3 מוצרים שאתם חייבים בבית של ההורים שלכם - פואנטה

3 מוצרים שאתם חייבים בבית של ההורים שלכם

ילדים להורים מבוגרים צריכים לדאוג להם גם בסביבה הביתית. החל משלט אוניברסלי, דרך טלפון קווי ועד משטח מונע החלקה – הנה כל הפרטים על 3 מוצרים שהם חובה בגיל הזהב והלאה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ישראל היא מדינה שבה תוחלת החיים היא בין הגבוהות בעולם. ילדים להורים קשישים עושים בדרך כל שביכולתם כדי לדאוג להם ולהקל עליהם בכל היבטי החיים, ובמיוחד אם ההורים ממשיכים להתגורר בביתם הפרטי.

הסביבה הביתית מאתגרת עבור אנשים מבוגרים, אשר לעתים אינם מודעים מספיק לסכנות שטמונות עבורם במטבח, במקלחת, בחדר השינה או בסלון, ולעתים גם מתקשים לתפעל את המוצרים השונים בבית. לכן, כדאי שילדיהם ידאגו  לקחת אחריות לכך שבבית הוריהם המבוגרים יהיו כמה מוצרים שיקלו עליהם ויגנו על ביטחונם האישי, ביניהם המוצרים הבאים:

1. שלט אוניברסלי

אנשים מבוגרים, שחלק ניכר מזמנם נמצאים בבית, צריכים להשתמש במכשירים אלקטרוניים. הבעיה היא שלעתים קרובות הם מוצאים עצמם חסרי אונים מול הפונקציות השונות של כל מכשיר ואינם מצליחים להתמודד עם העובדה שלכל מכשיר יש שלט רחוק משלו. הפתרון הוא שלט אוניברסלי רחב עם כפתורים גדולים.

השלט האוניברסלי יכול להפעיל את מסך הטלוויזיה, את המזגן ואת מערכת הבידור שמשמשת כרדיו. לאחר הגדרה חד פעמית שמתבצעת על ידי הילדים, כל שנותר להורים לעשות הוא ללחוץ על הכפתורים הרלוונטיים אליהם וליהנות מתפעול נוח ופשוט.

2. טלפון קווי

הורים מבוגרים גם לא בהכרח מסתדרים עם המכשיר הסלולרי שלהם, ולכן טלפון קווי הוא פתרון יותר נוח עבורם. בגלל שההורים והילדים כאחד רוצים לשמור על קשר בזמן שהם נמצאים בבית, טלפון מן הסוג הזה פותר את הבעיה בצורה אינטואיטיבית ומשתלמת.
מלבד הנוחות, טלפון קווי הוא מוצר חובה בבית של הורים מבוגרים גם בגלל האמינות שלו. על טלפון כזה אפשר לסמוך לכל אורך שעות היום, אין לו בעיות של קליטה והוא תמיד זמין. כאשר מצרפים לזה את הסכנות שאורבות להורים המבוגרים ברחבי הבית, מבינים את היתרונות של הטלפון הקווי ואת הערך המוסף שהוא מביא איתו.

3. משטח מונע החלקה במקלחת

תפקידם של ילדים להורים מבוגרים הוא להפוך את הסביבה הביתית לבטוחה בכל מה שנוגע לפעולות יום יומיות. בנוגע לרחצה למשל, חשוב מאוד לרכוש משטח מונע החלקה ולשים אותו במקלחת. את המשטח ניתן לבחור כיום מבין מגוון דגמים, צבעים וגדלים ולהתאים גם לסגנון המועדף על ההורים.

לסיכום, נוחות ובטיחות בבית הן עניין של החלטה וחלק חשוב מתחומי האחריות של הילדים. הדרך לשפר את שני ההיבטים האלה עוברת דרך התאמת הבית לצרכיהם של ההורים המבוגרים הן מבחינה תפקוד פיזי והן מבחינת תפעול פשוט ונגיש של המכשירים בבית. יש לא מעט מוצרים שיהפכו את חייהם לקלים ובטוחים יותר, החל ממשטח מונע החלקה במקלחת או באמבטיה, דרך טלפון קווי ולא רק נייד ועד שלט אוניברסלי.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:





1
נגישות