פרטנר TV מחזירה את הטבת נטפליקס חינם, אך רק למצטרפים לחבילות משולבות - פואנטה

פרטנר TV מחזירה את הטבת נטפליקס חינם, אך רק למצטרפים לחבילות משולבות

נטפליקס היא כנראה קלף מנצח. פרטנר TV ביטלה את הטבת הספורט פרימיום וחזרה להציע את נטפליקס – הפעם כמנוף לגיוס לקוחות לחבילת טריפל ובאנדל

נטפליקס פרטנר TV
קיציס ומריאנו, מתוך צילומי קמפיין 'בית הנייר' של פרטנר ונטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כחצי שנה אחרי שפרטנר TV ביטלה את הטבת נטפליקס והמירה אותה בהטבה של ערוצי ספורט – נטפליקס שוב הופכת לקלף מנצח. פרטנר פותחת את 2019 עם הכרזה כי היא שבה ומעניקה מנוי לנטפליקס (HD) לחצי שנה חינם למצטרפים לפרטנר TV. אלא שהפעם ההטבה לא ניתנת לכל המצטרפים, אלא רק למי שיצטרף לאחת משתי החבילות המשולבות של פרטנר – טריפל של פרטנר (פרטנר TV + אינטרנט + טלפון נייח), או באנדל של פרטנר (פרטנר TV + אינטרנט).

ההטבה של "שנה ספורט פרימיום מתנה" בוטלה, אך מחירה של חבילת ספורט פרימיום הוזל ל-29 ש"ח בחודש.



כזכור, פרטנר TV גייסה כבר 118,000 מנויים ונהנית מקצב גיוס מוצלח. מצד שני, אפשר לראות היטב את ההתעניינות הגוברת של הישראלים בנטפליקס – כפי שגם פורסם באתר חדשות הצרכנות פואנטה בכתבת סקר הדיגיטל. לכן, נראה ששיתוף הפעולה הזה הוא כמעט מתבקש.

מה כוללת חבילת פרטנר TV טריפל?

  • טלוויזיה
  • קו טלפון ביתי עם 300 דקות שיחה יוצאות בישראל
  • אינטרנט (תשתית וספק) במהירות עד 40 מגה

מחיר

  • מ-129 שקל בחודש על תשתית הסיבים של פרטנר
  • מ-139 – על תשתית של בזק / הוט

מה כוללת חבילת פרטנר TV באנדל?

  • טלוויזיה
  • אינטרנט (תשתית וספק) במהירות עד 100 מגה

מחיר

  • מ-129 שקל בחודש על תשתית הסיבים של פרטנר
  • מ-139 – על תשתית של בזק / הוט

קמפיין עם שחקן חיזוק לקיציס: מריאנו אידלמן

כדי לקדם את השת"פ המחודש בין נטפליקס לפרטנר TV, פרטנר מעלה קמפיין בכיכובם של אייל קיציס ומריאנו אידלמן.

מדובר בקמפיין הרביעי המשותף לפרטנר ולנטפליקס, והוא ישלב אלמנטים מהסדרה המצליחה של נטפליקס 'בית הנייר'. למעשה, פרטנר ונטפליקס הכריזו לראשונה על שותפות במאי 2017, עוד טרם השקת פרטנר TV והשקת הגרסה הלוקלית של נטפליקס בישראל במהלך קיץ 2017. מאז, החברות עלו עם 3 קמפיינים משותפים בטלוויזיה, בכיכובו של אייל קיציס ובכיכובה של נטע ברזילי, בשילוב תכנים ושמע מסדרות המקור של נטפליקס.

חבילת פרטנר TV, שמחירה 69 שקל בחודש, כוללת ערוצי ברודקאסט, ילדים, פנאי ובידור, סדרות וסרטים, ערוץ טדי (ערוץ צחוק ישראלי מקורי ובלעדי, בשיתוף טדי הפקות), ערוצי טבע ודוקו, ערוצי ספורט מבית ערוץ הספורט ו-ONE, ועוד. הצפייה מתאפשרת על גבי ממיר פרטנר TV (ממיר פתוח התומך בצפייה באיכות 4K), אפל TV, מחשב (ממשק דפדפן), ומכשירי סמארטפון וטאבלט.

החבילה כוללת את שירות Catch Up, שמאפשר לצפות בתכני הערוצים עד שבועיים אחורנית, ללא צורך בהקלטה.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות