גלקסי S21 אולטרה מפציץ עם מצלמה מעולה ותמיכה בעט מגע

גלקסי S21 אולטרה מפציץ עם מצלמה מעולה ותמיכה בעט מגע

גלקסי S21 אולטרה הוא הפרימיום שבסדרת הפרימיום של סמסונג. האם שווה לכם להיפרד מכ-5,000 שקל עבורו, ואיפה הכי זול לקנות אותו?

גלקסי S21 אולטרה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




 

גם הפעם סמסונג משיקה סדרת דגל עם שלושה מכשירים. סדרת גלקסי S21 מאפשרת לצרכנים לבחור בין גלקסי S21, גלקסי S21 פלוס וגלקסי S21 אולטרה. ההבדל ביניהם הוא לא רק בגודל המסך. דגם האולטרה הוא ממש ליגה אחרת – מעין סופר פרימיום בתוך סדרת הפרימיום של סמסונג. גם המחיר שלו הוא מחיר פרימיום, וכדי לרכוש אותו תצטרכו להיפרד מסכום שיכול להגיע גם ל-5,200 ש"ח – תלוי היכן תקנו אותו ותלוי בנפח האחסון שתבחרו. האם סמסונג מצדיקה את המחיר הזה?

גלקסי S21 אולטרה – מצלמה

מבחינת סמסונג, גולת הכותרת בדגם האולטרה הוא המצלמה המשודרגת, המוגדרת pro-grade.

המכשיר כולל 4 מצלמות (עדשה רחבה במיוחד, עדשה רחבה ושתי עדשות טלסקופיות), כאשר בסמסונג אומרים כי המצלמה העיקרית מגיעה עם חיישן 108MP pro חדש. בבדיקה קצרה שעשינו, התמונה עשירה מאוד בפרטים והצבעים פשוט מרהיבים.

מצלמה גלקסי S21 אולטרה

תכונות נוספות של מצלמת גלקסי S21 אולטרה

  • 4K: ניתן לצלם ברזולוציית 4K בקצב של 60 פריימים בשנייה בכל העדשות.
  • זום גדול שלא פוגע באיכות התמונה: 100x Space Zoom הנתמך על ידי מערכת של שתי עדשות טלסקופיות. עדשה אופטית אחת מגדילה פי 3 ועדשה אופטית נוספת מגדילה פי 10.
  • חיישן לילה בהיר ((Bright Night): בסמסונג מגדירים את החיישן המשופר כפריצת הדרך הגדולה ביותר של סמסונג עד היום בצילום בתאורה חלשה.

מסך

Galaxy S21 Ultra הוא גם המכשיר גדול והכבד מבין השלושה, והמסך שלו הוא האיכותי ביותר: מסך AMOLED 2X דינאמי בגודל 6.8 אינץ'. קצב רענון התצוגה מתאים לתוכן הצפייה ונע בין 10 ל-120 הרץ. בסמסונג מציינים שהתמונה כאן חדה יותר ב-25%, בהשוואה לשני הדגמים האחרים בסדרה (שגם להם יש מסך מעולה). המכשיר מצופה בזכוכית החזקה ביותר של סמסונג – גורילה גלאס Victus.

עוד כתבות על סמארטפונים של סמסונג:

עט מגע

מה שעוד מבדל את גלקסי S21 Ultra הוא התמיכה בעט מגע. עד היום, סמסונג נהגה להוציא בכל שנה שתי סדרות דגל – סדרת גלקסי S וסדרת הנוט – שמגיעה עם עט מגע (SPEN). גלקסי S21 אולטרה מציע לראשונה בסדרת גלקסי S תמיכה בעט מגע.

חבל שסמסונג לא השלימה את הרעיון השימושי הזה עד הסוף. העט לא מגיע בערכה, צרי לקנות אותו בנפרד. בנוסף, אין במכשיר מקום ייעודי לאחסון העט.

Wi-Fi 6E

Galaxy S21 Ultra הוא אחד הסמארטפונים הראשונים שתומכים ב-Wi-Fi 6E. המכשיר מספק רוחב פס גדול יותר וקישוריות אינטרנט מהירה כך שניתן להזרים ולשתף בתוכן במהירות הבזק.

מחירים

המכשיר מגיע בשני צבעים (כסוף ושחור) ושתי גרסאות: האחת עם נפח אחסון של 128GB וזיכרון עבודה 12GB, והשנייה עם 256GB.

כפי שאפשר לראות, לא משתלם לקנות את המכשיר בחנויות סמסונג או באתר של סאני (יבואנית סמסונג), משום ששם הדגם הבסיסי עם 256GB עולה כ-4,800 ש"ח, ואפשר למצוא את גלקסי S21 ULTRA במחיר יותר נמוך.

באג4000 ש"ח ל-256GB

את הכתבה הזאת אתם חייבים לשתף.

חשוב לנו ממש שתפרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות