משרות ג'וניור בהייטק - פואנטה

משרות ג'וניור בהייטק

מגוון רחב של משרות ג'וניור מחכה לסטודנטים שמסיימים ללמוד ורוצים להשתלב בענף ההייטק. אז מה ההבדל ביניהן? הנה כל הפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

אחת הסיבות העיקריות להצטרף למסלול של לימודי מערכות מידע היא כדי להגדיל את הסיכוי למצוא משרות ג'וניור בהייטק. משרות מן הסוג הזה מהוות את השלב הראשון בדרך לקריירה מתגמלת והן מאפשרות לצבור ניסיון תוך כדי יצירת קשרים. במקביל, הלימודים מעניקים לגברים ונשים בגילאים שונים את הרקע הנדרש על מנת לבלוט בסביבת עבודה דינאמית וכדי להתחרות על משרות מבוקשות בעתיד.

השאלה היא מהן משרות הג'וניור הקיימות ומה ההבדלים ביניהן. הנה למשל כמה פרטים על 5 משרות ג'וניור בולטות במיוחד:

1. מתכנת ג'וניור

משרה של מתכנת ג'וניור היא המבוקשת ביותר בענף ההייטק ובכלל. בין היתר, בוגרי לימודים מהתחום רוצים לעבוד כמתכנתי ג'וניור בגלל השכר ההתחלתי המשמעותי, היכולת להכיר מקרוב מערכות פיתוח שונות וההזדמנות לצבור ניסיון פרקטי. בתוך כך, מתכנת ג'וניור מקבל את אותם תנאים של שאר העובדים הבכירים במידה ומדובר בחברת הייטק גדולה ומצליחה.

2. SEO וקידום אתרים

משרות ג'וניור בהייטק נוגעות בתחומים רבים, ביניהם קידום אתרים במנועי חיפוש ורשתות חברתיות. במונחים מקצועיים מכונה התפקיד הזה SEO (ראשי תיבות של search engine optimizer) ומיד לאחר המשרה ההתחלתית אפשר לנסות להתחיל לעבוד במקצוע גם באופן פרטי. ההבדל הוא שבמשרת ג'וניור ל-SEO וקידום אתרים מקבלים אחריות על פרויקטים שונים, בעוד שניסיון להציע שירות כפרילנס עלול להיתקל בהתנגדויות על רקע חוסר ניסיון מעשי.

3. מנהל פרויקט

מנהל פרויקט ג'וניור לא חייב לעבוד בתחום ההייטק וכאן טמון הערך המוסף של המשרה הזו בהשוואה לתפקידים אחרים ברשימה. מנהל פרויקט יכול להתחיל את הקריירה שלו בחברת סייבר אך ממנה לעבור לגוף פרטי במשק, למוסד ציבורי או לעסק עצמאי. הדגש הוא בכל מקרה על משרה התחלתית, שבה יוצרים קשרים עם אנשים אחרים וצוברים ניסיון בניהול פרויקטים, צוותי עבודה, מערכות יחסים עם לקוחות וכן הלאה.

4. מפתח מובייל

שורה ארוכה של סטודנטים שמסיימים לימודי סייבר עושים זאת במטרה להיות מפתחי מובייל. עם זאת, כאשר הם נכנסים לשוק התעסוקה הם מגלים הבדלים בין רמת הביקוש למתכנתי ווב ומפתחי מובייל. מפתח מובייל ג'וניור זוכה ליתרון תעסוקתי כמעט מיומו הראשון והוא יכול למצוא את עצמו משתלב בארגונים גדולים ובתאגידים בינלאומיים.

5. מפתח ג'וניור

פיתוח למערכות הפעלה IOS או אנדרואיד עולה בקנה אחד עם הצרכים החדשים בענף הסייבר בפרט ובעולם בכלל. מפתח ג'וניור יכול להגיש מועמדות למגוון משרות גם בלי ניסיון, אך עליו לקחת בחשבון שכר התחלתי נמוך יחסית. לרוב מדובר במשרה מלאה ובשיטה טובה לשים את הרגל בדלת.





תגובות: 0

נגישות