מענה משירות הלקחות כולל הודעות בווטס אפ ובאתר. שירות מתחת לכל בקורת!!"

ל' כותבת:

"יש לי הזמנה למחר (יום ב 14/9) , חסמתם את האופציה של עדכן סל באתר . אני מנסה לתפוס נציג כבר מיום חמישי ללא הצלחה. ההזמנה היא למחר! אני מבינה שיש עומס אבל אני חייבת מענה".

כך לא אמורה להתנהל רשת המזון הגדולה בארץ

רשת שופרסל היא רשת המזון הגדולה בארץ והיא גם מפעילה את מועדון הלקוחות הגדול בארץ יחד עם חברת האשראי כאל. לכן, מן המצופה היה שרשת כזו תדע להיערך נכון לתקופה עמוסה כמו התקופה שלפני ראש השנה, במיוחד בצל הקורונה והדיבורים על סגר. זה המקום להזכיר כי שופרסל מקדמת בימים אלה את שופרסל אונליין בטלוויזיה וברשתות החברתיות, ולכן העובדה שהיא אינה מצליחה לספק את השירות שהיא מבטיחה מקוממת במיוחד.

שופרסל היא בין החברות היחידות בישראל שלא רק שלא נפגעו מהקורונה, אלא להפך. זאת, למרות שגם בחודש מרץ ולקראת פסח היא התקשתה לעמוד בעומס הביקושים באתר שופרסל אונליין.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אלינו בטלגרם >

ראיתם מה העלינו לאינסטגרם?

ברבעון השני של 2020 שופרסל נהנתה מגידול של כ-8% בהכנסות לצד קפיצה של כ-67% ברווח הנקי – הודות לנגיף הקורונה שהכניס את עם ישראל להיסטריה וגרם לבהלת קניות. מטבע הדברים, החברה נהנתה מזינוק במכירות של שופרסל אונליין, שהגיעו לשיעור של כ-20% מהמכירות בסניפים. דווקא כעת, כאשר קיים גידול בתחלואה, איום של סגר וקדחת קניות לקראת החגים, שופרסל הייתה אמורה להוכיח שהיא ראויה לאמון הצרכנים.

הפסקת פעילות מועדון לקוחות שופרסל

נזכיר כי בקרב חברי מועדון לקוחות שופרסל קיים כעס על הרשת, משום שלאחרונה היא הודיעה כי היא מפסיקה את הפעילת של מועדון לקוחות שופרסל בקרוב. הרשת מבטיחה מועדון לקוחות חדש, אך מבחינת חברי מועדון שופרסל, כעת עליהם לממש את ההטבות שצברו כדי לא לאבד אותן. קראו את הפרטים בכתבה "מועדון לקוחות שופרסל ייסגר", אשר פרסמנו כאן באתר פואנטה לאחרונה.

רק לאחרונה התגאתה שופרסל בשירות רציף ונרחב

את הטענות הרבות צריכים לקוחות שופרסל להפנות למנהלי הרשת, אשר רק לאחרונה התגאו בהישגי שופרסל עם פרסום נתוני הרבעון השני, ואמרו את הדברים הבאים: "אנו שמחים לסכם את הרבעון השני והחציון הראשון, של שנת 2020, עם תוצאות עסקיות מצוינות, המשקפות את התמודדותה האיתנה של שופרסל עם משבר הקורונה, תוך גילוי אחריות לאומית וחיזוק מיצובה כקבוצת הקמעונאות המובילה בישראל. במהלך הרבעון השני, שופרסל הביאה לידי ביטוי את כלל עוצמותיה בהיבטים המסחריים, הטכנולוגיים, הלוגיסטיים, התפעוליים וההון האנושי, באופן שאפשר לקבוצה להציע לציבור הלקוחות הישראלי שירות רציף ונרחב, למרות אתגרי העבודה שמאפיינים תקופה זו".

תגובת שופרסל: "מגייסים נציגי שירות"

לאור עומס גדול בפעילות שופרסל אונליין הנובע משילוב ערב החג המתקרב, תקופת הקורונה, היערכות לסגר ולאור הרצון לספק שירות לציבור לקוחות רחב ככל הניתן, ישנם עומסים משמעותיים בימים אלו על מוקדי השירות של החברה אשר עובדים סביב השעון מהשעה 8 בבוקר ועד השעה 12 בלילה בכל יום. אנו מגייסים בימים אלו מאות נציגי שירות כדי לתת מענה לעומסים האמורים.

היה לכם מעניין? שתפו חברים! ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות