ייעוץ משכנתאות אמנם עולה עולה כסף, אך שווה הרבה יותר מעלותו

ייעוץ משכנתאות אמנם עולה עולה כסף, אך שווה הרבה יותר מעלותו

יועץ משכנתאות מקצועי ואמין יכול לשפר משמעותית את תנאי המשכנתא שלכם ואף לחסוך עשרות עד מאות אלפי שקלים לאורך כל שנות החזרי המשכנתא

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לא פשוט לקחת משכנתא, וישראלים רבים מוצאים את עצמם אובדי עצות. מדובר בהלוואה של סכום כסף עצום, בדרך כלל ההלוואה הגדולה ביתר שאדם לוקח בחייו, ולכן אין פלא שתחום ייעוץ המשכנתאות הולך ומתפתח. פה תוכלו לקרוא מידע חשוב, שיוכל לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים במרוצת השנים.

אחד מהמקצועות המתפתחים – יועצי משכנתאות פרטיים

יעוץ משכנתאות הוא בין המקצועות שתופסים תאוצה בשנים האחרונות, בשל הביקוש ההולך וגדל לשירותים אלה. רוכשי דירות רבים בוחרים לעשות שימוש בשירותיו של יועץ משכנתאות מקצועי, אשר עבר הסמכות מקצועיות בתחום. מסלולי המשכנתאות שהבנקים בישראל מציעים לנו רבים וסבוכים, ואדם פשוט שאין לו ידע מקצועי בתחום, חושש לעתים קרובות לקבל החלטה שגויה לגבי תמהיל המשכנתא. החלטה כזו עלולנ לעלות לו הרבה מאוד כסף. כדי לעשות זאת נכון ולבחור את מסלול המשכנתא הטוב ביותר עבורכם, חשוב להכיר את כלל שירותיו של יועץ משכנתאות מקצועי.

כמה פרטים על שירותיהם של יועצי המשכנתאות

שירותיו של יועץ משכנתאות אינם מסתכמים בבחירה נכונה של מסלולי המשכנתא הטובים ביותר, אשר יבטיחו לכם תשלום ריביות מינימליות. יועץ משכנתאות מקצועי ילווה אתכם כל הדרך עד לקבלת המשכנתא ואף לאחריה. בקשת משכנתא אינה בקשה שניתן למלא תוך כמה שעות ואף לא תוך יום אחד. הליך קבלת המשכנתא יכול לקחת שבועות, ולעתים חודשים. בחירה נכונה ביועץ משכנתא מקצועי תבטיח לכם התמודדות עם כלל הבעיות שעלולות לצוץ במהלך התהליך.

בחינה לעומק של יכולת ההחזר החודשית שלכם תמנע מכם דוחק כלכלי לאורך כל שנות החזרי המשכנתא. יועץ המשכנתא שלכם יבחן היטב את יכולת ההחזר החודשית שלכם לאורך שנים בהתאם להכנסותיכם. לא פעם אנו שומעים על אנשים שנקלעו למצוקה כלכלית קשה, משום שהם לא כלכלו את עצמם בתבונה ולא חישבו נכון את גובה ההחזרים החודשיים של המשכנתא בהתאם להכנסות החודשיות. על מנת להימנע מכך, יועץ משכנתא ימליץ לכם על תמהיל משכנתא מותאם אישית ליכולותיכם הכלכליות.

מה לגבי יועצי המשכנתאות של הבנקים?

כמובן, בבנקים יש יועצי משכנתאות ואפשר להתייעץ איתם, אלא שמן הסתם, יועצי המשכנתאות של הבנקים רואים לנגד עיניהם את טובת הבנק. בנוסף, הם אינם יכולים לראות את התמונה הכוללת של ההצעות שקיבלתם.

לכן, לא מעט אנשים כיום בוחרים לשכור את שירותיו יועץ משכנתאות חיצוני, אשר ידע להפיק את המירב במשא ומתן תוך הכרת כלל המסלולים השונים על בוריים. כאמור, האזרח הפשוט לא מכיר את כלל המסלולים השונים. שילוב נכון של מסלולים נכונים ומותאמים אישית ליכולות שלכם יאפשרו לכם חיסכון כלכלי גדול הרבה יותר מהמחיר שתידרשו לשלם על שירותי היועץ האישי שלכם.

פרסום תוכן





 

1
נגישות