פיתוח מנהלים – אל תפסיקו להשקיע בעניין הזה - פואנטה

פיתוח מנהלים – אל תפסיקו להשקיע בעניין הזה

פיתוח מנהלים הוא תאריך מתמשך וחיוני לכל בית עסק, ומומלץ לשלב בו גם סדנאות לפיתוח מנהלים, שבהן מפתחים מיומנויות שונות, מציגים פרזנטציה לעוד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

אנשים שמנהלים עסקים גדולים או חברות, יודעים לומר שלעתים קרובות האתגר האמיתי הוא לבחור את מנהלי המחלקות. מנהל מחלקה הוא אמנם לא בעל העסק, אך יש לו אחריות רבה ונדרשת ממנו מחויבות מוחלטת לעסק. הבחירה אינה פשוטה, מפני שלא לכולם התנהלות של "להיות מנהל" מגיעה באופן טבעי. בדרך כלל, יהיה עלינו להשקיע במנהלי המחלקות שלנו בעסק, לטפח ולהכשיר אותם.

אם זה נשמע לכם מוכר או שאתם חשים שדרוש רענון ושינוי באופן שבו מתנהלים מנהלי המחלקות אצלכם, אתם צריכים להתחיל לדאוג באופן מודע לפיתוח של מנהלים. פיתוח מנהלים, אם הוא נעשה בצורה מקצועית וטובה, יכול להעשיר את המנהלים שלכם בצורה משמעותית ביותר. למרות שמדובר על השקעה של זמן וכסף, זו השקעה ישירה בעסק שלכם ולכן לא כדאי שתוותרו על כך.

מה כוללות סדנאות של פיתוח מנהלים?

כשמדברים על פיתוח מנהלים, מדברים על תחום עשיר ומגוון שמציע מגוון סדנאות. עולה השאלה באיזו סדנה לבחור ומה היא כוללת. בדרך כלל, סדנאות פיתוח מנהלים כוללות סימולציות שונות שאיתן צריכים המנהלים להתמודד, רעיונות חדשים להתמודדות נכונה יותר ומענה לשאלות כמו איך להפיק מהעובד את הטוב ביותר, איך לקדם את העובדים או איך לגרום להם לעבוד בצורה טובה יותר.

באיזו סדנה כדאי לבחור?

הדילמה האמיתית היא לא האם כדאי להשקיע בפיתוח של מנהלי המחלקות בעסק שלכם, אלא איך לעשות זאת. אם חשבתם לרגע ללמוד לבד את התחום ולהעביר למנהלים שלכם סדנה כזאת בכוחות עצמכם, דעו שזה לא מומלץ, מפני שמדובר בעולם שלם של יידע, שמצריך אנשי מקצוע שהתמחו בכך. כדי להרגיש שאתם מנצלים את הזמן שלכם בצורה הטובה ביותר, עדיף יהיה לפנות אל אנשי מקצוע שחיים ונושמים את התחום הזה, ויש להם מומחיות בהעברת סדנאות פיתוח מנהלים.



חיפוש אונליין מגלה שיש מגוון סוגים של סדנאות כאלה, אז כיצד לבחור את הסדנה הכי טובה ומתאימה לכם? מן הסתם, מומלץ לא לבחור את הסדנה רק על פי כותרת מפתה, אלא לברר את כל הפרטים אודות הסדנה, לבדוק מה היא כוללת, מי מעביר אותה, כמה זמן היא נמשכת והאם המנהלים יתמודדו בה גם עם פרזנטציה שהם יצטרכו להעביר בנושאים שונים.

מן הסתם, חשוב להשוות ולבדוק עלויות. בדרך כלל, אנו נוטים לחשוב שאם אנחנו כבר משקיעים בעובדים ובמנהלים, עדיף יהיה לבחור את הסדנה הכי יקרה שיש. עם זאת, האם מישהו באמת יכול להבטיח לכם שאם תשלמו כפול על הסדנה גם תצאו מרוצים יותר? התשובה, כמובן, שלילית, ולכן יש מקום לעשות השוואת מחירים.



תגובות: 0

נגישות