ציוד לאולפן ביתי בלי לפשוט רגל? חברת טופ-טק מסתערת על הצרכן הישראלי

ציוד לאולפן ביתי בלי לפשוט רגל? חברת טופ-טק מסתערת על הצרכן הישראלי

ציוד לאולפן ביתי הוא בדרך כלל פרויקט לא זול. לכן הופתענו מערכת U-PHORIA STUDIO של חברת טק-טופ, שמחירה כמה מאות שקלים

ציוד לאולפן ביתי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מי שמחפש מוצרים אודיו כדי ליצור מוזיקה או להקליט פודקאסט בבית, יודע שבדרך כלל מדובר במוצרים יקרים. כעת משווקת חברת טק-טופ (TechTop) ציוד לאולפן ביתי במחיר מפתיע של 645 ש"ח, ואפשר להשיג את הערכה גם בקצת פחות. מדובר בערכת הקלטה לאולפן ביתי U-PHORIA STUDIO של חברת Behringer – חבילה מקיפה לאולפן הביתי הכוללת כרטיס קול 2UM, אוזניות אולפן סגורות 5000HPS ומיקרופון קונדנסר 1C, יחד עם אבזרים נוספים ומגוון תוכנות אודיו.

קהל היעד של ערכת הציוד לאולפן ביתי U-PHORIA STUDIO הוא יוצרים, זמרים, מפיקים, יוטיוברים ומקליטי פודקאסטים, אשר מעוניינים ליצור ולהקליט באופן עצמאי בביתם או באולפן שהם מקימים בתקציב נמוך.

מבצעים

ציוד לאולפן ביתי – פרטים על U-PHORIA STUDIO של Behringer

כאמור, מי שמחפש ציוד לאולפן ביתי צריך כמה וכמה פריטים, כמו מיקרופון ואוזניות. ערכת U-PHORIA STUDIO של חברת Behringer כוללת כרטיס קול 2UM, אוזניות אולפן סגורות 5000HPS, מיקרופון קונדנסר 1C יחד עם אבזרים נוספים ומגוון תוכנות אודיו.

כרטיס קול 2UM

כרטיס קול חיצוני אשר מציע איכות הקלטה גבוהה באריזה קטנה שמתחברת ב-Plug & Play לכל מחשב בכבל USB ואינו מצריך התקנות מיוחדות. לכרטיס שתי כניסות להקלטה במקביל ו-2 יציאות לרמקולים ואוזניות.

מיקרופון 1C

מיקרופון קונדנסר חד-כיווני להקלטת שירה, דיבור ושלל כלים אקוסטיים. המיקרופון אידיאלי לאולפן הביתי ומתאים גם להופעות חיות. המיקרופון כולל דיאפרגמה גדולה המבטיחה צליל מלא עם בסים מפורטים ומחמיאה מאוד לזמרים וקריינים. ה-C1 כולל בולם זעזועים פנימי כך שהוא יוכל לספוג מעט מכות ותזוזות תוך כדי הקלטה או הופעה מבלי שישפיע על איכות הצליל.

אוזניות HPS5000

אוזניות סגורות שמתלבשות סביב האוזן וסוגרות עליה לבידוד הצליל. לאוזניות היענות תדרים רחבה וטווח דינמי המותאם לסוגי מוסיקה שונים. האוזניות בנויות לשרוד שנים של עבודה מתמשכת באולפן ומגיעות עם כבל נחושת ומתאם לחיבור בין PL קטן ל-PL גדול המתאים לחיבור לאולפן הביתי, סמארטפונים וכדומה.

אוזניות מ-220 עד 4,000 שקל

חבת טופ-טק היא יבואנית ותיקה של מוצרי אודיו, אך התמקדה בשיווק מוצרים לשוק המקצועי. נראה שהקורונה ושינוי הרגלי הצריכה חוללו שינוי גם כאן, והחברה מתחילה לפנות לצרכנים. טווח המוצרים שהחברה מציעה לצרכנים הפרטיים רחב למדי, וכולל לא מעט אוזניות ופריטים נוספים. המוצרים נמכרים בעיקר בחנויות אודיו מקצועיות.

אם אתם פחות בעניין של ציוד לאולפן ביתי במחיר נגיש, ויותר בעניין של אוזניות איכותיות ויוקרתיות במיוחד, בחברת טק-טופ מציעים גם את אוזניות Edition Eleven של חברת Ultrasone – אוזניות Hi-Fi דינמיות קלות משקל עם מבנה פתוח.

ציוד לאולפן ביתי של חברת טק-טופ
Edition Eleven של חברת Ultrasone: מה תשמעו תמורת 4,000 שקל?

 

מדובר במהדורה מוגבלת של אוזניות, המיוצרות בעבודת יד בגרמניה. יוצרו רק 1,111 אוזניות כאלה, ובחברה מבטיחים שמדובר בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, כמו כריות אוזניים העשויות מספוג ויסקו שמתאים את עצמו לצורת האוזן, וכיסוי האוזניות שעשוי מחתיכה אחת של עץ אגוז. קשת האוזניות עשויה מאלומיניום מרופד. האוזניות מתאימות לכל אולפן, טכנאי קול או אודיופיל להאזנה רצופה וממושכת. המחיר, כאמור, כ-4,000 שקל.

ויש גם אוזניות בכ-1000 שקל

אם נחזור אל קרקע המציאות ואל מחירים קצת יותר נמוכים, נמצא בהיצע של חברת טופ-טק גם את אוזניות פרפורמנס 840 של חברת Ultrasone. האוזניות נוצרו עם דגש על האקוסטיקה המודרנית של המועדונים ומתאפיינות בצליל עמוק ותדרים נמוכים. האוזניות משלבות את טכנולוגיית S-Logic Plus של החברה המדמה צליל היקפי טבעי. סדרה זו מבטיחה שעות של האזנה נוחה בזכות כריות אוזניים מעור ובידוד מקסימלי.

בכל דגמי Performance ניתן לשלב את יחידת Sirius – התקן בלוטות' שיהפוך את האוזניות לאלחוטיות לצורך שימוש בסמארטפונים ועוד. התקן ה-Sirius שוקל 12 גרם בלבד ועוצב כך שיראה חלק אינטגרלי מהאוזניות. הוא כולל 3 כפתורים לתפעול מהיר ונוח של פונקציות השמע. הסוללה מספקת עד 12 שעות שימוש, 160 שעות במצב המתנה וכוללת כבל טעינה USB. מחיר: 975 שקל.

אוזניות ספורט אלחוטיות בכ-220 שקל

ואיך אפשר בלי אוזניות ספורט? בעידן הנוכחי, אחת הקטגוריות הפופולריות ביותר היא זו של אוזניות הספורט האלחוטיות. בטק-טופ מציעים לצרכנים שמחפשם פתרון זול ונוח לאימון גופני את האוזניות האלחוטיות Sportpods Vision של חברת Boompods – אוזניות ספורט אלחוטיות עם חיבור בלוטות'. מה שמיוחד בהן הוא שיש להן רצועת ראש בעלת 3 מצבי אור, כך שהן מאפשרות נראות גם בשעות הלילה. האוזניות עמידות לזיעה ורטיבות בתקן IPX6 – אך כמובן אין כוונה שיקפצו איתן לבריכה.

מבחינת סוללה, הן מספקות 8 שעות של האזנה רציפה. הן מגיעות עם 3 גדלי התאמה ונרתיק אחסון. זמינות בצבעים: כחול, כתום, ירוק.

מחיר: כ-220 שקל.

ציוד סאונד לצרכנים פרטיים – למה עכשיו?

חברת טקטופ הוקמה בשנת 1994 ומשמשת כיום כיבואן הגדול ביותר בישראל של מוצרי סאונד, עם כ-40 מותגים בינלאומיים. "אנחנו חלק מחברת Music Tribe, אחת מהקבוצות הגדולות בעולם בתחום האודיו המקצועי, אשר הוקמה על ידי אולי ברינגר, וכוללת עשרות מותגים מעולם הסאונד המקצועי, ביניהם ברינגר, טאנוי, טורבו סאונד ואחרים", אומר קובי שופן, מנכ"ל TechTop. לדברי שופן, בשנה האחרונה התחוללו שינויים בשוק הסאונד – עם פרוץ מגפת הקורונה: "הצרכן הביתי התחיל לחפש פתרונות סאונד מקצועיים לשימוש ביתי, בין היתר, כדי לשדרג את פינת העבודה שלו שהפכה לערוץ התקשורת המרכזי מול העולם; לשדרג את הסאונד בסלון, שהפך למקום הצפייה וההאזנה המרכזי בהופעות, סרטים ועוד; הוא רצה סאונד טוב יותר בזמן שעושה פעילות ספורטיבית ועוד. זיהינו את הצרכים החדשים והביקוש בשוק והחלטנו להרחיב את ליין המוצרים שלנו ולספק פתרונות מקצועיים אשר יהיו מונגשים לצרכים של המשתמש הביתי".

כאמור, המוצרים לא נמכרים ישירות דרך החברה, אלא בחנויות סאונד כמו "לבמה" ובחלק מחנויות מוצרי החשמל, כמו KSP.

 

שתפו את הכתבה עם חברים – זה חשוב…
ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד כתבות באתר חדשות הצרכנות פואנטה

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





     

     

     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות