קורונה, שיאומי, נינג'ה, גלקסי S20, סלקום... איך הכול קשור? פרטים בפואנטה

קורונה, שיאומי, נינג'ה, גלקסי S20, סלקום… איך הכול קשור? פרטים בפואנטה

לא רק קורונה מעסיקה אותנו – גם טלוויזיות שיאומי, גלקסי S20, הסמארטפון המתקפל Z פליפ וטופס היעדר תביעות מקוון. פואנטה מזכירה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם הלכתם לאיבוד בין עדכוני קורונה מדאיגים לבין דיווחים שגרתיים חשובים, פואנטה כאן כדי לעשות סדר. בימים האחרונים דיווחנו לא מעט על הקורונה והשלכותיה – החל מזינוק במחירי תכשירי החיטוי, דרך שרלטנים שמוכרים תכשירים עם הבטחות שווא ועד הגמשת תנאי הביטול לטיסות אל על וישראייר. במקביל סיקרנו את השקת סמסונג גלקסי S20 וגלקסי Z פליפ, השקת טלוויזיות שיאומי והשקת מכשירי נינג'ה מעניינים. לא שכחנו גם לבדוק מה יהיו ההשלכות של עסקת סלקום-גולן טלקום ואיך אפשר להשיג בקלות טופס היעדר תביעות. קבלו הצצה לכתבות המעניינות של השבוע:

קורונה בישראל – כל המידע

מה הסיכוי שגם אתם נחשפתם לקורונה ללא ידיעתכם? אילו ישראלים נדרשים להיות בבידוד בבית ומה הסנקציות על מי שמפר את הבידוד? משרד הבריאות מוציא הנחיות שוטפות, ביניהן איסור על יציאת תלמידים למסעות לפולין, הרחבת המדינות שמי שחוזר מהן צריך להיות בבידוד ועוד. אתר פואנטה עוקב אחרי העדכונים בארץ ובעולם, ומפרסם את ההנחיות לצרכנים ולישראלים שחוזרים מחו"ל.

כל הפרטים בכתבה "קורונה בישראל: משרד הבריאות מחמיר הנחיות" וכן בכתבה "חשש כי אלפי ישראלים נחשפו לחולי קורונה".

ניצול ציני של בהלת הקורונה: תכשירי החיטוי התייקרו

ועוד בענייני הקורונה: יש מי שמנסה להרוויח על חשבון הצרכנים המבוהלים. השוואת מחירים שביצענו למוצרים שהפכו מאוד פופולריים, כמו תכשירי חיטוי, אלכוג'ל, מגבונים וכפפות, מגלה כי התייקרות מוצרי החיטוי ושאר התכשירים הללו מגיעה ל-35%. במקביל, קיימת תופעה של תכשירים שמבטיחים הבטחות שווא "לקטול את הקורונה", גם בארץ וגם בעולם.

הפרטים המלאים – בכתבה על זינוק במחירי תכשירי החיטוי >

רשמית בישראל: סדרת גלקסי S20 של סמסונג

סדרת גלקסי S20 הוכרזה בישראל רשמית ותגיע לחנויות בעוד מספר ימים. הסדרה כוללת שלושה מכשירים – גלקסי S20, גלקסי S20 פלוס וגלקסי S20 אולטרה. המכשיר היוקרתי ביותר הוא האולטרה, שמגיע עם מצלמת 108 מגה פיקסל. אילו עוד הבדלים יש בין שלושת המכשירים?

פרטים בכתבה על סדרת גלקסי S20 >

הצצה לגלקסי Z פליפ – הסמארטפון המתקפל של סמסונג

בנוסף לגלקסי S20, הוכרז בישראל גם גלקסי Z פליפ – הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג בצורת צדפה. מדובר בסמארטפון עם מסך גמיש, שמחירו נמוך יותר ממחיר גלקסי פולד אשר מתקפל בצורת ספר. מה הוא מציע, כמה הוא עולה ומדוע גלקסי Z פליפ זול יותר מאחיו הבכור?

כל הפרטים – בכתבה המלאה על הכרזת גלקסי Z פליפ בישראל >

טופס היעדר תביעות – עכשיו זמין אונליין

חברות הביטוח אוהבות להקשות על המבוטחים ולהעמיס עליהם משימות ביורוקרטיות. לכן, רשות שוק ההון והביטוח הוציאה השבוע הנחיות שמקלות על המבוטחים בעלי המכוניות, ומחייבות את חברות הביטוח לאפשר להם להשיג טופס היעדר תביעות בקלות. בנוסף, אפשר להשיג לבד כעת גם את תעודת ביטוח החובה של הרכב.

איך עושים את זה? פרטים בכתבה המלאה על טופס היעדר תביעות >

טלוויזיות שיאומי עכשיו בישראל בייבוא רשמי

שיאומי הפכה למותג השני מבחינת נתח השוק במכירות הסמארטפונים בישראל, וכעת רוצה היבואנית המילטון לעשות את אותו דבר בענף הטלוויזיה. טלוויזיות שיאומי מגיעות בשלושה גדלים ובטכנולוגיית LED 4K.

כמה הן יעלו וכיצד הן פועלות? פרטים בכתבה על טלוויזיות שיאומי >

אל על וישראייר מציעות מדיניות ביטול גמישה

בשל הירידה החדה במספר הזמנות כרטיסי הטיסה לחו"ל, גם אל על וגם ישראייר מגמישות את תנאי הביטול. ישראייר תאפשר להזמין חבילות נופש וטיסות עד 15.3 ללא דמי ביטול, כאשר הביטול יתאפשר עד 7 או 14 ימי עסקים לפני מועד היציאה – בהתאם למועד החופשה. אל על מאפשרת ביטול עד 6 שעות לפני הטיסה לכרטיסים מסוימים. במקביל, חברת קתאי ביטלה את טיסותיה מישראל להונג קונג באופן זמני.

כל הפרטים – בכתבה המלאה על ביטול טיסות >

עסקת סלקום-גולן טלקום: מחירי חבילות הסלולר יעלו?

השבוע נחתמה עסקה משמעותית בענף הסלולר: עסקת סלקום-גולן טלקום. לפי העסקה, סלקום תרכוש את גולן טלקום ב-600 מיליון שקל. אם תאושר העסקה ע"י רשות התחרות, שוק הסלולר ישתנה באופן ניכר ומספר חברות הסלולר יקטן. הדבר ישפיע באופן מיידי על התחרות ועל המחירים. אילו עוד השלכות יהיו לדבר על הצרכנים?

פרטים בכתבה על עסקת סלקום-גולן טלקום >

הצצה למכשירי נינג'ה החדשים: נינג'ה גריל ביתי ועוד

אחרי שבלנדר נינג'ה הפך לדייר של קבע במטבחים ישראלים רבים, משיקה שריג אלקטריק 4 מוצרי נינג'ה חדשים: נינג'ה גריל שמבטיח לנו להכין סטייקים בבית; נינג'ה קר/חם – שמאפשר גם להכין מרק; נינג'ה פודי – שמהווה סיר לחץ וסיר טיגון ללא שמן, ונינג'ה 4 ב-1…

אז מה בדיוק עושים כל המוצרים האלה וכמה הם עולים?

כל הפרטים – בכתבה על מוצרי נינג'ה החדשים >

קולגן – האם כך נישאר צעירים לנצח?

נדמה שכבר יש קולגן בכל מקום – מהקפה ועד השייק. האם בעזרת צריכת קולגן, מעיין הנעורים שלנו ימשיך להתחדש כל הזמן, ונוכל לוותר על טיפולים אסתטיים למיניהם? באיזה גיל כדאי להתחיל לצרוך קולגן? גייסנו מומחה שיענה על השאלות שמעסיקות את כולנו.

כל הפרטים – בכתבה על השימוש בקולגן >

רוצים לאכול את המנות של רשת ביגה בבית?

רשת בתי הקפה ביגה ממשיכה להתרחב ופותחת שני סניפי דגל במודיעין ובקריית אתא. אבל התוכניות שלה לא מסתיימות בזה. הרשת פותחת מפעל פסטה ורטבים, מרחיבה את המוצרים ללא גלוטן ותתחיל להציע מוצרים קפואים לקנות הביתה.

מה עוד מתכנן יאיר מלכה, הבעלים של ביגה וקפה גרג?

תשובות בכתבה המלאה על רשת ביגה >

פרסום תוכן

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות