שווה: 10 שקלים למרק של השפים יונתן רושפלד ושגב משה

שווה: 10 שקלים למרק של השפים יונתן רושפלד ושגב משה

מחצית ההכנסות מדוכן soup market ייתרמו לבית השנטי. איפה זה קורה?

מיזמים שמקדמים מטרה חברתית תוך קידום של גורמים מסחריים אינם חדשים ולעתים גורמים לנו להרים גבה בציניות. אולם, כשמסירים את מעטה הציניות אפשר בהחלט פשוט ליהנות מהם ובמקביל לעשות משהו מועיל לטובת אוכלוסיה מוחלשת. המיזם הנוכחי הוא מיזם שמשלב בין שני השפים יונתן רושפלד ושגב משה, שרונה מרקט ובית השנטי.

מדובר בדוכן זמני בשרונה מרקט – soup market – שמחצית מהכנסותיו ייתרמו לבית השנטי. מנות המרק שיימכרו יעלו 10 שקלים בלבד, לישיבה במקום או לקחת הביתה. שני סוגי מרק יהיו בתפריט – האחד של השף שגב משה, בטעמים תאילנדיים של קארי צהוב, חלב קוקוס, ג'ינג'ר, כוסברה, בוטנים ושלל תבלינים. השני של רושפלד – מרק עגבניות עם קישואים, תפוחי-אדמה, תבלינים הודיים וכוסברה.

שרונה מרקט השקת soup market צילום רפי דלויה 34 Customsoup market בשרונה. צילום רפי דלויה

בית השנטי הוא בית הנותן מענה לנוער בסיכון. מדובר בעמותה הפועלת כבר 33 שנים, ומספקת גם בית זמני וגם מסגרת ארוכת טווח לנוער בסיכון, בסכנה וחסר קורת גג בגילאי 14-21 מכל שכבות האוכלוסייה ומכל המגזרים, ללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר. העמותה מתקיימת בעיקרה זכות תרומות ומפעילה שני בתים: בית השנטי בתל אביב וכפר הנוער בית השנטי במדבר. בשני הבתים יחד שוהים בו זמנית 75-105 ילדים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות