האם יש כזה דבר פסיכומטרי ללקויי למידה? - פואנטה

האם יש כזה דבר פסיכומטרי ללקויי למידה?

בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות ללקויות למידה, אך עדיין נראה שלא רבים מודעים לאפשרות לעבור פסיכומטרי ללקויי למידה. הנה הפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

בשנים האחרונות עלתה המודעות לנושא של לקויות למידה, ולכן טבעי שעוד ועוד אנשים בוחרים לעבור אבחונים כדי לבדוק אם הם אכן סובלים מלקויות שונות. אחת הסיבות לעבור אבחונים במקרה של חשש ללקות למידה היא העובדה שניתן לקבל הקלות מסוימות, בין היתר, במבחנים. אם זה נשמע לכם מוכר וגם אתם קיבלתם הקלות שונות במבחנים שעשיתם בבית הספר, כדאי לדעת שכיום ניתן גם לעשות פסיכומטרי שמיועד לליקויי למידה. פסיכומטרי ללקויי למידה הוא פסיכומטרי שלוקח בחשבון את הקשיים שלכם ומודד אתכם בהתאם ליכולות שלכם ולא בהתאם ליכולות של הכלל. אם אתם יכולים לעשות פסיכומטרי שמיוחד לליקויי למידה וכך להגדיל את הסיכוי לקבל ציון טוב יותר, אין סיבה שתוותרו על כך.


איך מתכוננים למבחן פסיכומטרי ללקויי למידה?

בין אם אתם חושבים לעשות פסיכומטרי ללקויי למידה ובין אם חשבתם לעשות פסיכומטרי "רגיל", כדאי יהיה לבדוק איך אתם רוצים להתכונן למבחן הזה. רוב האנשים בוחרים, ובצדק, לעשות קורס הכנה לבחינה, כך שכדאי לשקול זאת ולו רק כדי להתחיל מאותה נקודת פתיחה של שאר הנבחנים. אם תעשו קורס הכנה לפסיכומטרי שמיועד לליקויי למידה, הסיכוי שלכם להצליח במבחן יגדל. כמובן, כדאי לחשוב היטב איפה לעבור את הקורס, משום שיש מגוון רחב של מקומות שבהם הקורסים האלה זמינים. מן הסתם, תעדיפו לבחור את הקורסים המעמיקים יותר, שיש לגביהם חוות דעת חיוביות ואשר מציעים אפשרות לתרגל אונליין.

חשוב גם שתבחרו בקרוס במיקום נוח, שכן מדובר בתקופה אינטנסיבית של שיעורים. הקורס צריך גם להיות כמה שיותר אינטימי, מה שאומר שאם יש הרבה מאוד משתתפים בקורס שאליו אתם חושבים להירשם, לא בטוח שזה כדאי. כאשר לומדים בכיתה קטנה אפשר לקבל יחס יותר אישי.

כמה תשלמו על קורס כזה?

כאשר חושבים על קורס הכנה למבחן כמו פסיכומטרי ללקויי למידה חושבים גם על העלויות, שכן הקורסים הללו עולים לא מעט כסף. אם חשוב לכם לא לשלם הון עתק על קורס כזה, ובצדק, אל תבחרו בקורס רק על פי פרסומת מזמינה, אלא בצעו השוואה של התכנים לצד השוואת מחירים. פנו אל כמה בתי ספר שבהם מתקיימים הלימודים הללו ובדקו כמה זה יכול לעלות. השוואת מחירים כזאת אינה מסובכת, והיא טומנת בחובה חיסכון משמעותי של כסף.

שימו לב גם לתנאי התשלום ובדקו אם ניתן לחלק את התשלום למספר תשלומים. בנוסף, בדקו אם אפשר לממן את הקורס בעזרת הפיקדון מהצבא. כל הפרטים הללו מחכים לכם בכל בית ספר שמציע קורסי הכנה לפסיכומטרי, כך שאל תתעצלו לעשות מחקר קטן לפני שאתם בוחרים לאיזה קורס אתם נרשמים.



תגובות: 0

נגישות