אל תחמיצו - מזרון פנדה בהנחה. מזרן ויסקו מומלץ

ההצעה השווה של פואנטה ופנדה – מזרון ויסקו ב-15% הנחה. מומלץ

קבלו מזרון פנדה במחיר מיוחד לגולשי פואנטה, ויש גם התנסות והחזרה חינם. כנסו לפרטים על המותג פנדה – מזרון שיעזור לכם לישון טוב ומוצרי שינה נוספים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים מזרן מומלץ, יש לפנדה מזרון בדיוק בשבילכם. מותג השינה PANDA מציע כמה סוגים של מזרונים, החל ממזרון ויסקו (ספוג זיכרון) ועד מזרון היברידי שמשלב בין קפיצים לויסקו (פנדה הייבריד). הבשורה הטובה היא שגולשי פואנטה מקבלים הנחה שווה על מזרון פנדה. מדובר בלא פחות מ-15% הנחה (!) – וכדי ליהנות ממנה צריך פשוט ללחוץ על הקישור הזה ולהזין קוד קופון poenta15.

ההנחה של פואנטה תקפה על כל מוצרי פנדה: מזרון, מיטה, כרית אורתופדית, מצעים, מגבות ועוד.

הנחה פנדה

למה פנדה? מזרון ויסקו שזוכר את מבנה הגוף שלכם

בטח שמעתם הרבה על מזרן ויסקו, אבל לא בטוח שאתם באמת מבינים מדוע מזרון ויסקו הוא מזרון מומלץ למיטת נוער או לחילופין מזרון זוגי מומלץ.

ויסקו, אשר פותח במקור על-ידי נאס"א, הוא ספוג זיכרון. מדובר בקצף מיוחד שזוכר את מבנה הגוף שלכם ומתאים את עצמו אליכם. מזרן ויסקו של פנדה מיוצר מקצף מיוחד המשנה צורה ומוצקות בהתאם לחום הגוף. בנאס"א פיתחו אותו לא כדי שאנחנו נישן טוב, אלא לצרכים של בניית המעבורת והמעבר שלה דרך האטמוספירה. כאשר גילו את יתרונותיו, החלו שאפשר להשתמש בו גם לצרכים מסחריים – בין היתר, למזרנים.

זה התחיל בבתי חולים – שם חיפשו פתרון עבור חולים שנמצאים בשכיבה 24 שעות ביממה וצריכים לפתור בעיה של פצעי לחץ, וזה המשיך לצרכנים הפרטיים.

מאז שהחברה החלה לפעול, כבר לא חייבים להוציא המון כסף כדי לישון טוב. חברת פנדה הישראלית הביאה איתה בשורה: מזרן איכותי במחיר שפוי.

המחיר נעשה אפילו יותר שפוי כאשר מנצלים את הקופונים השווים של פואנטה. ואם אתם לא סגורים על הזמנת מזרון אונליין, פנדה מזרון ויסקו מציע לקבל 100 ימי התנסות עם החזרה חינם.

אגב, למזרן כיסוי הנסגר באמצעות רוכסן – כך שהוא קל לניקוי ומתאים למבוגרים ולילדים.

רוצים גם ויסקו וגם קפיצים? קנו מזרון היברידי – Panda hybrid

אז מה זה בעצם מזרון היברידי? כשמו כן הוא, מזרון שהוא גם וגם. תחום המזרונים כל הזמן מתחדש, והיום כבר לא צריך לבחור בין מזרון ויסקו למזרון קפיצים, כי יש מזרון פנדה היברידי.

פנדה הייבריד מאפשר ליהנות מכל העולמות: יש לו שכבת ויסקו ושכבת קפיצים – כך שהוא גם אלסטי וגם נוח בצורה חריגה. הקפיצים משולבים בטכנולוגיה מיוחדת שבה כל קפיץ עטוף בנפרד, כך שגם כאשר אתם ישנים ליד מישהו שלא מפסיק לזוז – אתם לא מרגישים כלום. במקביל, אתם נהנים מהיתרונות של מזרון ויסקו. ויסקו הוא חומר ייחודי שמתאים את עצמו לגוף. הוא פותח על-ידי NASA, ומה שטוב לנאס"א – בטח טוב גם לכם.

הנחה פנדה

למה רק מזרון? הנחה גם על מיטה

אבל למה להסתפק במזרון פנדה? יש לגולשי פואנטה הנחה גם על מיטה. יש לפנדה מיטה זוגית רגילה, מיטה מתכווננת, מיטת יחיד, ובקיצור – את כל מגוון פתרונות השינה. עם הקוד של פואנטה תוכלו לקנות באתר פנדה מזרון בהנחה של מאות שקלים וגם מיטה איכותית בהתאם להעדפה שלכם.

את החוויה תוכלו להשלים על מצעים ועם כרית אורתופדית, אפילו עם מגבות או עם מזרון לכלב – הכול ב-15% הנחה. מה שחשוב הוא לא לשכוח את הקופון POENTA15 אחרי שנכנסים לאתר דרך הקישור הזה.

האם מזרני פנדה מתאימים לכם בכלל?

התשובה הקצרה היא "ברור שכן". התשובה הארוכה יותר היא שמזרן פנדה מתאים כמעט לכל אחד, בדיוק בגלל התכונה העיקרית שלו: הוא מתאים את עצמו למי שישן עליו.

הרבה מאוד אנשים מתלוננים על בעיות שינה ואפילו פתחים תלות בכדורי שינה. לפני כל אלה כדאי לחפש מתחת לאף. לפעמים הבעיה היא המזרן.

מזרון פנדה יכול לשנות את איכות השינה שלכם מקצה אל קצה, ואם אתם מתלבטים אם הוא מתאים לכם – החברה מאפשרת לכם פשוט להתנסות.

פנדה מזרון במחיר משתלם

> להזמנת מזרן ויסקו זוגי של פנדה ב-15% הנחה, לחצו כאן והקישו קוד קופון POENTA15

מיטה מתכווננת פנדה

למה דווקא פנדה מזרון? סטנדרט שירות אמריקאי

בפנדה הלקוח תמיד צודק

כיום יש עוד חברות שמציעות מזרן ויסקו, אז למה דווקא מזרן פנדה? כאן נכנסים לתמונה כמה שיקולים – אמינות, איכות והתנסות. בנוסף, כמובן, נכנס לתמונה עניין המחיר – וכאן כאמור לגולשי פואנטה יש יתרון בשל ההנחה. מה שחשוב לזכור הוא להשתמש במזרון פנדה קופון.

פנדה היא חברה שחרטה על דגלה אמינות ואיכות, לצד תודעת שירות בסטנדרטים אמריקאיים. לא משנה איזה מזרן פנדה תבחרו, כל הדגמים עומדים בתווי תקן בינלאומיים ®CertiPUR-US ו- ®OEKO-TEX.

אי אפשר להתעלם גם מהפשטות ומהקלות שבו אתם יכולים להזמין דרך אתר פנדה מזרנים. כאמור, מאחר שחברת פנדה משווקת את מזרוני פנדה אונליין, היא מבינה שצרכנים מעוניינים להתנסות – ולכן מציעה את ההתנסות חינם.

אדם שמחליט מסיבה זו או אחרת להחזיר מזון פנדה לחברה, מזוכה במלוא סכום העסקה. הוא לא צריך לדאוג לאיסוף או להובלה – פנדה מגיעה לאסוף את המזרון ללא עלות נוספת.

בחברה סומכים על המוצר שהם משווקים ולכן מאפשרים התנסות ארוכה מאוד שבסופה אפשר להחזיר את מזרון פנדה.

בקיצור, 100% נוחות: מזמינים מזרון פנדה בלחיצת כפתור, מקבלים אותו עד הבית ומבטלים את העסקה אם מתחרטים.

על כל מזרוני פנדה יש אחריות – שנה על הבדים ו-12 שנה על ליבת המזרן.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות