חבילת סלולר ב-12.50 שקל ברמי לוי: מי זכאי להצטרף? - פואנטה

חבילת סלולר ב-12.50 שקל ברמי לוי: מי זכאי להצטרף?

רמי לוי מותח את שיטת ה"עוף בשקל" לענף הסלולר – ומציע את חבילת סלולר זולה במיוחד: 50 ג'יגה במחיר הנמוך בענף

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי הכרזת סאני תקשורת על חבילת 50 ג'יגה ב-15 שקל יחד עם הוט מובייל בניסיון לטלטל את השוק, רמי לוי שולף מהכובע שפן משלו: חבילת סלולר של 50 ג'יגה ב-12.50 שקל לחודש למשך שנה. חבילה כזאת מוצעת רק לחברי מועדון רמי לוי בעלי כרטיס אשראי רמי לוי, המצרפים 2 מנויים לתוכנית.

  • מחיר החבילה לשני הקווים תקף לשנה, ולאחר מכן עולה ל-35 ש"ח בחודש.
  • עלות דמי מעבר לחבילה ללקוחות קיימים: כ-30 שקל.
  • עלות דמי חיבור למצטרף חדש: כ-50 שקל.
  • החבילה כוללת 3000 דקות שיחה ו / או 2000 שיחות (והמוקדם מבינהם) ו-3000 הודעות.



המטרה של רמי לוי – להרוג שתי ציפורים במכה

מחיר כזה הוא לחלוטין חסר תקדים בשוק הסלולר – ומצביע על 2 מגמות: האחת, התחרות העזה בין חברות הסלולר, שבה אחת מהחברות לא רוצה להיות זו שתקרוס; והשנייה, האסטרטגיה של רמי לוי לחזק את מועדון הלקוחות רמי לוי ומחזיקי כרטיס האשראי רמי לוי.

כפי שפרסמנו כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, בשנת 2018 רמי לוי הקים את "המועדון" – מועדון צרכנות מבוסס כרטיס אשראי שמבקש להתחרות במועדוני צרכנות כמו "חבר", קרנות השוטרים ואחרים, ומציע למצטרפים הטבות והנחות. בניגוד למועדונים כמו "חבר" או "הייטק זון", המועדון של רמי לוי לא מותנה בהשתייכות למקום עבודה או מקצוע מסוים. התנאי להצטרפות הוא הנפקת כרטיס אשראי של רמי לוי, שהוא למעשה כרטיס של ישראכרט. הנפקת כרטיס אשראי כזה מקנה הטבות כמו 5% הנחה על המותג הפרטי של של רמי לוי, הנחות ב"רמי לוי תיירות” (המיזם שהשיק לוי עם הדקה ה-90), וכמובן הנחות למופעים, אטרקציות וכו'. כרטיס האשראי עצמו כמובן אינו חינמי וכרוך בעלות חודשית קבועה של כ-20 שקל.

זה הזמן להצטרף לחבילת סלולר זולה

כפי שפרסמנו במדור סלולר ומדיה בפואנטה לאחרונה, זה הזמן להצטרף לחבילת סלולר זולה – ולא רק משום שהתחרות מביאה את חברות הסלולר להציע מבצעי כסאח, אלא משום שקיים חשש שלא כל חברות הסלולר יצליחו לשרוד את התחרות המטורפת, ואם אחת מחברות הסלולר תקרוס או תימכר – התחרת תיחלש והמחירים יעלו.

כאשר עוברים לחברת סלולר חדשה – כדאי לבדוק עוד כמה דברים חוץ מהמחיר, למשל את משך החבילה ואת האותיות הקטנות שחלק מחברות הסלולר החזירו לחבילה (כמו עלות מיותרת ומקוממת על שירות תא קולי שאיש לא משתמש בו). עוד פרטים אפשר וכדאי לקרוא בכתבה על בחירת חבילת סלולר זולה.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

חבילת סלולר זולה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות