כמה עולה כניסה לחרמון ומאילו חברות כדאי להיזהר? המלצות קריאה בפואנטה

כמה עולה כניסה לחרמון ומאילו חברות כדאי להיזהר? המלצות קריאה בפואנטה

אז מה היה לנו כאן בימים האחרונים, בין החנוכיות, הנרות, הגשמים ומופעי חנוכה? קבלו הצצה לכתבות שעניינו אתכם באתר פואנטה – החל ממחירי הכניסה לחרמון, דרך מחירי הסופגניות ועד האפליקציה שמתחרה בספוטיפיי בישראל ועולה חצי מחיר. לא שכחנו גם לרכז כמה מבצעים שווים לחורף, לבדוק למה אנחנו משלמים ביוקר על קוקה קולה ולטעום את סדרת הבצקים המוכנים לאפייה של שמרית.

אתר החרמון נפתח למבקרים. כמה תשלמו?  

אחרי הימים הסוערים האחרונים, אתר החרמון נפתח לראשונה החורף למבקרים (אך לא לגולשים). עלות הבילוי בחרמון מורכבת ממחיר כרטיסי הכניסה ומעלויות האטרקציות בתוך ההר – החל מהרכבל, דרך מתקן ה-SKY RIDER ועד סקי, כך שהוא מתחיל בכ-34 שקל לאדם ומטפס למאות שקלים למשפחה.

נזכיר שלפני כשבועיים הושק רכבל חדש ומהיר, שמחליף את הרכבל הקודם ויש לו קיבולת גדולה יותר.

היכנסו לכתבה כדי לדעת כמה תשלמו על כניסה ובילוי בחרמון > 
היכנסו לכתבה לקבלת לפרטים על הרכבל החדש בחרמון >

יותר מקום לרגליים בטיסות אל על: כמה זה עולה?  

כמה יעלה לכם לשבת במושב מרווח בטיסות אל על? השירות החדש של אל על, אל על ספייס (EL AL SPACE) נוגע בנקודה הרגישה של הצפיפות במחלקת התיירים בטיסות אל על ובטיסות של חברות תעופה אחרות. אל על ביטלה את מחלקת תיירים פלוס, וכעת מציעה אזור הושבה מרווח במחלקת התיירים בכל מטוסיה ולכל היעדים (החל מ-29 במרץ 2020).

היכנסו לכתבה ובדקו כמה עולה שירות אל על ספייס ומי זכאי למושבים מרווחים חינם >

קר לכם? קבלו מבצעים שווים על מעילים, תנור, מייבש כביסה

מזג אוויר חורפי במיוחד פקד אותנו סוף סוף בימים האחרונים, ואם גיליתם שחסרים לכם כמה פריטים כדי להבטיח חורף חם ויבש, הנה כמה מבצעים על מוצרים כמו מטרייה הפוכה, מעיל של קולומביה, מעיל של טומי הילפיגר, רדיאטור, מייבש כביסה ועוד.

היכנסו לכתבה על מבצעי החורף > 

האם גם לכם מגיע לקבל מהמדינה אלפי שקלים?   

בימים האחרונים היה קשה להחמיץ את הקמפיין בטלוויזיה תחת הסיסמה "מה ששלך – שלך" – אבל למרות זאת, יש הרבה מאוד ישראלים שלא הבינו למה הכוונה. אמנם, אין מי שיתנגד לקבל מהמדינה אלפי שקלים מתנה, אבל יש הרבה שיכולים לקבל מענק עבודה ולא יודעים זאת. מדובר בשכירים ובעצמאים שהרוויחו בממוצע עד כ-7000 שקל בחודש בשנת 2018.

הכוונה ב"מענק עבודה" היא למס הכנסה שלילי, כלומר, במקום לשלם מס על ההכנסה, מקבלים עוד כסף משום שיש לכם הכנסה – אך היא נמוכה. הכסף מגיע ישירות מרשות המיסים.

היכנסו לכתבה כדי לדעת באיזה סכום מדובר ואיך תוכלו לקבל בפעם הבאה מענק עבודה >
פרטים נוספים בראיון שלי בנושא מענק עבודה בתוכנית ערב ערב בכאן 11 >

זו הסיבה שבגללה קוקה קולה חטפה קנס של עשרות מיליוני ש"ח  

החברה המרכזית, המייצרת ומשווקת את קוקה קולה, פיוז טי ונביעות, חטפה השבוע קנס חסר תקדים מהרשות לתחרות (לשעבר הרשות להגבלים עסקיים). הסיבה היא התנהלות כוחנית של החברה, שבגללה הצרכנים לא נהנו מתחרות, לא נהנו ממגוון מוצרים בחנויות ושילמו יותר…

הקנס אמנם גבוה, אבל היה אמור להיות הרבה יותר גדול – אז למה הוא הופחת?
היכנסו לכתבה על קוקה קולה וגלו איך בדיוק היא פעלה ומהי הסיבה המפתיעה להפחתת הקנס >

מועדון "חבר" מחזיר כסף על הזמנה באתרים כמו איביי, אסוס, בוקינג ועוד   

מועדון הצרכנות "חבר" התחיל להציע לאחרונה לעמיתיו לקבל החזר כספי על קניות אונליין במאות אתרים, ביניהם אתרי הסחר הגדולים בעולם. זאת, במסגרת שיטת הקשבאק (CashBack) – שיטה שבה לקוח הרוכש בחנויות מסוימות מקבל החזר כספי בגובה כמה אחוזים מהעסקה.

היכנסו לכתבה על הקאשבק במועדון "חבר" ובדקו באילו אתרים מדובר ומהן האותיות הקטנות >

לראשונה: צפי לעונש מאסר לעוקצי הקשישים  

לאחר עשרות תלונות נגד חברות שיווק ישיר כמו "קונים ונהנים", "קנייה בטוחה", "סופר לייף" ואחרות, לאחרונה נעצרו כמה חשודים שהפעילו את החברות וגנבו בשיטתיות את כספם של קשישים וצרכנים חסרי אונים.
באתר פואנטה אני עוקבת אחרי הטיפול בנושא כבר כמה שנים, וזו הפעם הראשונה שנגד החשודים יוגש כתב אישום בכפוף לשימוע. העונש הצפוי הוא מאסר.

אל תגידו "לי זה לא יקרה". היכנסו לכתבה על חקירת החשודים בעוקץ הקשישים ולמדו איך פועלות השיטות של אותן חברות שיווק ישיר וממה חשוב שתיזהרו >

תחרות לספוטיפיי: יאנדקס מיוזיק עכשיו עם ממשק בעברית

שירותי המוזיקה בסטרימינג הם חגיגה לצרכנים – הם מאפשרים יצירת רשימות השמעה מותאמות אישית, חשיפה למוזיקה מכל העולם והאזנה גם בלי חיבור ל-wifi. מאז שספוטיפיי נכנסה לישראל, היא נהנית ממשתמשים רבים, אבל היא לא לבד. אפליקציית יאנדקס השיקה השבוע את הממשק שלה בעברית לצד פיצ'רים מיוחדים – והיא זולה יותר.

היכנסו לכתבה כדי לדעת כמה עולה אפליקציית המוזיקה יאנדקס ומה היא מציעה >

 

סקירה: בצק מוכן לאפייה של שמרית – לא קפוא, כן מצונן  

בעולם שבו אין לנו זמן ואנחנו לעשות הכול מהר, מוצרים מוכנים לבישול ולאפייה הם דיירי קבע במקפיא – ובפרט בצק מסוגים שונים. אלא שמוצרים קפואים מספקים לנו חצי פתרון – משום שעדיין צריך להפשיר אותם, וזה לוקח זמן. כעת נכנסת סדרת בצקים חדשה לתמונה: בצקים מצוננים הנשמרים במקרר שהחלה לשווק חברת "שמרית".
המחיר ל-100 גרם גבוה יותר מבצק קפוא. כמה תשלמו על הנוחות ואיך הטעם?

פרטים בסקירה על סדרת הבצקים המצוננים של שמרית >

תזכורת: מחירי סופגניות – איפה תשלמו 18 שקל?  

הביקורת על מחירי הסופגניות לא מפחידה את הקונדיטוריות, שכבר מזמן הפכו את הסופגניה מצ'ופר פשוט וטעים לקינוח יוקרתי, אשר מחירו מגרד את ה-20 שקלים.

רובנו אוהבים סופגניות קלאסיות עם ריבה – וזו גם הסופגניה הכי נמכרת, אבל יש גם שפע של סופגניות מיוחדות בטווח מחירים רחב. כמה עולות סופגניות קלאסיות ברשתות השיווק וכמה עולות סופגניות מיוחדות ברולדין, מיקי שמו וקונדיטוריות אחרות?

פרטים בכתבה על מחירי הסופגניות >
פרטים גם בראיון בתוכנית ערב ערב בכאן 11 >

תזכורת: מיהן החברות שהצרכנים התלוננו עליהן הכי הרבה ב-2019 

מה אתם עושים כשאתם מגלים שחברה הטעתה אתכם, גבתה מכם סכום גבוה מדי, החתימה אתכם על הסכם עם סעיפים נסתרים או סיפקה לכם מוצר מקולקל? יש לקוות שאתם לא מוותרים ואף מתלוננים על החברה במועצה לצרכנות. ומי היו החברות שהובילו את מצעד התלונות במועצה לצרכנות בשנת 2019? בימים האחרונים פרסמנו דוח שהופק במיוחד עבור פואנטה, המציג את רשימת החברות שהצרכנים נפגעו מהן הכי הרבה בשנת 2019.

כל הפרטים – בכתבה על החברות שהצרכנים נפגעים מהן הכי הרבה > 
פרטים נוספים בראיון בתוכנית ערב ערב בכאן 11 >

מבצעי חנוכה: כרטיסים למופעים וקופון לסופגניות 

תזכורת: מדריך הנחות לפסטיגל ולשאר מופעי חנוכה

חנוכה הולך ומתקרב, ואיתו מופעי הילדים ובני הנוער. החל מהפסטיגל, דרך פופ-אפ מיוזיק ועד שלמה המלך ומלכת שבא – מדובר במופעים יקרים. מחיר מלא לכרטיסים לפסטיגל עומד על 174 שקל – ויש מופעים יקרים יותר. הבשורה הטובה היא שיש דרכים להשיג הנחות דרך ועדי עובדים, מועדוני צרכנות, מנוי מפעל הפיס חברות האשראי וחלק מהבנקים.כל הפרטים – בכתבה על הנחות למופעי חנוכה >

פרטים נוספים – בראיון בתוכנית "ערב ערב" בכאן 11 >

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות