כיצד לבחור חברת הובלת משרדים טובה ויעילה?

כיצד לבחור חברת הובלת משרדים טובה ויעילה?

יש לא מעט חברות הובלת משרדים, והחוכמה היא לבחור אחת כזו שלא רק תציע מחיר הוגן, אלא גם תבצע את ההובלה בצורה מיטבית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

בן אם יש לכם חברת IT ובין אם חברה אחרת, העברה של חברה ממשרד למשרד היא תהליך מאתגר שלעתים נמשך זמן רב ומחייב התמודדות עם מספר משימות בו זמנית. מלבד המטרד של האריזה והפריקה, ישנו קושי מסוים בהרמה ובהעברה של ציוד משרדי מבניין לבניין. באזור המרכז יש חברות רבות להובלת משרדים, ואתגר נוסף הוא לבחור חברת הובלות משרדים במרכז שתיתן את השירות הטוב ביותר – במיוחד אם אין לכם אמצעים וכוח האדם להובלת המשרד שלכם.

בחירת חברת הובלת משרדים המתאימה

חברת הובלת משרדים טובה תעזור לכם להעביר את המשרד בצורה יעילה וחלקה מבלי להשפיע על קצב העבודה.

מומחי החברה הם אנשי מקצוע יעילים ובעלי ניסיון בתהליכי המעבר של משרדים, כך שהם לא יגרמו לכם טרחה מיותרת ויבטיחו שההובלה לא תשפיע על כוח העבודה והמחלקות השונות בעסק. לפני שבוחרים חברת הובלות משרדית, חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות לבחירת המוביל המתאים לחברת IT:

1. ניסיון

תמיד כדאי לברר כמה שנים חברת הובלת משרדים זו או אחרת נמצאת בתחום. רק החברות המציעות את השירות הטוב ביותר יכולות לשרוד בענף התחרותי הזה. בחרו בחברה בעלת היסטוריה ארוכה בהובלות אשר מעידה על בחירה בטוחה. ודאו כי הם העבירו משרדים באזור שבו אתם עוברים, מה שיבטיח שהם בקיאים בהעברת משרד באזור זה. ניסיון של שנים מראה גם כי המובילה מסוגלת לטפל בכלים וציוד החיוניים להרכבה, התקנה, הובלה ובכלל הרכבת המשרד כולו.

2. מוניטין

היכנסו לכל אתר של חברת הובלות משרדים ובדקו מהן חוות הדעת ומה הלקוחות אומרים עליה ועל השירות שהיא נותנת. חוות הדעת האמיתיות הן ממשתמשים אמיתיים אשר בחרו בשירותי ההובלה כדי להעביר את העסק שלהם ממקום למקום.

חוות דעת הללו יתנו לכם מושג לגבי טווח עלויות, יעילות השירות, זמן התגובה וכיצד הם פותרים בעיות שמתעוררות. ביקורות אלו יסייעו לכם להחליט לאיזו חברה לגשת ומאילו חברות להתרחק.

3. הבינו את המחירים

חשוב להבין את צורת התמחור של החברה המובילה כדי להבטיח שהצעת המחיר תהיה מציאותית. בררו כיצד הם מתמחרים את השירותים שלהם – בין אם לפי שעות עבודה, בין אם לפי נפח או ובין אם לפי שטח. אל תשכחו לשאול לגבי תוספות לטיפול בחפצי משרד כבדים וגדולים, פירוק והרכבה של רהיטים או אריזת ציוד.

כדאי גם לברר מהי מדיניות התשלום במקרה של דחייה או ביטול של הובלת משרד.

4. השוואת מחירים

קבלו הצעות מחיר רבות וערכו השוואה בין כל ההצעות, פירוט העלויות וכדומה. הימנעו מחברות שמבקשות מחירים נמוכים, כי הדבר עלול להשפיע על איכות השירות שלהן.

בשורה התחתונה

אם אתם צריכים להעביר את העסק שלכם מסיבה כלשהי, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתכנן הכול לפרטי פרטים, להקצות משימות הובלה לצוות העובדים שלכם ולתאם זמנים.

אם המעבר נעשה בידי צוות העובדים, ההובלה יכולה להיות משימה מאיימת ועלול לגרום להשבתה או לירידה בפרודוקטיביות של העסק. לכן כדאי לשתף פעולה עם מומחה או סוכנות, אשר יכולים לבצע את כל הדברים הדרושים או לפחות לעזור במתן מוטיבציה והכוונה לשאר הצוות במשרד.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





    1
    נגישות