איך היתרונות של הדרכון הפורטוגלי יכולים לשפר את חייכם?

איך היתרונות של הדרכון הפורטוגלי יכולים לשפר את חייכם?

דרכון פורטוגולי הפך להיות נגיש יותר בשנים האחרונות, ויש לכם לא מעט סיבות לרצות אותו – בין אם לצרכי לימודים באירופה ובין אם לצרכי עבודה

דרכון פורטוגלי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם אתם חיים בארץ, ודאי יצא לכם לשמוע אנשים מדברים על התהליך שהם עוברים כדי להשיג דרכון פורטוגלי, בין אם עבור עצמם ובין אם עבור ילדיהם. אם גם אתם מבקשים פעם אחת ולתמיד להבין מה פתאום השכן הציוני חושב על דרכון פורטוגלי או למה החבר מהצבא חשוב שזוהי השקעה נבונה, הנה כמה עובדות מעניינות שחשוב שתדעו.

דרכון פורטוגלי – הקדמה חשובה

אם נלך מעט אחורה, נעמוד על שני תאריכים חשובים. בשנת 1986 פורטוגל חברה לאיחוד האירופאי ובשנת 2015 ממשלת פורטוגל קיבלה החלטה להעניק אזרחות פורטוגלית למגורשי ספרד. המשמעות היא לא רק דרכון פורטוגלי, אלא ממש אפשרות להיות חלק מהאיחוד האירופאי. פה כבר מדובר בלא מעט הטבות חשובות – הן בפן הכלכלי והחינוכי והן בפן התיירותי והסוציאלי.

דרכון פורטוגלי – גם עבור הפרנסה

דרכון פורטוגולי פותח הזדמנויות בתחום התעסוקה. אם אתם עובדים בעסק שיש לו שלוחה עסקית באחת מהמדינות ששייכות לאיחוד האירופאי, רוצים להגשים חלום לעבוד מעבר לים, מבקשים לנצל סיטואציה עסקית באחת ממדינות אירופה, או אם פשוט מבקשים לראות מקומות חדשים ובו זמנית למצוא את העבודה שתמיד חלמתם עליה, דרכון פורטוגלי הוא כרטיס הכניסה שלכם.

באמצעות דרכון פורטוגלי תוכלו לבצע בקלות וללא קשיים מיותרים רילוקיישן לאירופה. הדרכון מאפשר לעבוד באירופה כחוק, או לכל הפחות מקדם בארץ את תהליך השגת האישור עבור עבודה בחו"ל.

עבור הילדים

רבים שמבקשים להשיג דרכון פורטוגלי בעצם חושבים על הילדים. כיום הלימודים הגבוהים בארץ לא רק שמאוד יקרים, אלא בין היתר קיימים תתי תחומים שבארץ לא נלמדים ברמה מספיק גבוהה ובמקביל עבור מגוון מקצועות קיימים תנאי קבלה מאוד גבוהים (כגון רפואה, אדריכלות, וטרינריה וכדומה).

כמו כן, בהרבה מהמקרים דרישות הקבלה למוסדות הלימודיים שמצויים באירופה נחשבות יחסית נמוכות ואף המחירים מסובסדים ובחלק מהמקרים אפסיים, כך שניתן לחסוך בהוצאות הלימודים בחו"ל.

אי לכך, אם מבקשים לפתוח עבור הילדים כמה שיותר דלתות בתחום ההשכלה, בהחלט שווה לנסות להשיג דרכון אירופאי!

עבור איכות חיים

אין להתעלם מהעובדה שבעוד שבארץ הכול קשה, באירופה מגוון דברים הרבה יותר פשוטים, ועל כן אם מבקשים לקחת אתנחתא מהקושי היומיומי, דרכון אירופאי מאפשר לבחור יעד חדש ופשוט לעבור לגור בו בצורה חוקית.

תעריפי המחייה (שכירות , אוכל..) באירופה נחשבים הוגנים, כך שדרכון פורטוגלי מציע דלת בריחה מבטיחה.

לא רק עבור השקט הנפשי

לבסוף נציין שיקול נוסף. אומנם שיקול זניח, אך עבור רבים מדובר בנדבך משלים ומשמעותי. אז לא, לא רק מדובר בשקט נפשי (ישנה הידיעה שאם המצב בארץ נהיה מעיק תמיד מחכה אי שם באירופה כתובת חדשה), אלא אנו בעיקר רוצים לדבר על העובדה שהדרכון מאפשר מעבר פשוט ומהיר בין שלל מדינות. כך שאפילו מי שרוצה להיכנס לארצות הברית וברשותו דרכון פורטוגלי, יותר כבר לא צריך להשיג אשרה ייעודית – שווה!




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    1
    נגישות