קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים הוא כלי חשוב לכל עסק בכל גודל, אך קידום אתרים לעסקים קטנים הוא מפתח להשגת יתרון ולהאצת הצמיחה באופן משמעותי. אם המתחרים שלכם עושים קידום אתרים ואתם עדיין לא – אתם עלולים להפסיד בתחרות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

קידום אתרים מסייע לעסקים קטנים ליצור אתרים מהירים, יציבים וידידותיים למשתמש, שמתברגים גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים; כך, בהמשך, הם נהנים מתנועת גולשים איכותית ולבסוף אף בעלייה בשיעורי ההמרות. בנוסף, המשתמשים של מנועי החיפוש נוטים לבטוח יותר באתרים המופיעים בראש העמוד הראשון מאשר במותגים המופיעים במקומות נמוכים יותר.

אם אתם בעלי עסק קטן, כדאי לכם ליצור נוכחות חזקה ברשת ולעקוף את המתחרים על מנת לצבור לקוחות חדשים ולצמוח. איך עושים את כל זה? בעזרת קידום אתרים בגוגל. להלן חמישה יתרונות מפתח של קידום אתרים עבור עסקים קטנים:

1.ידידותיות למשתמש

רבים נוטים לחשוב שקידום אתרים עוסק באופטימיזציה של אתרים עבור מנועי חיפוש, אולם זו ההגדרה הישנה של קידום אתרים. כיום, חלק לא פחות חשוב מן התחום עוסק בשיפור חוויית משתמש.

אתר נקי, בנוי היטב, ברור, מהיר, ומעוצב היטב יעודד את המשתמשים שנכנסים אליו לבלות בו זמן רב יותר, כלומר לצמצם את שיעור הנטישה ולהגדיל את מספר העמודים הנצפים. כך הוא הדבר גם באשר לעמודי תוכן, כגון מאמרים בבלוג או עמודי מכירות, המשביעים את רצון הגולשים בכך שהם מסייעים, במידה רבה של סבירות, לענות על שאלותיהם, לפתור עבורם בעיות ולסייע להם למצוא בדיוק את הדבר שהם צריכים.

ואז, ככל שהמשתמשים מרוצים יותר כך מנועי החיפוש מרוצים יותר, משום שהם שואפים להגיש למשתמשים את המידע האיכותי ביותר שאפשר.

2. הגדלת מספר הלקוחות

אחת מן המטרות העיקריות של בניית אתר היא הרצון לבלוט מעל המתחרים ולהגדיל את מאגר הלקוחות; ואכן, אחד מן היתרונות של קידום אתרים או פרסום בגוגל הוא העובדה שפי שניים יותר לקוחות מגיעים לעסקים שמבצעים קידום אתרים מאשר אלה שלא.

קידום אתרים הוא אחת מאסטרטגיות השיווק היעילות שבעל עסק קטן יכול להרשות לעצמו כיום. לא רק שטמון בו סיכוי ממשי להגדיל את מאגר הלקוחות, אלא מדובר אך ורק בלקוחות שביצעו חיפוש ממוקד בחיפוש אחר מוצרים או שירותים שאותו עסק מספק.

3. שיפור שיעורי ההמרה

אתר שבוצעה בו אופטימיזציה מבחינת קידום אתרים ייטען מהר יותר, יהיה קל יותר לקריאה וניווט, ויהיה מוצג כראוי כמעט בכל סוג מכשיר, נייח או נייד. לפיכך, קיים סיכוי גבוה יותר שהוא יתפוס את תשומת ליבם של גולשים באתר; כלומר, גדל הסיכוי שגולש אקראי יהפוך ללקוח, מנוי או אפילו לקוח חוזר.

4. בניית מודעות למותג

אחת מן היתרונות של מיקום גבוה בתוצאות החיפוש הוא בניית המודעות למותג. כאשר אתר מסוים מופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש של מנוע פופולרי כמו גוגל, יאהו או בינג, הלקוחות הפוטנציאליים ייטו לקשר יותר את אותו אתר עם המילים שחיפשו מאשר אתרים אחרים שאין להם נוכחות חזקה ברשת.

זו הסיבה שבגללה עסקים קטנים שרוצים לבנות את המותג שלהם, בין אם באיזור מקומי קטן או בקנה מידע עולמי, חייבים להשקיע בקידום אתרים ולהתחיל לשפר את הדירוג שלהם עבור מילות מפתח ספציפיות המתקשרות עם תחום עיסוקם.


5. התמודדות מול המתחרים

נניח שקיימים שני אתרים דומים, בעלי מגוון מוצרים דומה ובערך באותו טווח מחירים, שלאחד מהם יש אתר אופטימלי מבחינת קידום אתרים ולשני אין. לאיזה אתר יפנו יותר גולשים מחיפושים מקומיים? איזה משני העסקים יצמח מהר יותר ובהצלחה גדולה יותר?

במילים אחרות, אם המתחרים שלכם עושים קידום אתרים ואתם עדיין לא, פירוש הדבר שאתם מפסידים בתחרות. אם אתם רוצים סיכוי, זה הזמן להתחיל לעשות קידום אתרים עבור העסק שלכם.


תגובות: 0

נגישות