איזו חבילת סלולר הכי משתלמת ואיך כדאי לשלם באמזון? כתבות עם פואנטה

איזו חבילת סלולר הכי משתלמת ואיך כדאי לשלם באמזון? כתבות עם פואנטה

פואנטה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זמן שהכנסת שוב מפזרת את עצמה, החיים בישראל נמשכים והאזרחים בישראל ממשיכים להיות מוטרדים מענייני היומיום. אתר חדשות הצרכנות פואנטה פרסם גם השבוע מגוון כתבות מעניינות – החל מעדכון על מחירי המים שמתייקרים בפעם השלישית ברציפות, דרך השוואת חבילות סלולר ובדיקת עמלת ההמרה באמזון ובאתרים אחרים, ועד רכבל חדש בחרמון וטיסות ישירות מישראל לאוסטרליה. הנה הצצה:

המדינה משותקת? מכונת ההתייקרות של תעריפי המים דווקא עובדת היטב 

בשקט בשקט, ביום חמישי בערב, הודיעה רשות המים על התייקרות תעריפי המים פעם נוספת – בפעם השלישית ברציפות. ברשות המים נוהגים לשחרר את ההודעות על התייקרות המים בסוף השבוע או לקראת ערב חג, כאשר תשומת הלב הציבורית נתונה לעניינים אחרים. נזכיר גם כי במדינת ישראל מתייחסים אל מים כמו אל סמארטפון או נעליים – וגובים עליהם מע"מ.
אז כמה נשלם על כל כוס מים החל מינואר 2020?

התשובות בכתבה על התייקרות מחירי המים >

מתכננים גיחה לחרמון? הרכבל בחרמון שודרג

חוויית הרכבל בחרמון משתדרגת, עם השקת רכבל קרוניות שמקצר משמעותית את זמן הנסיעה ומאפשר העלאה של הרבה יותר נוסעים לעומת הרכבל הקודם. מדובר ברכבל ובו 42 קרוניות חדשות, המאפשרות למספר גדול של נוסעים לנסוע בו זמנית ולהגיע לפסגה תוך זמן קצר מאוד.

כל הפרטים – בכתבה על הרכבל החדש בחרמון >

החבילות החדשות בחברות הסלולר: נפח גלישה עצום במחיר נמוך 

אם אתם רוצים חבילת סלולר עם נפח גלישה עצום – אל תחמיצו את מבצעי סוף השנה בחברות הסלולר, שכוללות 150 ג’יגה, 160 ג’יגה ואפילו 200 ג’יגה. תמורת 30-40 שקל בחודש אפשר לקבל חבילות סלולר נדיבות ביותר. מצד שני, אל תשכחו לחפש את האותיות הקטנות – החל מתוקף החבילה ועד לעלויות הנלוות למעבר מחבילה לחבילה.

דוגמאות לחבילות, למחירים ולאותיות הקטנות – בכתבה המלאה על חבילות הסלולר הגדולות בחברות הסלולר >

עמלת ההמרה באמזון הופחתה והיא כעת משתלמת 

כמה עמלה אתם משלמים על קניות באמזון? עמלת ההמרה באמזון כרגע לרוב נמוכה יותר מזו של חברות האשראי הישראליות, אבל מסתבר שהיא עדיין גבוהה מדי. נגד אמזון הוגשה בקשה לייצוגית בגין הפרה של חוק הגנת הצרכן – וכדאי לראות את המספרים. בנוסף, כדאי להכיר את העמלות שגובים מכם בחברות האשראי ובפייפאל על קניות אונליין באתרי סחר בכלל – וכך לקבל החלטה מושכלת איך לשלם.

כל הפרטים – בכתבה המלאה על עמלת ההמרה באמזון ובאתרי הסחר >
פרטים נוספים בראיון בתוכנית "ערב ערב" בכאן 11 >

זה באמת קורה: אל על תוציא טיסות ישירות לאוסטרליה

אחרי הצהרת הכוונות, אל על מכריזה על המועדים שבהם תוציא לראשונה טיסות ישירות לאוסטרליה. מדובר בטיסה הארוכה היותר בתולדות התעופה הישראלית, כאשר בשלב ראשון מדובר בשלוש טיסות, ומכירת הכרטיסים כבר החלה. והמחיר? הוא לא בשמיים.

כל הפרטים והמחירים – בכתבה המלאה על הטיסות הישירות מישראל לאוסטרליה >

איך ממלאים לוטו, איך מצביעים והכלה מאיסטבול: מה חיפשנו בגוגל?

גוגל חשפה השבוע את רשימת החיפושים המובילים בקטגוריות שונות במהלך שנת 2019 – וממנה אפשר ללמוד על מה שעניין את הישראלים בשנה החולפת. בין החיפושים המובילים אפשר למצוא את הבחירות, הכלה מאיסטנבול, האירוויזיון, איך מכינים פנקייק, איך עושים כסף ואיך ממלאים לוטו…

לעוד נתונים מעניינים – היכנסו לכתבה המלאה על החיפושים בגוגל בשנת 2019 >

סקירה: סמסונג טאבלט גלקסי Tab S6 

האם שווה להשקיע כ-3,200 שקל בטאבלט גלקסי TAB S6 של סמסונג, שמגיע עם מסך בגודל 10.5 אינץ’, מעבד חזק, עט מגע משודרג (S PEN) ושורת תכונות נוספות?
בעידן של סמארטפונים עם מסכים מאוד גדולים, ובמיוחד לאחר השקת הסמארטפון המתקפל על צורותיו השונות, סמסונג צריכה לעבוד קשה כדי לשכנע את הלקוחות שיש להם צורך בטאבלט, ובפרט בטאבלט יקר. אז מה היא מציעה?

התשובות בסקירת סמסונג גלקסי TAB S6 >

תזכורת: מה תראו בנטפליקס החודש?

בין אם אתם אוהבים פנטזיה, בין אם אקשן ובין אם תעודה ותוכן עמוק – גם החודש המגוון בנטפליקס כנראה לא ישאיר אתכם משועממים. אחת הסדרות שעולות עם עונה נוספת בנטפליקס ישראל החודש, למרות שבפועל מדובר בסדרה שהסתיימה, היא "כתום זה השחור החדש – עונה 5". מעבר לזה, יש סדרות שמגיעות עם עונות חדשות לגמרי וסרטים מסקרנים. בין היתר, עולה סדרת הפנטזיה "המכשף", שזוכה להתעניינות בכל העולם, מתוך תקווה כי היא תהיה הסדרה שתחליף את "משחקי הכס" מבחינת איכות וחדשנות.

כל המלצות הצפייה – בכתבה על התוכן בנטפליקס בדצמבר 2019 >

תקלה בנקניקיות של זוגלובק

אם רכשתם לאחרונה נקניקיות של זוגלובק, שימו לב להודעה שהוציאה החברה השבוע. בחלק מהנקניקיות ששיווקה החברה עלולים להימצא חלקי פלסטיק קטנים.

כל הפרטים – בכתבה על איסוף נקניקיות זוגלובק >

מדוע הישראלים לא מרוצים מבתי המלון בארץ?

סקר שפורסם לאחרונה, מגלה נתונים מטרידים לגבי שביעות הרצון הנמוכה של הישראלים מבתי המלון בארץ. למה בעצם?

הפרטים בראיון על הישראלים המאוכזבים מבתי המלון, ששודר בתוכנית טרמינל עם עמית קוטלר בערוץ 13 >

סוף סוף אפשר להגיע מהדרום לנתב"ג ברכבת כל הלילה

בשורה לתושבי באר שבע, הדרום והשפלה: רכבת ישראל משיקה קו ישיר אל נתב"ג ממנו לאורך כל הלילה. עד כה היה צורך להחליף רכבת, וכעת תהיה רכבת ישירה פעם בשעה, אשר תעצור בתחנות רבות.

כל הפרטים – בכתבה המלאה על הרכבת הישירה מנתב"ג לדרום >

מבצעי חנוכה: כרטיסים למופעים וקופון לסופגניות 

תזכורת: מדריך הנחות לפסטיגל ולשאר מופעי חנוכה

חנוכה הולך ומתקרב, ואיתו מופעי הילדים ובני הנוער. החל מהפסטיגל, דרך פופ-אפ מיוזיק ועד שלמה המלך ומלכת שבא – מדובר במופעים יקרים. מחיר מלא לכרטיסים לפסטיגל עומד על 174 שקל – ויש מופעים יקרים יותר. הבשורה הטובה היא שיש דרכים להשיג הנחות דרך ועדי עובדים, מועדוני צרכנות, מנוי מפעל הפיס חברות האשראי וחלק מהבנקים.

כל הפרטים – בכתבה על הנחות למופעי חנוכה >

פרטים נוספים – בראיון בתוכנית "ערב ערב" בכאן 11 >

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות