איך לשדרג את האירוע שלכם? הכירו את בר השייקים של ג'וסי

איך לשדרג את האירוע שלכם? הכירו את בר השייקים של ג'וסי

מי לא רוצה אירוע מיוחד שהאורחים יזכרו לתמיד? אחת הדרכים לשדרג כל אירוע היא באמצעות בר שייקים שיכולים להתאים לכל קהל ולכל סגנון

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל אחד מחפש דרכים כיצד לשדרג את האירוע שלו ולהפוך אותו לבלתי נשכח. לא משנה אם מדובר באירוע פרטי או עסקי, אירוע המיועד לכמות גדולה של אורחים או לכמות קטנה.

כל אחד היה שמח אם האירוע שלו היה מיוחד ויוצא דופן, ולא אירוע "רגיל" כזה שהאורחים מכירים, נכחו בדומים לו בעבר, ולכן הוא לא ישאיר עליהם שום רושם מיוחד.

יש דרכים שונות להפוך את האירוע למושקע ומיוחד. אפשר לבחור במיקום מיוחד, ניתן להשתמש באטרקציות שונות, ואפשר גם להוסיף אלמנטים ייחודים לתפריט של המקום. למשל, אפשר להוסיף לצד התפריט הרגיל, בר שייקים לאירועים של ג'וסי פירות קפואים.

מיהי חברת ג'וסי פירות קפואים?

לפני שנסביר מה זה בר שייקים וכיצד הוא יכול להשתלב באירוע, נציג בקצרה את חברת ג'וסי פירות קפואים.
מדובר בחברה שמשווקת פירות קפואים משלל סוגים, הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי. כל מי שרוצה ליהנות מפירות קפואים, פירות העונה ופירות שאינן בהכרח בעונה, יכול ליצור קשר עם צוות החברה דרך האינטרנט או בטלפון, לבצע הזמנה ותוך מספר ימים הוא יקבל משלוח על פי ההזמנה שלו.

החברה מציעה פירות קפואים, כאמור, הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי, אלה משמשים להכנת שייקים, מיצים, ארטיקים ולשלל מאכלים ומשקאות נוספים. כאמור, אפשר להשתמש בהם גם בעת אירועים, ולמעשה חברות קייטרינג רבות נעזרות בשירותים החברה כאשר הן עורכות אירועים ללקוחותיהם.

מה זה בר שייקים?

חברת ג'וסי פירות קפואים מציעה ללקוחות שלה לא רק להזמין פירות אליהם הביתה או לעסק, אלא גם להזמין בר שייקים לאירוע שצוות החברה אחראי על הקמתו וכן על הכנת המשקאות השונים למוזמנים.

לצד דוכנים אחרים, ניתן להציע לאורחים אפשרות ליהנות משלל שייקים בטעמים שונים, בין אם מדובר בשייקים המתבססים על פרי ספציפי ובין אם מדובר בשייקים המתבססים על מספר פירות בטעמים שונים.

כך אפשר שהאורחים ייהנו מהשייקים בשלבים שונים של האירוע. הדוכן יכול להיות פעיל בשלב קבלת הפנים, בשלבים אחרי הטקס או בכל שלב אחר של האירוע.

הדוכן שג'וסי פירות קפואים מקימים מציע סוגים שונים של פירות, על פי דרישת המזמינים, זאת על מנת שהלקוחות יוכלו ליהנות משלל אפשרויות שונות ומגוונות.

בר שייקים יכול לשדרג את האירוע בדרכים שונות:

  • ראשית, הוא מוסיף אלמנט שלא היה בו, וייתכן מאוד שאף גורם אחר לא יכול היה לייצר אלא מי שמבין בתחום ומי שיכול לספק את כל הפריטים, בין אם מדובר בפירות עצמם ובין אם מדובר במכשירים הנדרשים לכך וכמובן הניסיון בתהליך הכנת שייקים.
  • שנית, בר שייקים יכול לספק משקאות קרים, נעימים וטעימים, שמתאימים לכל סוג של אירוע – בין אם מדובר באירועים שנערכים בשטח במזג אוויר חמים, ובין אם מדובר באירועים שנערכים בתוך אולם מקורה. זאת, לצד משקאות אלכוהוליים או אחרים.
  • שלישית, בסופו של דבר מדובר בתוספת ייחודית, מעניינת, מסוג הדברים שלא כל אחד יודע או יכול להכין לעצמו בבית ולא כל אחד ימהר לקנות לו כשהוא יוצא בערב. באירוע, הוא יכול ליהנות מכך באופן חופשי.

אילו אירועים זה יכול לשדרג?

בר שייקים של ג'וסי פירות קפואים, יכול לשדרג כל אירוע. לא משנה אם מדובר באירוע של ילדים או מבוגרים, אירוע פתוח או סגור, בוקר צהריים או ערב, אירוע פרטי או עסקי.

הצוות של ג'וסי פירות קפואים יודע בדיוק מה הלקוחות שלהם צריכים ומה האורחים ירצו לקבל. כל מה שצריך זה לתאם תפריט מותאם עם פירות רלוונטיים, והצוות ידאג להכין שייקים ברמה גבוהה לכל אורח ואורחת שמעוניינים בכך.

נגישות