צריכים להשתמש במקרן? לא כדאי לכם לפספס את הכתבה הבאה

צריכים להשתמש במקרן? לא כדאי לכם לפספס את הכתבה הבאה

מקרן הוא פתרון נוח ולא יקר לצרכים רבים – החל מהקרנת מצגות עסקיות ועד פתרון להקרנת תכנים שונים באירועים ובמסיבות. מה חשוב לדעת כשבוחרים מקרן, ואיזה פתרון יש כשזקוקים למקרן בשטח?

השכרת מקרן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לאחרונה אנחנו רואים יותר ויותר שימוש במקרנים בכל מיני סוגים שונים של אירועים, החל מהרצאות וכנסים, שם משתמשים במקרן כדי להקרין מצגת להמחשת דברי המרצה, ועד למסיבות – שם מוצגים כל מיני אפקטים שונים בזמן הריקודים.

מקרן הוא פתרון מצוין למי שרוצה תצוגה על מסך גדול לכמות גדולה של משתתפים.

עם הזמן, תחום המקרנים הולך ומשתכלל. לשוק זורמים מקרנים שונים, יותר ויותר מתקדמים. כך למשל, לא מזמן יצא לשוק מקרן מדהים המשלב בתוכו מחשב, כך שאפשר לשלוט על הכל ישירות מהמקרן עצמו. להערכתנו, מדובר בדבר נפלא שיכבוש את לב המרצים.

למקרן יתרונות רבים: ראשית, הוא לא גדול, אפילו להפך. הוא קומפקטי וקטן ולכן נוח לנשיאה. שנית, המקרן מצויד במגוון חיבורים, על מנת שאפשר יהיה לחברו כמעט כל מקור מדיה. שלישית, הוא לא צורך הרבה חשמל. רוב המקרנים כוללים שלט לשליטה מרחוק והם קלים מאד לתפעול, ובנוסף לכל אלה, מדובר במוצר זול שכל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות.

למי שאינו עושה שימוש קבוע במקרן, אלא זקוק לו באופן חד-פעמי או לשימושים בודדים, נמליץ לבחור בהשכרת מקרן.

אגב, למקרן יש גם חיסרון גדול אחד, למרות שגם עליו מצאו דרך להתגבר: מדובר בחוסר היכולת שלו להקרין בתנאי אור חזקים. לכן, עדיף לבחור במקרן עם עוצמת הארה גבוה יותר שיתאים גם לשימוש באור חזק. בכל מקרה, אם אתם צריכים להקרין באור שמש חזק, מומלץ להשתמש במסכי לד גדולים. אמנם זה יותר יקר, אך זהו פתרון מעולה להצגת תוכן באור השמש.

לעתים יש לנו צורך להקרין בשטח במקום בו אין חיבור זמין לחשמל. היתרון במקרנים הוא שרובם חסכוניים בחשמל ויכולים להתחבר אפילו לגנרטור קטן בשטח. חשוב רק לוודא שהגנרטור שאליו מחברים את המקרן הוא גנרטור בעל מייצב מתח.

עוד מידע על גנרטור ניתן למצוא באתר של גל הקריוקי לחצו כאן למעבר….

את התמונה המתקבלת מהמקרן ניתן להציג על כל דבר, אך כדי שנראה בצורה הטובה ביותר, מומלץ מאד להציג את התמונה על משטח לבן.
יש כאלה שמציגים את התמונה הנפלטת מהמקרן על קיר לבן או על סדין בצבע לבן, אך הפתרון המקצועי והיעיל ביותר הוא להשתמש במסך הקרנה. שימוש במסך כזה שמיועד למקרן, יאפשר לכם למצות את כל איכויות המקרן ויציג תמונה טובה.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות