איפה תמצאו טיסה לקפריסין הלוך-חזור ב-63 דולר?

איפה תמצאו טיסה לקפריסין הלוך-חזור ב-63 דולר?

חברת הלואו קוסט ריינאייר מציעה כרטיסי טיסה במחירים של פחות מטנק דלק של מכונית משפחתית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני כמה ימים התבשרנו על כניסתה של חברת הלואו קוסט האירית ריינאייר (ryan air) לקו תל אביב-פאפוס החל מ-28 במארס – והמחירים פשוט נמוכים עד מגוחכים. נכון לעכשיו, באתר החברה אפשר להזמין למאי הקרוב טיסה הלוך חזור במחיר של 63 אירו (לא כולל מזוודה, מזון ובחירת מושב, כמובן). המחיר הגבוה ביותר במאי עומד על 60 דולר לכיוון – עדיין נמוך ואטרקטיבי.

ריינאייר אינה חדשה בארץ, אך היא חדשה בנתב"ג. עד עתה אפשר היה לטוס איתה מאירופה לעובדה – במסגרת מהלכי העידוד של משרדי התיירות והתחבורה, שכוללים פטור מאגרות נמל ותמריצים כספיים עבור כל תייר שנכנס לארץ. ההיקף עמד על 8 טיסות שבועיות, והחל ממרץ הקרוב הוא יגדל. 

חובבי טיסות הלואו קוסט בארץ ובעולם מכירים את ריינאייר היטב, מדובר בחברה הגדולה ביותר באירופה (מבחינת כמות נוסעים), הטסה ל-190 יעדים ב-30 ארצות. כניסתה לנתב"ג עשויה לעודד חברות לואו קוסט נוספות לעשות זאת, כפי שכבר קורה בשנים האחרונות מאז תחילת רפורמת השמים הפתוחים. משרד התיירות מעודד את המגמה באמצעות פטור מאגרות לחברות תעופה שיפתחו קווים חדשים מנתב"ג ליעדים שאליהן לא פועלות עדיין טיסות ישירות.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות