טיפים למי שמחפש לקנות רכב קטן וחסכוני בתחילת 2019 - פואנטה

טיפים למי שמחפש לקנות רכב קטן וחסכוני בתחילת 2019

אם אתם מחפשים רכב חדש שתהנו ממנו בשנת 2019, הנה כמה נקודות שמומלץ להביא בחשבון – החל מצריכת הדלק ועד הבטיחות

רכב חדש 2019
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן שיווקי)

לא חייבים לשלם ביוקר עבור רכב חדש, ממש כפי שלא חייבים להוציא הון עבור אחזקתו השוטפת. עבור צרכנים ונהגים מוטי מחיר אשר זקוקים לרכב שישמש אותם בעיקר בתוך לעיר, קטגוריית הרכבים הקטנים היא המועדפת ביותר. יש שיקראו לקטגוריה הזאת "מיני" ויש גם רכבי סופר מיני – בכל מקרה, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בקנייה חכמה. כך תמצאו רכב קטן, חסכוני וטוב בתחילת 2019.

הולכים על בטוח

רוב הצרכנים אינם מומחים לרכב ומתקשים להשוות בין כל דגמי המיני האפשריים. מן הסתם, הם מתמקדים בכמה מהדגמים המובילים של מותגי הרכב היותר מבוקשים. במידה מסוימת, הם סומכים על חוכמת ההמונים. כך, במקום להכין רשימה של כל רכבי המיני המיובאים כיום לישראל, הרשימה מצטמצמת אוטומטית לדגמים הנמכרים ביותר, למשל טויוטה אייגו ודגמים בעלי מפרט הדומה לזה של טויוטה אייגו. השלב הבא הוא השוואה בין הפרמטרים החשובים ללקוח.

צריכת דלק ורמת זיהום

אם אתם לא הטיפוסים שמכירים את כל הקריטריונים המובילים לבחירת רכבים, הנה כמה נקודות למחשבה: מעבר לפרמטרים של מחיר, חשוב לבחון את הביצועים ואת צריכת דלק. לפני שצוללים לעומק ובודקים נתונים כמו סל"ד, נפח מנוע או מספר כוחות הסוס (שלא לדבר על מומנט), בודקים משהו הרבה יותר פשוט: נתוני היצרן לגבי צריכת הדלת ורמת זיהום האוויר.



שני הנתונים הללו הולכים יחד, על פי רוב. רכב חסכוני, בעל צריכת דלק נמוכה, יהיה גם פחות מזהם. רכב כזה, ירוק, יקבל ציון מספר נמוך במדד הזיהום (ושימו לב, ציון נמוך כאן משמעותו דווקא חיובית יותר). כדי להבהיר את הנקודה, אם ניקח לדוגמה את טויוטה אייגו, הדגם שאותו הזכרנו, נראה שהוא מדורג בדרגה 2 מבחינת רמת הזיהום.

מבחינת חיסכון, שימו לב לצריכת הדלק שאתם מקבלים. רכב קטן וחסכוני בדלק חוסך לכם בכל חודש הרבה הוצאות. לגבי אייגו, בנסיעה בין עירונית, צריכת הדלק בתנאים אופטימליים עומדת על 3.8 ליטר לכל 100 קילומטרים.

נפח המנוע שמתאים לכם

הרכבים הקטנים והחסכוניים לא נמדדים רק בצריכת הדלק הנמוכה. תג מחיר חסכוני מבחינת מחיר הרכב תמיד יגיע לצד נפח מנוע קטן יחסית. זה כמובן מתאים במיוחד לאנשים שלא גומאים מרחקים ומצוין בתור רכב עירוני. הטיפ שלנו בעניין זה, התמקדו ברכבים בעלי נפח מנוע של 1000 ליטרים (או סמ"ק). עבור הצרכים שלכם ולטובת המחיר הנוח (מאוד), תקבלו תמורה טובה מאוד ביחס למחיר.

מפרט, ובעיקר – בטיחות

הנתונים במפרט הרכב שמצריכים התייחסות הם למשל הספק המנוע, סיבובים לדקה, מערכת ההילוכים.

כאשר אתם משווים את הנתונים הללו בין שניים או שלושה הרכבים שנראים בעיניכם, תנו משקל גם למערכות הבטיחות. כיום, יצרנים מובילים מציעים יופי של מערכות בטיחות גם ברכבים הקטנים, כגון קטגוריות מיני או סופר מיני. בדקו כמה כריות אוויר ישנן ברכב שאתם בודקים. שאלו האם ישנה מערכת לבלימת חירום ואם יש מערכת לבקרת היציבות. יש אפילו רכבים חסכוניים בעלי קורות פלדה בדלתות, לבטיחות משופרת והגנה פסיבית טובה יותר. גם מערכת להתראה אם הרכב סוטה מהנתיב ניתנת בחלק מהדגמים הקטנים והמובילים.

רכב קטן ומפנק – זה אפשרי

לסיום, בדקו אילו פינוקים מציע הרכב הקטן והחסכוני. שימו לב אם המרווח הפנימי נוח לכם ולצרכים שלכם. חלק מהרכבים החסכוניים נראים מושקעים לא רק בזכות צורה נאה אלא גם בזכות מערכת מולטימדיה מובנית, הגה כוח, חלונות חשמליים ומערכת השמע.

קראו עוד כתבות מעניינו בפואנטה



תגובות: 0

נגישות