ריינאייר מבטלת את התשלום על טרולי שהתכוונה לגבות בטיסות מישראל/לישראל

ריינאייר מבטלת את התשלום על טרולי שהתכוונה לגבות בטיסות מישראל/לישראל

המחאה הציבורית כנראה עשתה את שלה, והאפליה בוטלה

צילום: לקוח מאתר Ryanair
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יממה אחרי שחברת התעופה ריינאייר עוררה זעם בישראל בגלל המדיניות המפלה שלה לגבי תמחור הטרולי לטיסות מישראל ואליה, החברה חזרה בה.

כפי שפורסם כאן אתמול, בעוד שבכל העולם לקוחות ריינאייר יכולים היו לשלוח ברגע האחרון את הטרולי לבטן המטוס חינם, בטיסות מישראל החברה החליטה לגבות על כך 40-50 יורו.

היום מפרסמת ריינאייר באתר שלה הבהרה, שלפיה החל מ-20 בינואר 2018 הנוסעים בשדות התעופה בישראל יוכלו להגיע אל השער (gate) עם שני פריטים המוגדרים כבודת יד – טרולי ותיק קטן, בכפוף לאישור של רשויות האבטחה בשדה התעופה. לקוחות שרכשו כרטיס Priority יוכלו לעלות עם שני התיקים לטיסה, וכאלה שקנו כרטיס רגיל יוכלו לשלוח את הטרולי אל בטן המטוס ללא תוספת תשלום בכניסה לשער (gate). 

נוסעים עם תיק שרשויות הביטחון בשדה לא יאשרו להעלות למטוס, יישלחו חזרה לעמדת הצ'ק אין ויידרשו לשלם את דמי הטיפול שגובה שדה התעופה. 

ריינאייר ממשיכה לעבוד מול רשויות הביטחון הישראליות כדי לעודד אותן להתיר העלאה של כל סוגי תיקי היד, משום שהחזרות התיקים מהווות בעיה עבור ריינאייר ונעבור נוסעיה.

ריינאייר היא חברת התעופה הגדולה באירופה, וממש לאחרונה היא שינתה בכל רחבי העולם את מדיניות התמחור שלה, כך שכבר לא ניתן לעלות עם טרולי למטוס מבלי לשלם תוספת של כ-5 אירו עבור כרטיס Priority. 

במקביל לשינוי הזה, הגדילה ריינאייר את משקל המזוודה שמותר לשלוח בתא המטען ללא תוספת תשלום.

בארץ מפעילה ריינאייר טיסות רבות הן מנתב"ג והן מעובדה, כאשר אפשר למצוא טיסות בעשרות אירו בודדים.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות