טיסה לגאורגיה ב-190 דולר? חברת התעופה myway מתחילה לטוס לטביליסי

טיסה לגאורגיה ב-190 דולר? חברת התעופה myway מתחילה לטוס לטביליסי

הישראלים הפכו את טביליסי בפרט, ואת גאורגיה בכלל, ליעד פופולרי ומבוקש, וכעת התחרות מתחממת עם מחירי השקה נמוכים של חברת myway. האם המחירים הללו יישמרו?

צילום: אתר pixabay
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הפופולריות של גאורגיה כיעד תיירותי וכיעד עסקי הולכת וגדלה בקרב הישראלים, וכעת גם מגוון חברות התעופה שטסות לשם גדל גם הוא.

חברת התעופה הגיאורגית Myway  איירליינס משיקה את קו התעופה הראשון שלה לתל אביב, וטיסת הבכורה לטבילסי תמריא מנתב"ג ב-28 ביוני.

בתקופת ההשקה, החברה מבטיחה שמחיר הטיסות הלוך ושוב במחלקת תיירים יהיו החל מכ-190$ כולל מיסים, כבודה של 32 ק"ג, שירות מלא, ארוחה חמה, משקאות אלכוהוליים ואפשרות לבחירת מושב.

מחיר כרטיס למחלקת עסקים יחל ב-500$ לאדם, כולל מיסים, ארוחת גורמה מלווה במבחר יינות ועדיפות בצ'ק אין ובעלייה למטוס.

הטיסות ייצאו 3 פעמים בשבוע (בימי ראשון, שני וחמישי). המראה מתל אביב בשעה 21:10, נחיתה בטביליסי בשעה 00:45, זמן מקומי. טיסות חזור ייצאו מטביליסי בשעה 18:30 וינחתו בתל אביב בשעה 20:10. זמן הטיסה כשעתיים ו- 35 דקות.

מבחינת הצרכנים, התחרות בהחלט מבורכת. כיום אפשר לטוס לגאורגיה עם ארקיע ועם ישראייר, או בטיסת אל על שמבוצעת לעתים ע"י חברת התעופה גאורגיאן איירליינס – לאור הסכם קוד שייר שיש בין השתיים.

ניהול הפעילות של חברת Myway איירליינס בישראל יבוצע ע"י חברת טל תעופה. Myway איירליינס היא חלק מקבוצת חואלינג אשר נוסדה בשנת 1988 בסין. Myway איירליינס היא אחת מחברות התעופה הצעירות ביותר בגאורגיה. במהלך השלב הראשון של פיתוח רשת הטיסות, משיקה החברה טיסות ליעדים במזרח התיכון (ישראל היא היעד הסדיר הראשון) ובמדינות חבר העמים, ובשלב השני הכוונה היא לפתוח קווים חדשים ליעדים באירופה. במהלך השלב השלישי תפעיל Myway טיסות לסין ולארה"ב.

תגובות: 0

נגישות