דקה לפני המונדיאל: דומינו’ס פיצה ופרטנר טיוי משיקות הזמנת פיצה באמצעות הממיר

קלאסי למונדיאל ובכלל: דומינו'ס פיצה ופרטנר TV מאפשרות הזמנת פיצה באמצעות הממיר

פעם הזמנו פיצה בטלפון, אחר כך עברנו למחשב ואחר כך לאפליקציית המובייל… החידוש האחרון הוא הזמנה ישירות מהטלוויזיה, באמצעות הממיר או באמצעות שלט קולי. אז איך עובדת הזמנת פיצה מדומינו'ס פיצה ופרטנר TV?

דומינוס פיצה פרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ייאמר לזכות פרטנר TV שהיא לא נחה, ואפשר גם לומר אותו דבר על דומינו'ס פיצה. שתי החברות הללו, כל אחת בתחומה, מקפידות להשיק כל הזמן חידושים הן במישור הטכנולוגי והדיגיטלי והן במישור המקצועי שבו הן פועלות. כך למשל, פרטנר TV היא חברת הטלוויזיה הראשונה שחתמה על הסכם עם אמזון פריים וידאו, ורשת דומינו'ס פיצה העולמית מפתחת משלוח פיצה באמצעות רחפן.

לכן, שיתוף פעולה ביניהן הוא כמעט מתבקש, וכעת לראשונה בארץ ובעולם אפשר להזמין פיצה באמצעות ממיר הטלוויזיה. המונח המקצועי לסוג כזה של פעילות הוא T-COMMERCE, מסחר באמצעות טלוויזיה, והוא מתבצע באמצעות אפליקציית דומינו'ס TV שפותחה בלעדית עבור ממירי פרטנר TV.

הרכישה למעשה מבוססת על אפליקציית הסמארטפון של דומינו'ס ישראל, וכוללת את התכונות שלקוחות דומינו'ס מכירים מהזמנה במובייל, כמו ממשק ה-Builder להרכבת הפיצה על ידי הלקוח, ה-Tracker למעקב אחר שלבי התקדמות הטיפול בהזמנה, וכפתור ה-One Click Pizza, שמאפשר ללקוחות חוזרים להזמין בלחיצת כפתור אחת את ההזמנה הקבועה/שכיחה שלהם. צפויות הצעות שיווקיות ייעודיות למזמינים דרך הממיר, ופיתוחים טכנולוגיים שיהיו זמינים רק שם.

עוד אפשר לבצע הזמנה קולית דרך השלט הקולי של פרטנר TV, באמצעות דיבור חופשי אל השלט. לקוחות בעלי שלט רגיל יכולים להחליפו לשלט Bluetooth קולי.



ממשק ההזמנה מאפשר חסימה באמצעות קוד סודי, במטרה למנוע הזמנות לא רצויות. בכל הזמנה שתתבצע באמצעות הטלוויזיה, יקבל הלקוח הרשום באפליקציה, מסרון לאישור וקוד הזמנה לסלולר, כאמצעי בקרה שבלעדיו לא ניתן להשלים את התהליך. אמצעי התשלום מוגדר על ידי המשתמש בשימוש ראשון באפליקציה, או באמצעות התחברות לשם משתמש קיים (למשתמשים קיימים באפליקציה למובייל).
האפליקציה זמינה בממירי פרטנר TV החל מהיום, בעיתוי שהותאם כמובן לפתיחת המונדיאל. לרגל ההשקה ובמיוחד לקראת חודש המונדיאל, יוכלו לקוחות פרטנר TV ניתנת הנחה של 40% על התפריט (למעט שתייה, גלידות, קינוחים נבחרים ומעטפות סופרגול מונדיאל), להזמנות שיבוצעו באמצעות ממיר פרטנר TV.

הזמנת פיצה באמצעות השלט והממיר – פיתוח משותף ראשון בעולם

בפרטנר ובדומינו'ס פיצה גאים בכל שמדובר בפיתוח משותף ראשון מסוגו בעולם, וי שלהניח שיהיו שיתופי פעולה נוספים בתחום. בעולם נמצאות חברות הטכנולוגיה הגדולות במרוץ להשקת פיתוחים שונים לפלטפורמות האנדרואיד TV, כולל יכולות בינה מלאכותית ופקודות קוליות שמאפשרות בקרה וביצוע פעולות שונות.

לפרטנר TV יש כיום כ-77,000 מנויים, ומנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, רמז היום כי חידושים  נוספים צפויים להגיע.

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה ישראל, סיפר כי בתחילת השנה הגיעה דומינו'ס פיצה ל-5 מיליון הזמנות שבוצעו באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות של דומינו'ס, ובראשן האפליקציה למובייל באמצעותה מבוצעות כ-70% מההזמנות בדיגיטל: "כשהשקנו את אתר ההזמנות של דומינו'ס פיצה בשנת 2009, חוללנו מהפיכה בשוק המזון המהיר בישראל, שהמשיכה עם השקת אפליקציית המובייל שהפכה את ההזמנה הדיגיטלית לאופן הטבעי שבו אנשים מזמינים היום פיצה לבית. המיזם המשותף עם פרטנר TV ממשיך את החזון הדיגיטלי של דומינו'ס, עם חווית הזמנה המשלבת באופן מושלם בין צפייה בטלוויזיה והזמנת פיצה. אנו מאמינים כי שירות זה יהווה מודל לרשת העולמית, במטרה להטמיע שירותים אלו במדינות אחרות בעולם בהן פועלת דומינו'ס פיצה".


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות