המלצות על מנדולינה לחיתוך ירקות

המלצות על מנדולינה לחיתוך ירקות

מנדולינה לחיתוך ירקות הפכה לפופולרית, ולא במקרה. במדינה שבה ארוחות משפחתיות ואירוח ביתי הם חלק בלתי נפרד מהתרבות, מדובר בפריט חובה במטבח הישראלי

מנדולינה לחיתוך ירקות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

חיתוך ירקות מדויק ומוקפד יכול להפוך כל מגש כיבוד או ארוחה קלה לחוויה אסתטית יפהפייה. רובנו אמנם לא התברכנו בכישורי מאסטר שף ויש גבול למה שבאפשרותנו לעשות עם הסכינים שלנו, אבל יש פתרון. אחד האביזרים השווים ביותר שכדאי להשקיע בהם במטבח, הוא מנדולינה לחיתוך ירקות.

כדי להגיע לתוצאות המדויקות ביותר,חובבי המטבח ואפילו שפים מקצועיים נעזרים בכלי המאפשר לפרוס ירקות בעובי מדויק ואחיד ולבצע עבודות מטבח במהירות וביעילות. השוק מוצף במאות אם לא אלפי דגמים של מתקנים לחיתוך ירקות, אך לא כולם באמת מספקים את הסחורה. כדי לסייע לך להגיע למנדולינה שבאמת תחזיר את ההשקעה, אלו כמה מהמומלצות ביותר.

מנדולינה לחיתוך ירקות – KitchenAid V5

ענקית המטבחים שהביאה לנו את מעבדי המזון העוצמתיים והנחשקים ביותר בעולם, מביאה אל המטבחים הביתיים עכשיו גם מנדולינה לחיתוך ירקות שמספקת תוצאות מקצועיות. המנדולינה מציעה פריסה בשלושה עוביים שונים, קטנה במיוחד ופשוטה מאוד להרכבה ופירוק. במבחן התוצאה, היא הגיעה לביצועים טובים בהרבה מאשר דגמים מגושמים ויקרים יותר. הלהב החד במיוחד עם עיצוב ה-V המבטיח אחידות ומגן היד האיכותי מבטיחים לך עבודה מהירה, איכותית ובטוחה.

Pro Slicer

למנדולינה לחיתוך ירקות של פרו סלייסר יש יתרונות רבים. אחד היתרונות הבולטים ביותר של המנדולינה הזו היא אפשרויות החיתוך המגוונות. ה-Pro Slicer מאפשרת לפרוס או לחתוך לז'וליינים במספר עוביים. קל לברור בין המצבים והעוביים באמצעות סיבוב כפתור פשוט. קיימות גם תוספות למכשיר הכוללות בין השאר פומפייה ומסחטת הדרים.

העבודה עם ה-Pro Slicer פשוטה למדי ועל ידי כוונון הרגליים ניתן להשתמש בה ישירות מעל כלי או על משטח או קרש חיתוך.

והחלק הטוב ביותר? היא לא דורשת שום התקנה! כל הסכינים מובנים בגוף המנדולינה ואפשר לגשת מיד לעבודה ולאחסן בארון הכלים בקלות לאחר השימוש.

Cuisinart

בגוף אחד ופשוט מאוד להרכבה, אנו מקבלים אפשרויות מגוונות מאוד. בנוסף לסכין הפריסה הסטנדרטית, ניתן להחליף בקלות ללהב המאפשר פריסה גלית או חיתוך ז'וליינים. ידית האחיזה נוחה וארגונומית והשימוש בה פשוט ביותר.

הדבר שהופך את Cuisinart למנדולינה לחיתוך ירקות ייחודית, הוא שטח העבודה הרחב שלה. מדובר באחד מהמכשירים הרחבים ביותר וניתן לפרוס עליו בקלות גם ירקות גדולים במיוחד לפרוסות מושלמות מבלי להתפשר על חצאי פרוסות. למרות השטח הרחב, היא קומפקטית במיוחד ונוחה לאחסון.

OXO 2.0

לאלו מאיתנו ששמים את נוחות השימוש בראש סדר העדיפויות, אין ספק כי מדובר באפשרות המנצחת. המנדולינה של OXO מציעה לא פחות מ-17 עוביים לפריסה הניתנים לכוונון בסיבוב כפתור פשוט ברזולוציה של חצי מילימטר בין כל דרגה. בנוסף, ניתן להשתמש בה להכנת פרוסות ישרות, גליות, לז'וליאנים ובתבנית מעוינים.

האפשרויות המגוונות, הלהב החד והעמיד וקלות השימוש, הופכים את המנדולינה הזו ללהיט בקרב חובבי מטבח ברחבי העולם.

 מידע על קורונה בפואנטה

פרסום מאמר





1
נגישות