מהירות אינטרנט - זה שם המשחק כיום

מהירות אינטרנט – זה שם המשחק כיום

אם כולם מסביבכם משדרגים לסיבים אופטיים, זה לא במקרה. מן הסתם גם אתם רוצים מהירות אינטרנט גבוהה יותר. אז תפסיקו להתפשר, היכנסו לפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

סבתא בישלה wifi. נתנה לשכן מלמעלה, נתנה לשכן מלמטה, נתנה לילד שלכם, נתנה לאישה ואפילו נתנה לשכן בבניין ליד. לכם לא נשאר פס לגלישה. או שהמכשיר שלכם בכלל לא מתחבר או שהוא זוחל יותר לאט מצב עייף. זה קורה לכם בעיקר בערב, שכל העולם ואשתו רוכבים על פס הגלישה. מה עושים? משדרגים לסיבים אופטיים שמאפשרים לכם לגלוש לבד, ללא תלות באף אחד ובלי לחלוק עם אף אחד. בצורה כזאת, תהיה לכם גלישה אמינה ומהירה כל יום כל היום. בזמן שכולם חולקים פס גלישה ומתעצבנים על האיטיות, אתם תיהנו מהסדרה, סרט או מהמשחק שייתנו לכם קצת רילקס אחרי היום הקשה שעבר עליכם.

מה היתרון של גלישה מהירה ואמינה

שני פגזים יצאו לדרך, לכיוון של טנק פצוע. אחד שלכם ואחד של היריב שלכם. מי שיש לו אינטרנט יותר מהיר יפגע בטנק השני וירוויח את הנקודות. אינטרנט מהיר הוא המפתח לחוויית משחק מהנה במיוחד.

אם אתם אוהבים להוריד קבצים רבים באותו הזמן, פס רחב ואינטרנט מהיר הם הדרך שבה הקבצים יגיעו מהר לתוך המחשב שלכם. לא משנה כמה האינטרנט שלכם מהיר, אם הוא לא יהיה אמין ויתקע כל הזמן, זה יהרוס לכם את חווית הגלישה. חשוב מאוד שהאינטרנט כל הזמן יעבוד ושלא יהיו ניתוקים, אפילו לא לשנייה. עם סיבים אופטיים יהיה לכם אינטרנט של 1 ג'גה. זה אינטרנט שטס ולא מתנתק לעולם.

מהם היתרונות של סיבים אופטיים?

  • סיבים אופטיים לא מושפעים מרוחב פס קטן ומוגבל, שמאט את הגלישה שיש הרבה אנשים שמשתמשים בו.
  • בימים אלו, הרבה מהלמידה והעבודה נעשים דרך תוכנות כמו זום. תוכלו להיות בטוחים שהאינטרנט לא יתנתק וכל הזמן תהיו נוכחים בשיחה.
  • עם סיבים אופטיים, כל חברי הבית נהנים מגלישה מיטבית בלי שלאחד יהיה אינטרנט והשני יהיה מתוסכל כשהוא לא יכול לגלוש.
  • סיבים אופטיים מאפשרים חוויית משחק איכותית מאוד, בלי ניתוקים ובלי איטיות.
  • התקנה מהירה וקלה ע"י טכנאי שיגיע אליכם מטעם החברה מתי שיהיה נוח לכם.

חברה טובה לגלישה טובה

גם אם יש לכם סיבים אופטיים, חשוב שתהיה חברה מנוסה ומקצועית שתתקין את הסיבים בצורה מקצועית ושתהיה לכם למשענת אם תצטרכו אותה. חשוב שתיקחו חברה שיש לה מוניטין טוב והיא נמצאת בשוק הרבה שנים ומשרתת הרבה מאוד לקוחות מרוצים. עם חברה טובה ומקצועית, תמיד יהיו לכם נציגי שירות שיוכלו לעזור לכם בכל דבר, גם בלשדרג את חבילות הגלישה שלכם מדי פעם.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

     





    1
    נגישות