4 מתכונים לפיצה שישדרגו לכם את ארוחת הערב - פואנטה

4 מתכונים לפיצה שישדרגו לכם את ארוחת הערב

החל מגבינת עיזים ועד ארטישוק – שימו לב למתכון לפיצה עם התוספות הכי טעימות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רוצים לשדרג את ארוחת הערב הקרובה? החל מגמבה ופטריות, דרך גבינת עיזים ועד ארטישוק ואפרסקים – הנה כמה הצעות למתכוני פיצה מיוחדים

יש הרבה מתכונים לפיצה ורק צריך לבחור ביניהם. לא מאמינים? נסו להקדיש את ארוחת הערב הבאה שלכם לאחד הטעמים לעיל ותגלו שמדובר בהחלטה מוצלחת:

1. פיצה עם גמבה ופטריות

השילוב בין גמבה ופטריות יכול להפתיע גם את מי שמגדיר את עצמו חובב פיצה מושבע. אחרי אפייה קצרה בתנור, הגמבה מעניקה לפיצה טוויסט אנטיפסטי, בעוד הפטריות אחראיות על הטעם המוכר והידוע. ביחד, מדובר על פיצה מעולה שהיא גם טעימה וגם מזינה.

חשוב לציין שניתן להשתמש בסוגים ובצבעים שונים של גמבות אם רוצים לשדרג את הפיצה. בנוסף, כדאי לנצל את ההזדמנות ולהשקיע בפטריות טריות ואיכותיות ולא בפטריות מקופסא.

2. פיצה עם גבינת עיזים ופלפלים

גבינת עזים היא בדיוק מה שארוחת הערב שלכם צריכה בשביל להפוך מתכון לפיצה לאירוע מרגש. במקום להשתמש בגבינה רגילה, אתם יכולים להשקיע בגבינת עיזים איכותית ולפזר אותה מעל הפיצה בקוביות.
אגב, הפלפלים שבהם אתם משתמשים לא חייבים להיות חריפים. גם גמבה אדומה, פלפל ירוק או פלפל צהוב רגיל יעשו את העבודה ויוסיפו רעננות לפיצה שלכם. חוץ מזה, קחו בחשבון שכל צבע של פלפל מזוהה עם תכונות קולינריות אחרות אז הנה הזדמנות טובה לשדרג את ארוחת הערב גם ברמה הבריאותית.

3. פיצה עם ארטישוק

פיצה עם ארטישוק היא מחזה הרבה יותר שכיח מכפי שנהוג לחשוב. למרות שאת הארטישוק קשה להשיג בעונות מסוימות, מסתבר שהוא נחשב לתוספת לגיטימית לחלוטין גם על פיצות שנמכרות בארץ וגם על אלו שיש מעבר לים.
היתרון המובהק של ארטישוק הוא ברעננות שהוא מסוגל להוסיף לפיצה. מעבר לכך, ארטישוק הולך נהדר עם מתכון לפיצה רגילה שכל אחד יודע להכין: 4 כוסות קמח, 300 מ"ל מים, 3 כפות שמרים יבשים, 1 כפית סוכר, 1 כפית מלח ורבע כוס שמן. בשביל הרוטב תצטרכו 100 גרם רסק עגבניות, 2 כוסות מים, מלח, סוכר, אורגנו ושמן זית לפי הטעם.

יש לכם את כל המרכיבים? התחילו בהכנת הבצק על ידי ערבוב המרכיבים, המתינו כרבע שעה עד לתפיחה והכינו את רוטב העגבניות. הדליקו תנור לחום של 220-250 מעלות, שמנו תבנית עגולה והניחו את הבצק המרודד בתוכה. צקו את הרוטב, הוסיפו את הארטישוק ופזרו גבינה לפני שתכניסו לתנור ל-7-10 דקות.

4. פיצה עם מוצרלה, אפרסקים ועגבניות שרי

השילוב בין מוצרלה, אפרסקים ועגבניות שרי הופך את הפיצה ממאכל איטלקי מסורתי לממתק אקזוטי שככל הנראה אין לו תחרות בכל רחבי העולם. כאן הדגש הוא על מוצרלה ואפרסקים בעונה, בעוד בעגבניות השרי משתמשים בעיקר על מנת ליצור אחידות בטעם.

1
נגישות