מה הקשר בין קוקה קולה, שופרסל, חבילת 100 ג'יגה וחברת כאל? כתבות עם פואנטה - פואנטה

מה הקשר בין קוקה קולה, שופרסל, חבילת 100 ג'יגה וחברת כאל? כתבות עם פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה היה שבוע מעניין וסוער, וגם מבחינה צרכנית קרו לא מעט דברים. כמדי שבוע, אתר חדשות הצרכנות פואנטה מספק הצצה לנושאים שנוגעים בכיס של כל אחד מאיתנו – החל מהמחיר (המופרז) שאנחנו משלמים על קוקה קולה, דרך החוב שעלולים לצבור חברי מועדון לקוחות שופרסל ללא ידיעתם ועד חבילת סלולר 100 ג'יגה ב-29 שקל.

לא שכחנו גם לבדוק היכן גרים הישראלים שמזמינים הכי הרבה חבילות מחו"ל, כמה מתוק הפלפל הישראלי שרשמו עליו פטנט ואיזו הנחה מקבלים עמיתי חבר ברשת הפארם BE. הנה תזכורת לכמה מהכתבות המעניינות של השבוע בפואנטה:

עכשיו זה רשמי: קוקה קולה בישראל יקרה מדי

 

הצרכנים הישראלים משלמים כבר שנים קרוב ל-7 שקלים על בקבוק קוקה קולה 1.5 ליטר, בשעה שהמתחרות מוכרות קולה במחיר של כ-4.50 שקלים. למה? משום שקוקה קולה היא מונופול – כך לפי בקשה לייצוגית נגד קוקה קולה, אשר אושרה השבוע (ת”צ 6179-08-16) ועשתה לא מעט רעש.

כמה כסף הפסדנו? כל הפרטים בכתבה המלאה על אישור הייצוגית נגד קוקה קולה >

התחרות חוזרת לסלולר? הוט מובייל שוב במבצע 100 ג’יגה ב-29 שקל

הוט מובייל רוצה לחזור ולגייס מנויים – והרבה. המבצע הנוכחי רלבנטי רק למי שיצרף שלושה מנויים ויותר.

האם הוא משתלם, מה המחיר המלא ללא מבצע וכמה תשלמו בתום שנה? כל הפרטים בכתבה המלאה על חבילת 100 ג'יגה ב-29 שקל בהוט מובייל >

כך צוברים חברי מועדון שופרסל חיובים של אלפי שקלים

אם אתם חברי מועדון שופרסל-כאל, כדאי שתבדקו היטב אם אתם לא חייבים כסף… חבר מועדון שופרסל הנוהג לשלם על הקניות שלו בכרטיס אשראי כאל, גילה לאחרונה חיובים של 4,400 שקל בכרטיס האשראי שלו בגין רכישות שביצע בשופרסל.

הסיבה לחוב, שהלך תפח ככל שחלפו החודשים, היא שיטת פריסת התשלומים של שופרסל וכאל – שיטה
שככל הנראה לקוחות רבים אינם מודעים לה, ולכן גם הוגשה בקשה לייצוגית בסכום של כ-65.5 מיליון שקל נגד שתיהן (ת”צ 15231-01-19).

כל הפרטים – בכתבה על האותיות הקטנות במועדון לקוחות שופרסל-כאל >

עמיתי מועדון חבר מקבלים הנחה קבועה ברשת הפארם BE

רשת הפארם BE מסתערת על ענף הפארם בחזיתות שונות – וכעת חוברת למועדון הצרכנות הגדול במדינה: מועדון חבר. עמיתי חבר התבשרו לאחרונה כי הם זכאים להנחה קבועה ברשת BE, השייכת לשופרסל. BE הושקה בסוף נובמבר 2018, וכחלק מרשת שופרסל, גם חברי מועדון לקוחות שופרסל נהנים בה מהטבות. כעת מסקרן לדעת אם רשת סופר-פארם תגיב עם שיתוף פעולה משלה.

מה גובה ההנחה שמקבלים העמיתים? כל הפרטים בכתבה על הנחת מועדון "חבר" ברשת הפארם BE >

כרטיסים לחרמון: איך תשיגו כרטיס לחרמון ב-19 שקל

בחורף כזה החרמון קורץ במיוחד. כמה יעלה בילוי בלבן? לא מעט – במיוחד אם באים בהרכב משפחתי של 5-6 נפשות.

לכן כדאי לחפש הנחה או קופון, ויש לא מעט כאלה באתרי קופונים, במועדוני צרכנות ועוד.

כמדי שנה, אתר חדשות הצרכנות פואנטה בדק איך אפשר לעלות לרכבל בחרמון בהנחה, איך אפשר להוזיל את הכניסה ואיזו הנחה אפשר להשיג על סקי-פס.

כל הפרטים – בכתבה המלאה על כרטיסים לחרמון >

קופון לחרמון

אולי גם אתם תקבלו מאתר ASOS כסף במתנה?

כ-140,000 לקוחות ישראלים של אתר ASOS יקבלו בקרוב כסף מהאתר הבריטי הפופולרי, בזכות פשרה בייצוגית נגד אסוס (61273-02-17), שעליה דיווחנו כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה בעת ההגשה.

בבקשה נכתב כי “חרף התחייבויותיה ומצגיה המפורשים, ASOS דורשת מהלקוחות לאסוף בעצמם את המוצרים ובכך מעבירה את נטל האיסוף אל הלקוח עצמו".

אז מיהם אותם לקוחות שיקבלו כסף מאסוס, מה גובה השובר והאם יש מגבלות על ניצולו? פרטים בכתבה על הפשרה בייצוגית נגד ASOS >



עלי אקספרס בראש. מה מגלים עלינו נתוני דואר ישראל ל-2018?

הישראלים שוברים שוב את שיאי ההזמנות באינטרנט. מנתוני דואר ישראל לשנת 2018, מעל 65 מיליון חבילות במשקל 14,100 טון נמסרו במהלך שנה זו – כלומר, גידול של כ-4 מיליון חבילות בהשוואה ל-2017. באחוזים, מדובר בעלייה של יותר מ-23% במשקל החבילות וכ-7% בכמותן.

באיזו עיר מזמינים הכי הרבה ומה היו האתרים הפופולריים בשנה החולפת? כל הפרטים בכתבה המלאה על נתוני החבילות שנשלחו בדואר ישראל >

איפה אפשר למצוא מזרן איכותי במחיר מצוין?

(תוכן מקודם)

מזרן מספוג זיכרון (מזרן ויסקו) היה בעבר יקר, אך כעת מחירו הפך לנגיש. מדוע הוא מתאים במיוחד לסובלים מכאבי גב ואיזו הנחה מקבלים גולשי אתר פואנטה? פרטים בכתבה על מזרן מספוג זיכרון של חברת פנדה >

טעמנו: פפריטו (pepperito) – פלפל מתוק ללא גרעינים

הוא אדום, הוא מתוק, הוא בלי גרעינים – וזה לא אבטיח.

מדובר בפלפל Pepperito: פיתוח ישראלי של חברת הזרעים ברידאקס.

אחרי שטעמנו את פלפל פפריטו, הצענו אותו גם לילדים ולבני נוער. מה הם אמרו? פרטים בכתבה על פלפל פפריטו >

התגעגעתם למותג האופנה גאפ? בקרוב הוא שוב בישראל

מאז שנסגרו חנויות גאפ (GAP) בישראל, חובבי המותג הזמינו אותו מחו”ל. בקרוב אפשר יהיה לקנות שוב גאפ בארץ, והפעם ההבטחה היא למחירים דומים לאלה שבארה"ב.

ולא רק גם גאפ, גם המותג בננה ריפבליק (ששייך לקבוצת GAP), יימכר בישראל. שני המותגים יימכרו רק אונליין, דרך אתר טרמינל X.

מתי יגיעו המותגים האמריקנים לארץ? כל הפרטים בכתבה המלאה על גאפ בטרמינל X >

שוב נתפסו וודקה וברנדי רעילים. כך תזהו אלכוהול מזויף

שוב ושוב נתפסים משקאות אלכוהוליים מזויפים בחנויות ובפיצוציות בכל רחבי הארץ. חלקם עלולים לגרום לעיוורון, לפגיעה בכבד ולנזקים קשים אחרים, ולעתים מדובר בסכנת חיים.

גם השבוע נתפסו משקאות אלכוהוליים לא תקניים, כשהפעם מדובר במותג Brandy XO ו-Vodka XO אשר על תוויתם נרשם היצרן “ולנסיה”.

קהל היעד העיקרי, אך לא היחיד, של אלכוהול מזויף הוא צעירים – וזאת בגלל המחיר הנמוך שהופך אותו אטרקטיבי עבורם. אז מהם סימני האזהרה? כל הפרטים בכתבה שתסביר לכם איך לזהות אלכוהול מזויף >



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות