רמי לוי תיירות יצא לדרך. כמה עולה חופשה בארץ ובחו"ל דרך רמי לוי והדקה ה-90?

כמה עולה חופשה בארץ ובחו"ל דרך רמי לוי והדקה ה-90?

האם מחירי החופשות דרך רמי לוי תיירות – מיזם משותף של רמי לוי והדקה ה-90 – משתלמים? בדיקה מגלה שלרוב כן, אבל לא תמיד. המיזם מיועד לחברי מועדון רמי לוי בלבד, והמחירים הנמוכים רלבנטיים בעיקר להזמנה באינטרנט

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם יש אדם שמזוהה עם מחירים נמוכים הרי שזה רמי לוי, ולכן הודעתו של כניסה לתחום התיירות מעוררת הרבה ציפיות לחופשות זולות בהישג יד. בעידן שבו טיסות הלואו קוסט מאפשרות חופשה בחו"ל במחיר נמוך יותר מאשר חופשה בארץ, מסקרן במיוחד לראות את מחירי המלונות שיוצעו במסגרת רמי לוי תיירות – ועל כך בהמשך הכתבה.

לפני כן, מעט רקע על שיתוף הפעולה החדש בין רמי לוי לדקה ה-90.

רמי לוי הוא כבר מזמן לא רשת שיווק. הוא גם חברת תקשורת שמציעה סלולר וטלוויזיה באמצעות רמי לוי תקשורת, הוא גם חברת מימון שמציעה הלוואות והוא גם רשת פארם, לאחר רכישת מחצית מרשת גוד פארם. לכן, לא מפתיע שהוא מציע גם חופשות, במסגרת שיתוף פעולה שהשיק עם הדקה ה-90.



שיתוף הפעולה הזה מאפשר לחברי מועדון רמי לוי להזמין חופשה בארץ וחופשה בחו"ל במחירים שאמורים להיות נמוכים ובלעדיים. הדגש, שימו לב, הוא על חברי מועדון בלבד – ויש לשלם עם כרטיס אשראי רמי לוי. מדובר בכל סוגי החופשות – טיסות מוזלות, טיסות סדירות, דילים לסופי שבוע, צימרים וחבילות ספא. ספקית הטיסות העיקרית היא ישראייר.

זו כמובן דרך מצוינת מבחינת לוי להגדיל את מספר חברי המועדון המנפיקים כרטיס אשראי רמי לוי, ודרך מצוינת מבחינת הדקה ה-90 להגדיל את התנועה לאתר. קבוצת הדקה ה-90 אף מנהלת את אתר התיירות של מועדון "חבר" מזה מספר שנים ואתרי מועדונים נוספים.

בנוסף, לוי מצליח להקדים את שופרסל – שחתמה לא מזמן על הסכם שיתוף פעולה עם חברת גוליבר כדי להציע מיזם תיירות, אך הוא עדיין לא יצא לדרך. בכוונת שופרסל להקים את שופרסל תיירות – חברה שתאפשר לחברי מועדון שופרסל הזמנת טיסות, מלונות וחבילות נופש בישראל ובחו"ל. בעוד ששופרסל וגוליבר הודיעו על המהלך כבר לפני כמה חודשים, לוי והדקה ה-90 כבר יצאו לדרך והאתר המשותף שלהם כבר באוויר.

אל האתר המשותף אפשר להגיע גם דרך האתר של רמי לוי וגם דרך האתר של הדקה התשעים. בנוסף, חברת הדקה ה-90 תפעיל מוקד הזמנות טלפוני – אך חשוב לשים לב שהזמנה באמצעות המוקד מייקרת את ההוצאה.

גם בסניפי רשת לוי יוצעו מבצעים מיוחדים לחופשות שונות, מתוך מטרה להציע ללקוחות הזמנה ספונטנית.

הנה כמה דוגמאות לחופשה דרך רמי לוי תיירות:

חבילת טיסה ומלון בבוקרשט – יותר זול דרך ישראייר

אחד המבצעים של רמי לוי והדקה ה-90 הוא חבילת נופש לבוקרשט ב-300 דולר לאדם, במספר תאריכים ביוניץ מדובר בחבילות של הרגע האחרון, אבל בדיקה מגלה שדרך אתר ישראייר אפשר להשיג את החבילה במחיר נמוך יותר.

טיסה לבוקרשט + 4 לילות לזוג במלון IBIS GARE DE NORD

דרך רמי לוי תיירות דרך אתר ישראייר
מחיר לזוג 600 דולר 568 דולר
11-15.5 10-14.6

אילת ביולי: 1,000 שקל לזוג לשני לילות

מחיר חופשה דרך רמי לוי תיירות והדקה ה-90: לחברי מועדון מוצעת חופשה זוגית באילת במלון אסטרל וילג' או אסטרל פאלמה במחיר של כ-1000 שקל לשני לילות, על בסיס ארוחת בוקר – בכמה תאריכים בחודש יולי הקרוב. תוספת לילד ראשון בחדר הורים -130 שקל. תוספת לילד שני / שלישי – 250 שקל. כל המועדים לבחירה חלים באמצע השבוע. המחיר רלבנטי להזמנה באתר בלבד (הזמנה טלפונית מייקרת את העסקה בכ-40 שקל לאדם).

מחיר ישירות דרך אתר המלון: הזמנה ישירה דרך אתר מלון אסטרל פאלמה מגלה מחיר קצת גבוה יותר. למשל, בתאריכים 1-3.7, המחיר הוא 1,182 שקל לשני לילות. בדיקה באתר של מלון אסטרל וילג' באילת בתאריכים הרלבנטיים מגלה אפשרות להזמין חדר המוגדר פרימיום בהזמנה ישירה, במחיר של 1,273 שקל.

מלון רימונים גלי כנרת – זול יותר דרך רמי לוי

בין החופשות שמוצעות כרגע דרך רמי לוי תיירות, אפשר למצוא חופשה במלון גלי כנרת של רשת רימונים. השוואה בין הזמנה ישירה דרך אתר המלון לבין הזמנה דרך רמי לוי, מגלה שרמי לוי תיירות זול יותר בכ-130 שקל. הפער מגלם הנחה של קצת פחות מ-5%:

2 לילות במלון רימונים גלי כנרת 5-7.7 – להזמנה באינטרנט בלבד (לינה וארוחת בוקר)

דרך רמי לוי תיירות דרך אתר המלון
מחיר לזוג 2,666 שקל 2,793 שקל

קראו עוד כתבות מעניינו בפואנטה:

בקרוב במקום סופר קופיקס – סניפי רמי לוי בשכונה

לעבור מאייפון לגלקסי S9 מעולם לא היה קל יותר

סל היריון בלאומית – מקיף יותר וגם זול יותר. אלה הפרטים


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות