נטע ברזילי נגד אודי כגן, פרטנר TV נגד סלקום TV

נטע ברזילי נגד אודי כגן, פרטנר TV נגד סלקום TV

מימין: אודי כגן (צילום: יח"צ). משמאל: נטע ברזילי (צילום: דניאל קמניסקי)
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

נטע ברזילי היא מותג מנצח, וכעת מגייסת אותה לשורותיה כפרזנטורית פרטנר TV.

ברזילי כמובן לא באה לבד, היא באה עם הלופר, ותוביל קמפיין של פרטנר TV שתוכנן בפרטנר בסודיות בשבועות האחרונים. מבחינת נטע ברזילי, מדובר בקמפיין פרסומי ראשון מאז זכייתה בתחרות האירוויזיון בחודש שעבר, ויש להניח שלא האחרון. מן הסתם, מדובר כעת באחת הכוכבות היותר מבוקשות, ובפרטנר TV לא המתינו יותר מדי כדי לסגור איתה את ההסכם.

בפרטנר TV מציינים כי לברזילי היה חלק פעיל בקריאייטיב. הפקת הקמפיין נעשתה גם בישראל וגם בחו"ל, כולל עיבודים מקוריים של נטע ברזילי, המשלבים כמה מפסי הקול של סדרות הדגל של נטפליקס, בהן 'נרקוס', 'הכתר', 'דברים מוזרים', 'כתום זה השחור החדש' ועוד.

הדגש של פרטנר TV על נטפליקס אינו מקרי. פרטנר TV מציעה חבילה חודשית בכ-70 שקל בחודש, הכוללת חבילת HD של נטפליקס חצי שנה חינם. בחודשים האחרונים נראה שיותר ויותר ישראלים נחשפים לנטפליקס ומצטרפים למיליוני צופיה בעולם. בשלט של פרטנר TV יש כפתור ייעודי לנטפליקס.

ובינתיים בסלקום TV – משיח (אודי כגן) רושם שיאים

רק לפני מספר ימים דיווחנו על השקת הסדרה אורחן משיח – הפקה משותפת ראשונה של סלקום TV ושל קשת 12 בכיכובו של אודי כגן, וכעת נראה שההימור של סלקום TV מוכיח את עצמו.

השקת הסדרה לוותה באירוע חגיגי בנוכחות בכירי סלקום TV וקשת, וכגן כמובן זכה לפרגון גם מהחברים הטובים בארץ נהדרת.

אודי כגן עם ליאת הרלב. צילום: דפנה הראל כפיר

הסדרה "משיח" הושקה בתחילת השבוע, ולפי נתוני סלקום TV, רושמת מעל ל-100,000 הזמנות לצפיה בתוך שלושה ימים.

בסדרה החדשה, לצדו של אודי כגן, מככבים דאנה איבגי, אבי קושניר, עמית איצקר ונטשה מור, כאשר השם אודי כגן לא מופיע רק ברשימת השחקנים. למעשה, משיח היא פרי יצירתם של אודי כגן ודנה פוליג, כך שמבחינת כגן מדובר ממש בחלום שמתגשם.

הסדרה, המונה 12 פרקים בני 30 דקות, מבוססת על הדמות המצליחה שמגלם אודי כגן בפרסומות לסלקום TV – משיח – זמר עבר מפורסם שכיום מנהל אורחן כושל וחולם על קאמבק.

משיח זמינה לצפייה כבר עכשיו בבינג' בסלקום TV, בעוד שבקשת היא תשודר בעוד מספר חודשים.

קראו עוד כתבות בפואנטה:



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות