חניה בתל אביב - אמצעי החניה העומדים לרשותכם - פואנטה

חניה בתל אביב – אמצעי החניה העומדים לרשותכם

לא קל למצוא חניה בתל אביב, אבל יש דרך להגדיל את הסיכוי וגם לבחור בצורה מושכלת בין החניונים השונים

חניה בתל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

לא קל בכלל למצוא חניה בתל אביב. אנשים שמצליחים למצוא חניה בעיר עמוסת המכוניות, מרגישים שהם זכו בפרס גדול. מצאת חנייה תלויה בשעות, במיקום וגם באמצעי החנייה העומדים לרשותכם. הנה כמה אמצעי חנייה נוחים לפעם הבאה שתבחרו להגיע לתל אביב עם רכב.

3 אמצעי חניה בתל אביב

בין אם אתם תושבי העיר ובין אם תושבי חוץ שמגיעים לביקור בתל אביב ונוסעים ברכב, יהיה עליכם למצוא חניה. זה לא פשוט, אך חניה בתל אביב עשויה להיות פשוטה יותר אם מכירים את אמצעי החניה העומדים לרשותכם.

1. תו חניה אזורי

אם אתם תושבי תל אביב, אתם זכאים להשתמש בתו חניה אזורי שמאפשר חניה בכחול לבן לפי הוראות התמרורים. את תו החנייה יש להדביק על השמשה של הרכב. באמצעות תו החניה תוכלו לחנות באזורים מסוימים ללא תשלום. בני 70 ומעלה זכאים לקבל תו זהב שבאמצעותו ניתן לחנות בכל תל אביב ללא תשלום. המקום היחיד בו לא ניתן לחנות הוא בחניות שמורות שמיועדות עבור דיירי השכונה מהשעה חמש אחר הצהריים.

חניה בתל אביב

2. חניונים ציבוריים

נהגים שמגיעים לתל אביב, יכולים להחנות את רכבם בשני סוגים של חניונים. הסוג הראשון הוא חניונים מטעם העירייה. את החניונים הללו מפעילה חברת אחוזות חוף. הסוג השני הוא חניונים פרטיים. חניוני אחוזות חוף עולים הרבה פחות מחניונים פרטיים. תושבי תל אביב זכאים להנחה של 50% בחניוני העיר באמצעות הצגה של תעודת תושב. לרוב, יעמוד המחיר לשעת חניה על 8 שקלים בממוצע. כמו כן, ישנם חניונים פתוחים שהחניה בהם אינה כרוכה בתשלום. החניונים נמצאים בשכונות מגורים ומציעים מעל אלף חניות. בין החניונים הללו ניתן לציין את חניון רידינג רחב הידיים.

3. אפליקציות חניה

אפליקציות החניה מאפשרות לכל מי שאוחז בסלולרי והוריד אפליקציה ייעודית לחנות בקלות. אפשר לעדכן באפליקציות מספר רכבים, לשלם דרכה בחניונים שתומכים בה ולחסוך את הצורך לחפש מכונות שמיועדות לתשלומי חניה.
השימוש באפליקציות נוח ביותר, גם כאשר מדובר בחניונים: בתחילת הנסיעה יש להפעיל את צייד החניה, לאחר מכן יש להזין את הכתובת אליה מעוניינים להגיע ולאחר מכן בוחרים את החניון הרלוונטי ומנווטים אליו. כאשר מתקרבים לחניון אפשר לבדוק האם החניה בו משתלמת ביחס לחניונים אחרים. במידה שהחניה יקרה יותר מחניון אחר, סעו אל החניון שגובה את המחיר המשתלם ביותר. כדי לשלם על החניה בחניון יש להזין או לסרוק את הקוד שמופיע באפליקציה או ללחוץ על הלינק שמופיע ב-SMS, מה שלא מצריך התעסקות מיותרת עם אמצעי תשלום אחרים.

בהצלחה!




נגישות