טלוויזיות סמסונג QLED יצאו לשוק - מה הן מציעות?

טלוויזיות הפרימיום של סמסונג: QLED, ללא כבלים ועם תצוגה מרהיבה. והמחיר?

טלוויזיה Q9FN של סמסונג בטכנולוגיית אביאנט: המסך משתלב עם הקיר
טלוויזיה Q9FN של סמסונג בטכנולוגיית אביאנט: המסך משתלב עם הקיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סמסונג השיקה היום את סדרת הטלוויזיות שהיא מגדירה כמשוכללת והמתקדמת ביותר שלה – שמגיעה בגדלים שמגיעים בגודל 55 אינץ', 65 אינץ' ו-75 אינץ'.

כיום אפשר לרכוש טלוויזיית 4K של סמסונג בפחות מ-10,000 שקל, כולל התקנה וחיבור – וסמסונג רוצה להמשיך ולשלוט בתחום מסכי הטלוויזיה הגדולים גם בקטגוריית הטופ פרימיום – שאליה משתייכות הטלוויזיות בסדרות החדשות.

הסדרות המתקדמות של סמסונג כוללות את סדרה 7, 8 ו-9. כאשר סדרה 8 היא סדרה ייעודית למסכים הקעורים של סמסונג.

המשותף לסדרות אלה, מלבד טכנולוגיית QLED שמאפיינת אותן, הוא בכמה היבטים נוספים: עיצוב, חיבוריות, שיתופי פעולה בתחום התוכן ופנייה לקהל הגיימרים. המחיר מתחיל ב-7,500 שקל לטלוויזיית 55 אינץ' ומגיע לכ-27,000 שקל לטלוויזיית 75 אינץ', כאשר ההבדל הוא לא רק בגודל אלא באיכות המסך עצמו. מה שעוד מבדל את סדרת Q9, שהיא היקרה ביותר, הם הרמקולים המשודרגים.

QLED – מילת המפתח של סמסונג

בדירוג המותגים העולמי interbrand, סמסונג נמצאת במקום השישי – ולפניה אין שום יצרנית טלוויזיות. התאגיד הקוריאני צריך לעשות מאמצים מתמידים כדי לשמור על המיצוב הזה, ולשם כך הוא מפתח את טכנולוגיית ה-QLED, שהוצגה בשנה שעברה לראשונה, וכעת מגיעה בגרסה משודרגת.

טכנולוגיית QLED מבטיחה תצוגה לללא צריבה ב-4K מלא, שחור מוחלט ומובהקות של צבעים ברמה גבוהה מאוד. במסיבת עיתונאים לרגל השקת הסדרות, סמסונג הגדירה את ה-QLED "כמו יהלום", כשהכוונה היא שהאיכות תישאר זהה גם בעוד 5 שנים. "לכל טלוויזיה יש חותמת של 100% נפח צבע של מכון התקנים האירופי", מבטיחים בסמסונג, ומציינים שהם הוסיפו לסדרת הטופ פרימיום Q9 תכונה המונעת השתקפות.

מחירי טלוויזיות סמסונג QLED

סמסונג QLED גודל 55 אינץ':

דגם QE55Q7FN – כ-7,500 שקל.

דגם QE55Q8CN – כ-9,000 שקל.

סמסונג QLED גודל 65 אינץ':

דגם QE65Q8CN –  כ-15,000 שקל.

דגם QE65Q9FN – כ-20,000 שקל.

סמסונג QLED גודל 75 אינץ':

דגם QE75Q7FN – כ-20,000 שקל.

דגם QE75Q9FN – כ-27,000 שקל.

סוף סוף – טלוויזיה בלי להסתבך עם כבלים

בסמסונג שמים דגש על העיצוב, מתוך הבנה שככל שהטלוויזיה גדלה ויש לה יותר נוכחות בחדר – כך לצרכן חשוב יותר שהיא תהיה מעוצבת ולא תכער את החלל.

מי שסובל מכל הכבלים שיוצאים מהטלוויזיה, ישמח למצוא בטלוויזיות החדשות פתרון הרבה יותר אלגנטי – כבל אחד דק שמגיע באורך 5 מטרים ופותר את כל החציבות בקיר.

הטלוויזיה מתחברת בפלאג אחד בודד, שיש לו תושבת והגב שלו זהה לגב של הטלוויזיה.

בנוסף, יש הצמדה מוחלטת לקיר.

עבור מי שמעדיף לא לתלות את הטלוויזיה, סמסונג מציעה מעמדים ייעודיים.

הטלוויזיה משתלבת בקיר באמצעות מצב Ambient

באמצעות אפליקציה ייעודית, אפשר לצלם את הקיר ולהפוך את התמונה לשומר המסך של הטלוויזיה. זה הופך את הטלוויזיה לחלק בלתי נפרד מהקיר. לחילופין, אפשר גם לבחור תמונה אחרת מתוך מאגר התמונות שהאפליקציה מציעה. המשמעות היא, כמובן, שהטלוויזיה נשארת דולקת גם כאשר לא צופים בה. להערכת סמסונג, מדובר בעלות זניחה של כדולר אחד בחודש בחשבון החשמל.

אפליקציות עולמיות ומקומיות

בסמסונג מציעים שיתופי פעולה עם כמה גורמים בשוק, למשל ספוטיפיי ודיזר, וכמובן נטפליקס.


גלריה משפחתית בענן

הרעיון של שיתוף תמונות מגיע גם לטלוויזיות – ואפשר לפתוח גלריית תמונות משפחתית שבה כאשר אחד מבני המשפחה מעלה תמונה, היא עולה לגלריה המשפחתית.

אפליקציית Smart Things

כחלק ממגמת הבית החכם, אפליקציית Smart Things מאפשרת חיבוריות בין המכשירים השונים. האפליקציה מאפשרת לשלוט במכשירים השונים דרך הטלוויזיה – למשל מתי יפעל שואב האבק או מתי להעביר את הסמארטפון לחיסכון באנרגיה. גם מכונת הכביסה של סמסונג יכולה להיות מחוברת לטלוויזיה – ואז בעת הצפייה אפשר לראות מתי המכונה צפויה לסיים וכו'.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות