תתכוננו: הזמנת תור לדואר רק מראש, כמו בקופת חולים - החל משנת 2021

תתכוננו: הזמנת תור לדואר רק מראש, כמו בקופת חולים

תשכחו מקפיצה ספונטנית לדואר. בקרוב תצטרכו לבצע הזמנת תור לדואר מראש – בדיוק כמו שאתם קובעים למשרד הפנים או לרופא. פואנטה עם הפרטים

מתי הדואר פתוח
סניף דואר ישראל במודיעין בתקופת הקורונה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מי לא מצא את עצמו מחכה הרבה יותר מדי זמן בדואר? הפתרון יהיה הזמנת תור לדואר מראש.

בעיית ההמתנה בדואר היא בעיה ידועה ומוכרת, וכעת בוחנים בדואר ישראל אפשרות לחייב את הלקוחות לקבוע תור לדואר מראש. אמנם, גם כיום אפשר לקבוע מראש תור לדואר – אך בפועל הישראלים לא ממש אימצו את זה. כעת בדואר בודקים אפשרות להפוך את זה לחובה. בחברת דואר ישראל מציינים שמדובר בשינוי גישה, בדיוק כמו שחייבים לקבוע תור מראש לקופת חולים או למוסדות ממשלתיים אחרים.

הפרטת דואר ישראל הזמנת תור לדואר

פיילוט – הזמנת תור לדואר מראש

כדי לבחון את ההיתכנות ואת ההיענות, בדואר ישראל בחרו 8 יחידות דואר שבהן הפיילוט מתחיל. יחידות אלה מייצגות את כלל האוכלוסייה – פריפריה, מרכז הארץ, מגזר ערבי ומגזר חרדי. המטרה היא ללמוד את התנהגות הצרכנים בהזמנת תור ולקבל משוב מהשטח.

פואנטה

היחידות שישתתפו בפיילוט הזמנת תור לדואר מראש הן:

  • הדואר המרכזי ברחוב יפו ירושלים
  • הדואר מרכזי באום אל פחם
  • הדואר המרכזי ברחוב הרצל ברחובות
  • סניף הדואר בקרית שמונה
  • סוכנות הדואר בקניון G כפר סבא
  • סוכנות בעל הנס באשדוד
  • סניף הדואר בעומר
  • סניף ויצמן בתל אביב

החל מחודש נובמבר, ניתן יהיה להגיע ליחידות אלה רק בהזמנת תור. הזמנת תור לדואר מראש מתבצעת באתר הדואר, באפליקציה או במוקד הטלפוני 171.

בדואר אומרים כי הם נערכים לשינוי ואף יפרסמו הודעות לציבור. בסניפים אלה אף יוצבו דיילים להדרכת הציבור.

חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

מנכ"ל דואר ישראל: הזמנת תור לדואר חובה – כבר בתחילת 2021

כאמור, כרגע מדובר בפיילוט הזמנת תור לדואר מראש, אבל המטרה היא להרחיב אותו בקרוב מאוד למאות יחידות. לדברי דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, מדובר בלוח זמנים של כמה חודשים בלבד: "בכוונתנו להפעיל את מודל זימון התורים מראש במאות מיחידות דואר כבר ברבעון הראשון של 2021, וזאת לאחר בחינת תוצאות הפיילוט הנוכחי. כחלק מהערכות לשיפור השירות והגברת חווית הלקוח ושביעות רצונו, אנו פועלים על מנת שמסע הלקוח שמתחיל ברכישה מקוונת באתרים השונים ועד שהוא מקבל את החבילה או דבר הדואר בסניף, יהיו בשליטתו ולנוחותו". במצב הנוכחי של דואר ישראל, היעד של גולדשטיין נשמע קצת יומרני: "שנת 2021 תהיה שנת השירות בדואר".

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

     

     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות