טיסות לקפריסין ישירות מתל אביב: ישראייר וארקיע פותחות קווים משדה דב - פואנטה

טיסות לקפריסין ישירות מתל אביב: ישראייר וארקיע פותחות קווים משדה דב

מדובר בטיסה הלוך חזור במחיר שמתחיל בכ-200 דולר לכרטיס הלוך-חזור

טיסות לקפריסין משדה דב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תושבי הצפון והמרכז ישמחו לדעת כי ממש בקרוב לא יצטרכו להגיע עד נתב"ג כדי לטוס לקפריסין, לפחות אם הם מזמינים טיסות לקפריסין בארקיע או בישראייר.

הטיסה הראשונה של ארקיע משדה דב ללרנקה תצא כבר ב-28 באוקטובר. החברה תפעיל לשם 3 טיסות שבועיות. מחיר כרטיס טיסה ללרנקה בארקיע יחל בכ-200 דולר הלוך-חזור, כאשר הטיסות יתבצעו במטוסי האמבראר הסילוניים החדשים של ארקיע.

בסוף נובמבר יחלו לפעול טיסות ישראייר ללרנקה. ישראייר תוציא לשם 4 טיסות שבועיות ישירות משדה דב במחיר שמתחיל בכ-214 דולר הלוך-חזור, כולל מיסים וכבודה עד 23 ק"ג.

הטיסה הראשונה של ישראייר ללרנקה משדה דב תצא ב-29.11. בנוסף ישווקו כמובן גם חבילות נופש של ישראייר לקפריסין, במחיר שמתחיל בכ-370 דולר לאדם.



בישראייר מציינים שההחלטה להפעיל טיסות בינלאומיות משדה דב הגיעה לאחר ההצלחה של הפעלת הטיסות הבילאומיות של ישראייר מנמל התעופה בחיפה.

ככלל, קפריסין היא יעד מאוד פופולרי בקרב הישראלים, בעיקר בשנים האחרונות מאז שטורקיה נחשבת מחוץ לתחום עבור רבים מהם. במהלך 2017/18 טסו לקפריסין למעלה מ- 200,000 ישראלים.

בישראייר מאמינים שישראלים רבים יעדיפו לטוס משדה דב גם כדי להימנע מהלחץ המאפיין את נתב"ג, שכן היציאה שם מהשדה מהירה יותר. לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות בישראייר, הטיסות לקפריסין משדה דב הן בבחינת "קפיצה קטנה לחו"ל": "אין תורים ארוכים בשדה התעופה, המראה ישר מקו החוף של תל-אביב, זמן טיסה קצר מאוד ומחירים נמוכים ומשתלמים במיוחד של טיסות וחבילות. בנוסף, הקו החדש ישרת גם את אנשי עסקים והסטודנטים אשר טסים בתדירות תכופה ליעד וייתן להם מענה מהיר, נוח ומשתלם".

בי קיור לייזר הנחה

ארקיע: גם טיסות למיקונוס משדה דב

לפני כשלושה שבועות החלה ארקיע להפעיל גם טיסות למיקונוס ישירות משדה דב. טיסות אלה יימשכו עד סיום העונה ויתחדשו שוב לקראת חופשת פסח 2019.

גם טיסות אלה מתבצעות במטוסי האמבראר הסילוניים החדישים שארקיע הצטיידה בהם.

מחירי הכרטיסים כוללים שירות, ומכירת דיוטי פרי, וזהים למחירים בקו נתב"ג -מיקונוס.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות