מוטורולה Razr, הסמארטפון המתקפל החדש, מחזיר את פורמט הצדפה

מוטורולה Razr, הסמארטפון המתקפל החדש, מחזיר את פורמט הצדפה

בניגוד לגלקסי פולד ולמייט X, מוטורולה Razr הוא סמארטפון מתקפל בצורת צדפה ולא בצורת ספר. האם הוא יהיה נוח יותר למשתמשים וכמה הוא יעלה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני מספר שנים הייתה מוטורולה שם חם בעולם הסמרטפונים, ודגם מוטורולה Razr – סמארטפון מתקפל בצורת סליידר – היה להיט מטורף. השבוע מוטורולה Razrעושה קאמבק, אבל לא סתם קאמבק, אלא עם סמארטפון מתקפל. אמנם, הסמארטפון המתקפל של סמסונג – גלקסי פולד – כבר הושק במדינות שונות בעולם, וגם וואווי Mate X – הסמארטפון המתקפל של וואווי הושק בסין, אבל שניהם מתקפלים כמו ספר, ואילו מוטורולה Razr מתקפל כמו צדפה, וכאשר הוא נפתח – אין זכר לחיבור.

במוטורולה מדגישים כי מדובר בפיתוח טכנולוגי מורכב אשר החברה עמלה עליו לא מעט, מתוך מטרה לייצר ציר המיועד לקיפול המכשיר כצדפה ולפתיחתו תוך יצירת מסך מגע חלק וגדול. בנוסף, במוטורולה מזכירים לצרכנים איזו תחושת סיפוק הייתה להם כאשר ניתוק השיחה היה מלווה בקיפול המכשיר, ומציינים כי גם בטלפון החדש הדבר אפשרי – פשוט מקפלים את המכשיר ומסיימים את השיחה.

תכונה נוספת של מוטורולה RAZR 2019 היא  Quick View display – מסך חיצוני קטן שמאפשר למשתמשים לקבל התרעות והודעות גם כאשר הטלפון סגור. מדובר במסך OLED בגודל 2.7 אינץ', שהוא מסך מגע. באמצעות מסך זה אפשר גם לשלוט במדיה פלייר, לאשר פעולות תשלומים וכו'.

מוטורולה Razr
הצג החיצוני במוטורולה Razr. צילום: Steven Taylor Photography

למעשה, משתמש שירכוש את מוטורולה רייזר 2019 לא ייהנה ממסך גדול יותר מזה שיש לסמארטפון אחר – אך יקבל את האפשרות להשתמש בסמארטפון מתקפל שיש לו מסך חיצוני.

תכונות נוספות הן נפח אחסון של 128 ג'יגה, זיכרון עבודה של 6 גיגה RAM, קורא טביעת אצבע ו-NFC.

מוטורולה Razr: מחיר וזמינות

מוטורולה Razr יהיה זמין לרכישה רק בינואר 2020 ובתחילה רק בארצות הברית. ההזמנות המוקדמות ייפתחו ב-26.12.2019, והמחיר צפוי להיות כ-1,500 דולר (לפני מסים).

מחיר זה מציב אותו במקום נגיש יותר מהסמארטפון המתקפל של סמסונג – גלקסי FOLD, שמחירו בארה"ב כ-2,000 דולר. מן הסתם, הוא גם זול יותר מוואווי Mate X, שמחירו כ-2,600 דולר.

מוטורולה Razr




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות