טיסות לדרום אמריקה: לראשונה טיסות של חברת התעופה LATAM במחיר חסר תקדים - פואנטה

טיסות לדרום אמריקה: לראשונה טיסות של חברת התעופה LATAM במחיר חסר תקדים

הטיסה לברזיל תימשך 15 שעות, ומשם טיסה לצ'ילה תימשך 4 שעות נוספות. LATAM מציעה גם טיסות המשך ל-120 יעדים

טיסות לדרום אמריקה טיסות לברזיל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טיסות לברזיל, טיסות לצ'ילה ובכלל טיסות לאמריקה הלטינית, הן בדרך כלל לא עסק זול, וכרוכות במסע די ארוך. כעת, אחרי השקות מעניינות של קווים ושל חברות תעופה גדולות שמפעילות טיסות למזרח הרחוק, מגיעה בשורה גם למי שמחפש טיסות לדרום אמריקה וטיסות לאמריקה הלטינית בכלל: חברת התעופה LATAM מתחילה לראשונה לטוס מישראל ותציע טיסות ישירות לסנטיאגו שבצ'ילה דרך סאו פאולו שבברזיל.

הטיסות יחלו לפעול ב-13 דצמבר 2018, וייצאו בתדירות של שלוש פעמים בשבוע. בכך, למעשה, LATAM היא חברת התעופה היחידה המפעילה טיסות ישירות בין ישראל לאמריקה הלטינית, כאשר החברה מציעה טיסות המשך ליותר מ-120 יעדים ברחבי אמריקה, כמו ברזיל, צ'ילה, ארגנטינה, קולומביה, אקוודור, פרו, אורוגוואי ופרגוואי.

הטיסות הן טיסות ארוכות מאוד, 15 שעות עד סאו פאולו וכ-19 שעות עד סנטיאגו. הנחמה היא שהן יופעלו במטוסי בואינג 787 דרימליינר חדישים, שבהם יש מסך אישי לכל נוסע וחווית טיסה משודרגת. מחיר הכרטיס כולל כמובן שירות מלא, וכן שתי מזוודות של 23 ק"ג כל אחת וטרולי. כדאי לדעת שאין בהן WiFi בשלב הזה.

כאמור, מדובר בשלוש טיסות שבועיות בימי שלישי, חמישי וראשון. הטיסה (LA713) תצא מנתב"ג טרמינל 3 ב-18:20 בערב ותנחת ב-05:30 בבוקר למחרת בסאו פאולו. המטוס ימשיך בדרכו מסאו פאולו ב-07:25 בבוקר ויגיע לסנטיאגו בשעה 10:35 בבוקר (שעה מקומית).

בכיוון ההפוך הטיסה (LA712)  תצא בימי שני, רביעי ושבת מסנטיאגו ב- 16:00 אחה"צ ותגיע לסאו פאולו ב-21:05 בלילה. המטוס ימשיך את המסע שלו כשאר יצא מנמל התעופה הבינלאומי Guarulhos בסאו פאולו ב-23:00 בלילה וינחת בתל אביב ב- 16:05 אחה"צ (שעה מקומית) ביום למחרת.

משרד התיירות: הטיסות לאמריקה הלטינית ייתנו מענה לחיילים המשוחררים

השקת טיסות חברת LATAM לישראל מגיעה לאחר שנתיים של הידברות בין משרד התיירות הישראלי לבין החברה, והאירוע התקיים בנוכחות מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שלא הסתיר את התרגשותו: "אחרי כניסתן של חברות התעופה האסייתיות הגדולות, כמו היינאן, סיצ'ואן איירליינס וקתאי פסיפיק, אנחנו שמחים לייצר גם שיתוף פעולה ראשון עם חברה שטסה לאמריקה הלטינית. יש הרבה מאוד ישראלים אחרי צבא שטסים לאמריקה הלטינית, והטיסות הישירות במחירים הללו ללא ספק ייתנו להם מענה".

מר רודריגו קונטרס, מנכ"ל אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-LATAM, אמר באירוע כי אחת הסיבות שבגללן LATAM בחרה לטוס מישראל היא הפריחה בענף התיירות מישראל: "אנחנו צופים 65,000 נוסעים בשנה בטיסות הישירות של LATAM מתל אביב".

כמה עולות טיסות LATAM לאמריקה הלטינית?

הבשורה שמביאה LATAM היא לא רק בעצם קיומן של טיסות ישירות מתל אביב לברזיל ולצ'ילה, אלא במחיר הטיסות: מחיר הטיסה מתחיל בכ-731 דולר לכרטיס הלוך-חזור.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות