למה אתם פשוט חייבים מקציף חלב לצד מכונת הקפה שלכם? - פואנטה

למה אתם פשוט חייבים מקציף חלב לצד מכונת הקפה שלכם?

מקציף חלב הוא מסוג המכשירים שנותנים את הטאץ' האחרון לקפה. איזה סוגי מקציפי חלב קיימים בשוק עבור מכונת קפה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אחת ההנאות הגדולות בשתיית כוס הקפה היא החלב המוקצף והטעים שהופך את הקפה למעדן של ממש. אמנם, מכונות קפה מייצרות קפה משובח ומאפשרות לנו לבחור בין מגוון טעמים, רמות חוזק וסגנונות, אך עבור אנשים רבים יש לחלב המוקצף חשיבות רבה. מבחינת חלקם, החלב המוקצף עושה את כל ההבדל.

כדי ליהנות מקפה טוב עם חלב מוקצף, עשיר וקרמי, יש כמובן לרכוש מקציף חלב. מקציף זה הוא התוספת הנפלאה לקפה האיכותי שמייצרת מכונת הקפה שלכם.



התפתחויות בעולם מכונות הקפה

ניתן להכין במגוון של מכונות קפה סוגי קפה שונים ולמצוא מכונת קפה אוטומטית שעונה על צרכיו של כל לקוח. כמו כן, יכולים חובבי הקפה לבחור בין מגוון סוגי פולים ורמות טחינה וקלייה. לצד כל הרשימה המפוארת הזו, ניתן לבחור גם בין מגוון סוגים של מקציפי חלב. אבל לפני שנסביר מעט על האפשרויות שעומדות בפני כל אוהבי החלב המוקצף, יש להבין כיצד הוא מיוצר: החלב עובר תהליך שבמהלכו מוחדר אליו אוויר. החדרת האוויר גורמת לחלב לקבל את המרקם הקרמי. כדי שהחלב יוקצף בצורה טובה, הוא מוקצף לאחר שהוא חומם או שהוא מחומם בזמן ההקצפה.

סוגים של מקציפי חלב

בין מגוון סוגי מקציפי החלב ניתן למצוא מקציף שמחמם ומקציף את החלב על ידי השראה מגנטית, כך שאין שימוש בגוף חימום. באמצעות המכשיר אפשר להקציף 2-5 כוסות כשזמן ההקצפה הממושך ביותר הוא 90 שניות (מהיר ביותר).

סוג אחר של מקציף חלב הוא מכשיר שעובד על סוללות פשוטות, מדובר על מוט שבקצה שלו יש עיגול מכבל מתכתי, את המקציף יש להכניס אל הספל והרטט שלו מקציף את החלב.

סוג איכותי של מקציף חלב הוא מקציף שעובד על קיטור. המקציף הוא בעצם צינור שמתחבר אל מכונת הקפה והוא מחמם ומקציף את החלב באמצעות קיטור בלחץ.

סוג אחר של מקציף חלב הוא מקציף ידני. מדובר על מיכל שעשוי מפלסטיק או מתכת ואליו מוזגים את החלב החם. המכסה מגיע עם רשת ומוט דחיסה שבעזרתם ניתן לבצע את ההקצפה.

אל תוותרו על מקציף החלב הטאץ' האחרון לקפה שלכם

מכונת קפה אוטומטית מייצרת קפה משובח שניתן להתאים לטעמו האישי של כל אחד. אך לצד בחירת מכונת הקפה, פולי הקפה, חוזק הקפה ושאר המאפיינים, רצוי מאוד לא לוותר על מקציף החלב – המכשיר שנותן את המגע האחרון וגורם לחלב להפוך לקרמי וטעים במיוחד.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



1
נגישות