התחפושות המחופשות בגוגל וביוטיוב: פורטנייט, בית הנייר ונטע ברזילי - פואנטה

התחפושות המחופשות בגוגל וביוטיוב: פורטנייט, בית הנייר ונטע ברזילי

גם נועה קירל מדורגת גבוה בדירוג חיפוש התחפושות בגוגל. ומה עם תחפושות להכנה עצמית? יש רעיונות מעניינים, החל מקוביה הונגרית ועד כדור הארץ

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים תחפושת מקורית לפורים, שווה שתציצו ברשימת התחפושות הכי מחופשות בגוגל, ותדעו למה לא להתחפש השנה… לפי הרשימה שמפרסמת גוגל לקראת פורים 2019, בצמרת רשימת התחפושות נמצאות התחפושות של פורטנייט, וגם תחפושות מסדרת המתח הספרדית בית הנייר מככבות במעלה הרשימה ומדורגות במקום השני. מאחר שמדובר בתחפושות שלא היה קל להשיג בארץ, רבים מהישראלים הזמינו תחפושות אלו מחו"ל.

במקום השלישי ברשימת התחפושות המחופשות בגוגל נמצא המפיק המוזיקלי האמריקאי די ג'יי מרשמלו, ככל הנראה בשל להיטים והופעה ראשונה בארץ ב-2018.

ומה עם קצת דמויות ישראליות? נטע ברזילי נמצאת במקום הרביעי, ואחריה נועה קירל – שבשנה שעברה הייתה במקום השני. נועה קירל, אגב, מככבת גם בליין התחפושות של שושי זוהר.

תחפושת נועה קירל
תחפושת נועה קירל של שושי זוהר

הנה דירוג תחפושות הסלב והטרנדים:

1. פורטנייט
2. בית הנייר
3. די ג'יי מרשמלו
4. נטע ברזילי
5. נועה קירל

הצצה על החיפושים במבט רחב יותר (ולא רק דמויות), מגלה קצת יותר פרטים:

1. פורטנייט
2. בית הנייר
3. די ג'יי מרשמלו
4. בנות הפאוור פאף
5. נטע ברזילי
6. נועה קירל
7. נינג'גו
8. ערפד
9. עוגיפלצת
10. בת הים הקטנה


איך מכינים תחפושת?

בשנים האחרונות יש עלייה בחיפוש הביטוי "איך מכינים תחפושת?" – מה שמעיד אולי על רצון לחזור לתחפושות קצת יותר מקוריות ועשויות בעבודת יד.

לפי דירוג החיפושים של גוגל, תחפושת של חד קרן היא עדיין מאוד פופולרית. חיזוק לכך אפשר היה גם למצוא באירוע של יצרנית התחפושות שושי זוהר, אשר הרחיבה השנה את מגוון תחפושות החד-קרן ומציעה אותן אגב גם למבוגרים. לפי גוגל, תחפושת חד קרן מדורגת במקום הראשון במצעד החיפושים של תחפושות להכנה עצמית.

בהמשך הרשימה יש כמה רעיונות מקוריים יותר, כמו קובייה הונגרית, מכונת ממתקים וכדור הארץ.

דירוג החיפושים "איך מכינים תחפושת?"

1. חד קרן
2. קובייה הונגרית
3. מכונת ממתקים
4. כדור הארץ
5. בוב ספוג
6. ספר תורה
7. פיטר פן
8. רועה צאן
9. גמד על פטריה
10. כיסא קולנוע

איך מאפרים ערפד?

מן הסתם, יוטיוב הוא גם המקום ללמוד איך לאפר דמויות, וגם מהחיפושים הללו אפשר ללמוד על הטרנדים של פורים 2019. הנה הדירוג:

1. ערפד
2. אריה
3. פיל
4. נמר
5. זומבי
6. מיקי מאוס
7. נינג'ה
8. מקסיקני
9. ארנב
10. סופרמן

איך מגבשים את רשימות החיפוש?

מי שלא מכיר עדיין את הכלי הנהדר של גוגל, Google Trends – הנה הזדמנות לעשות זאת. באמצעותו אפשר ללמוד על המגמות המאפיינות את החיפושים, להשוות ועוד.

את הרשימות הללו עיצבה Google באמצעות בדיקת שאילתות שהוקשו בנושאי תחפושות ואיפור, ובנוסף, באמצעות כלים נוספים שנותנים תובנות על חיפוש התחפושות ומושגים שונים אחרים, כמו גוגל טרנדס.
חשוב להדגיש כי אי אפשר להשתמש בכלים אלו כדי לזהות משתמשים אינדיבידואלים מכיוון שהם נסמכים על ספירה אנונימית ומצטברת, הבודקת כמה פעמים בוצעה שאילתה מסוימת לאורך זמן.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות