איך מתארגנים לקראת טיולים לטנזניה? טיפים להרפתקן המתחיל

איך מתארגנים לקראת טיולים לטנזניה? טיפים להרפתקן המתחיל

אם אתם חולמים על חופשה מיוחדת שמשלבת טבע, בעלי חיים ושינוי אווירה מוחלט – טיול לטנזניה הוא הטיול בשבילכם. אז מה צריך לדעת?

טיול לטנזניה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

טיסה לחו"ל היא כבר מזמן לא משימה מסובכת כל כך כפי שהייתה בעבר ואם לומר את האמת, כולנו כבר מתורגלים בתהליך הזמנת הכרטיסים, האריזה והמחקר אודות היעד הנבחר. אבל מה קורה כשמחליטים לשבור את שגרת הגיחות לערי הבירה באירופה ולקבוע לשם שינוי טיולים לטנזניה או ליעדים אקזוטיים אחרים?

כאן ההכנה היא מעט אחרת אז הכינו לעצמכם כוס קפה טוב והמשיכו לקרוא, כי אתם עומדים לצאת למסע אל הטבע הכמעט בתולי, לצפות מהצד בחיי הפרא ולפגוש בתרבויות מרתקות.

טיולים לטנזניה מא' ועד ת'

התכנון

טיולים לטנזניה שונים מאוד מהיעדים המוכרים באירופה. זוהי מדינה עצומה הדורשת תכנון מסיבי ומקיף בכדי להבטיח שתמצו את המראות, החוויות וההרפתקאות שהיא מציעה עד תום.

לא בכל יום זוכים להיכנס לסרט של נשיונל ג'יאוגרפיק, והדבר האחרון שאתם רוצים הוא טעויות שעלולות לא רק להרוס את הטיול, אלא להוות סכנה של ממש; זמני הנסיעה חייבים להיות מתוכננים, מועדי הביקור בספארי ידועים מראש ומלווים על ידי אנשי מקצוע, ועוד.

מתי נוסעים?

בטנזניה תמיד יש מה לראות, אבל ישנן שתי עונות עיקריות בהן מומלץ לנסוע בכדי לצפות באחת משתי תופעות טבע מרהיבות; הראשונה היא עונת ההמלטות (בעיקר בעדרי הגנו העצומים) המתרחשת בין החודשים ינואר-מרץ, והשנייה היא עונת הנדידה הגדולה המתרחשת בין יולי-ספטמבר המעניקה את האפשרות לראות בעצמכם את אוכלי העשב המקובצים יחדיו בעדרים, כשהם עושים את המסע הארוך בחיפוש אחר שטחי מרעה.

חיסונים

מומלץ שלא לטוס לטנזניה לפני שביקרתם במרפאת מטיילים על מנת לקבל ייעוץ וחיסון בהתאם למה שנדרש ביעד. בנוסף, מומלץ לקחת אתכם כדורים למניעת מלריה ולא לשכוח את פנקס החיסונים הבינלאומי, אותו יבקשו מכם להציג במהלך הטיול.

מה לארוז?

כאמור, טיולים לטנזניה הם לא עוד גיחה לעיר בנויה המציעה חוויות שופינג ומוזיאונים מעשה ידי אדם. כאן מדובר במוזיאון של הטבע, וההמלצה היא להצטייד בבגדים הנוחים ביותר שברשותכם ואם אפשר לדאוג שיהיו בצבעים טבעיים, בכדי שתוכלו להפיק מהחוויה את המיטב – לראות מקרוב את בעלי החיים שעד היום ראיתם אך ורק על מסך הטלוויזיה שלכם.

טיול מאורגן שיעשה לכם סדר בבלאגן

כשמדובר על טיולים לטנזניה ויעדים נוספים בסגנון, אולי ההמלצה הטובה ביותר תהיה להצטרף לטיול מאורגן. בדרך זו תחסכו לעצמכם שעות ארוכות של עבודת מחקר, הצלבה בין לוחות זמנים ובעיקר כאב ראש.

כשאתם רוכשים כרטיס לטיול מאורגן אתם מבטיחים לעצמכם; כרטיס טיסה הלוך וחזור, מקומות לינה מעולים כולל ארוחות, שריון מקום באתרי תיירות, התניידות נוחה בין האתרים וכמובן מדריך מקומי צמוד שמכיר היטב את הסביבה ויוכל להכניס אתכם גם לפינות העמוקות ביותר של אחת המדינות היפות, המרתקות והמסקרנות ביותר בעולם.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!






    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    נגישות