נפתחה חנות ראשונה של נינטנדו בתל אביב. האם משתלם לקנות שם מוצרי Nintendo? - פואנטה

נפתחה חנות ראשונה של נינטנדו בתל אביב. האם משתלם לקנות שם מוצרי Nintendo?

חנות נינטנדו בתל אביב היא חנות ראשונה של המותג בישראל. בין כובעים, חולצות ובובות של מריו ופוקימון, יש עמדות התנסות, כותרים וכמובן הקונסולות, ביניהן נינטנדו סוויטץ'

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הרבה הרבה בובות, תיקים, כובעים ואביזרים – וגם כמובן קונסולת סוויץ' (Nintendo Switch) המבוקשת של נינטנדו – החנות החדשה של נינטנדו בדיזנגוף סנטר בתל אביב, לא תאכזב את חובבי מותג הגיימינג, שרק לאחרונה עשה עלייה רשמית לארץ הקודש. אחרי שנים ארוכות שבהן נינטנדו היה מותג גיימינג אהוב אך חסר ייצוג רשמי בישראל. בחודש מרץ האחרון החלה חברת "תור גיימינג" (בבעלות ערן תור, מי שהקים את רשת איי דיגיטל) – לשמש כמפיצה הרשמית של החברה היפנית בישראל.

חנות נינטנדו בתל אביב
עמדות התנסות בחנות נינטנדו בתל אביב. צילום: יח"צ

חנות הקונספט משתרעת על פני 150 מ"ר וכוללת מספר עמדות משחק פעילות, כשאחת מהן עם מסך ענק. מעריצים ותיקים ולקוחות חדשים ימצאו שם מגוון מוצרים ואת כל הדמויות המוכרות, כמו מריו, פוקימון, דונקי קונג וזלדה, לצד קונסולות כמו Nintendo Switch, Game Boy Wii ועוד.

חנות nintendo בדיזנגוף סנטר
אביזרים ובובות בחנות נינטנדו בדיזנגוף סנטר. צילום: יח"צ

"התאמנו את פרופיל צוות העובדים בחנות הדגל של נינטנדו לשוק ולקהל הישראלי", אומר רון קלדס, מנכ"ל "תור גיימינג". לדבריו, העובדים נקראים 'שגרירי נינטנדו', והם נבחרו מבין מאות מועמדים: "מה שייחד את התהליך הוא החשיבות שראינו בגיוס עובדים עם ידע עמוק ותשוקה אמיתית לעולם הגיימינג ונינטנדו בפרט".



מי שחשב שנינטנדו הוא מותג גיימינג עבר נשכח, שמשתרך אחרי מיקרוסופט וסוני, התבדה. דלתות החנות נפתחו רשמת רק בשש בערב, אך כבר מהבוקר התגודדו לקוחות מכל הגילאים מחוץ לחנות, וככל שהתקרב מועד הפתיחה הלך וגדל כמו הלקוחות הצעירים והנלהבים שהמתינו בקוצר רוח מחוץ לחנות.

חנות נינטנדו
מחכים לפתיחת הדלתות של חנות נינטנדו בדיזנגוף סנטר. צילום: יח"צ

האם מחירי נינטנדו סוויטץ' זולים יותר בחנות נינטנדו בתל אביב?

מדובר בחנות נינטנדו השנייה בעולם – כאשר הראשונה היא חנות הדגל של Nintendo בניו יורק. עוד לפני כן נפתח גם אתר נינטנדו בעברית, שם אפשר לרכוש אונליין את מוצריי נינטנדו.

הקונסולה החדשה נינטנדו סוויטץ' עולה באתר ובחנות נינטנדו בדיזנגוף סנטר כ-1,550 שקל (למהדורה רגילה). המחירים בניו יורק קצת יותר זולים מאשר בחנות בדיזנגוף סנטר, אבל לא רק בחנות בניו יורק זול יותר.

באמזון המחיר ל-Nintendo Switch הוא כ-300 דולר, כ-1,076 שקל, לפני עלויות שילוח ומיסים.

גם בארץ, אפשר למצוא את הקונסולה המבוקשת נינטנדו סוויץ' במחיר נמוך יותר.

בכל מקרה, המטרה בפתיחת חנות היא לא רק מכירות ישירות ואקראיות, אלא יצירת קהילה – ואת זה אפשר לראות גם בעמוד הפייסבוק של נינטנדו ישראל, שם הכריזו כי כבר ביום שישי 28.6 יתקיים בחנות נינטנדו אירוע הכרזה למשחק החדש Mario Maker 2, כולל עמדות התנסות ומתנות לרוכשים. המטרה היא להפוך את החנות לנקודת מפגש שבה לקוחות ייחשפו לכותרים החדשים ביותר מבית המותג, השקות של משחקים חדשים, סדנאות יצירה לילדים, הזדמנויות להצטלם עם מריו ועוד.

גל של פתיחת חנויות בינלאומיות בישראל

כפי שסיקרנו כאן בפואנטה בחודשים האחרונים, בשנה האחרונה נפתחו כמה וכמה חנויות של מותגים בינלאומיים, בדגש על חנויות טכנולוגיה. כך למשל נפתחה לראשונה חנות הרחפנים DJI בהרצליה פיתוח, נפתחה חנות של מותג הסאונד B&O בקניון TLV בתל אביב ונפתחו שתי חנויות של נוספות של שיאומי, אשר מצטרפות לחנות שיאומי בדיזנגוף סנטר – האחת חנות שיאומי בצפון והשנייה באילת.

כאמור, גם בענפים אחרים בולטת מגמה של פתיחת חנויות של מותגים בינלאומיים בישראל – בקיץ שעבר נפתחו לראשונה סניפים של רשת MINISO (מיניסו) ורשת DAISO (דייסו יפן), לפני חודשיים נפתחה החנות של דקטלון בתל אביב, רשת האופנה אורבן אאוטפיטרס פותחת סניפים בישראל, מותג האופנה גאפ התחיל להימכר דרך אתר טרמינל X והמותג רזורווד (Reserved) פותח חנויות נוספות בישראל.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות