אתר נקסט ישראל עדיין מושבת, בעולם הוא חזר חלקית לפעול

אתר נקסט ישראל עדיין מושבת, בעולם הוא חזר חלקית לפעול

אתר NEXT הבריטי חזר לפעול, אז מה קורה באתר נקסט ישראל ומה עם הזמנות שכבר בוצעו על ידי לקוחות לפני מספר שבועות? פואנטה עם חדשות אופנה בעידן הקורונה

נקסט ישראל
תצוגת אופנה של אתר next בתל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אתר האופנה הבריטי נקסט (NEXT) חזר לפעול, אך מי שמנסה להזמין באתר נקסט ישראל נתקל במודעת ענק שלפיו האתר סגור זמנית.

הסיבה היא שחברת NEXT אמנם חזרה לפעול, אבל באופן חלקי בלבד. באתר נקסט בריטניה הגולשים מקבלים הודעה שלפיה נקסט חזרה לעבודה במתכונת מצומצמת, ולכן מספר ההזמנות היומי מוגבל.

"אנו מגבילים את מספר העובדים במחסנים, ולכן עלינו להגביל גם את מספר ההזמנות שאנו יכולים לקבל מלקוחות מדי יום".

מי שנכנס לאתר לאחר שמסתיימת מכסת ההזמנות, נתקל בהודעה הזאת:

"אין יותר הזמנות להיום. נפתח שוב מחר".

נקסט ישראל – מה קרה להזמנות שכבר הוזמנו?

מאחר שמגפת הקורונה תפסה את העולם כולו בהפתעה, גם המותג הבריטי מצא את עצמו נאלץ להפסיק את פעילותו באופן מיידי לפני מספר שבועות. גולשים ישראלים שנכנסו לאתר נקסט ישראל, קיבלו לפתע הודעה שהאתר סגור. הודעה זו מקבלת את פניהם גם היום.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

לגבי הזמנות שכבר בוצעו, בנקסט ישראל כותבים כך: "בשל מגפת הקורונה נאלצנו לקבל החלטה קשה לסגור את המחסנים ואת מרכזי ההפצה שלנו. אם אינכם מקבלים את המוצרים שהזמנתם תוך מספר ימים, הזמנתכם בוטלה וכספכם יוחזר לכם. אנו מתנצלים, אך מאמינים שאתם יכולים להבין את המצב".

NEXT שינתה את שיטת העבודה במחסנים

כדי שאפשר יהיה לחזור לעבודה מבלי לסכן את העובדים, בנקסט שינו את נהלי העבודה. מספר העובדים במחסן הוגבלו, קיימים מסלולי תנועה בכיוון אחד ויש תחנות חיטוי. כדי שהעובדים יקפידו לשמור מרחק, יש סימונים במקום וכן שילוט שמתזכר אותם.

פואנטה

כאמור, העבודה אמנם התחדשה, אך בקנה מידה מצומצם. אתר נקסט ישראל, שהוא אתר מאוד פופולרי בקרב הורים בארץ, עדיין לא מאפשר הזמנה.

כפי שפרסמנו בפואנטה חדשות צרכנות, המותג הבריטי החליט לפני מספר חודשים להגביר את הפעילות שלו בישראל.

לאור הטלטלה שחוללה מגפת הקורונה, נראה שהישראלים יצטרכו להמתין בסבלנות עד שפעילות נקסט ישראל תתחדש.

בנוסף, זו הזדמנות להזכיר לצרכנים הישראלים כי מי שזקוק להם עכשיו יותר מתמיד הם דווקא היצרנים הישראלים. לכן, בכל פעם שאתם שוקלים להזמין בגדים, עדיף לבדוק קודם כל מה אפשר לקנות בארץ כדי לחזק את התעשייה הישראלית שסובלת קשות מסגירת המפעלים, החנויות והקניונים.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. הסיבה העיקרית שהצרכן הישראלי קונה מנקסט, ובאופן כללי מיצרני חו"ל הוא בשל פער המחירים והאיכות. אם היצרנים הישראלים רוצים שהצרכן הישראלי ישוב לשוק המקומי, הם יאלצו לצמצם מתח רווחים ולהוזיל מחירים קמעוניים. השינוי חייב לבוא משני הכיוונים….

נגישות