מחפשים עבודה לחופש הגדול המתקרב ובא? - פואנטה

מחפשים עבודה לחופש הגדול המתקרב ובא?

החופש הגדול כבר מעבר לפינה ומאות אלפי תיכוניסטים ברחבי הארץ מחפשים עבודה שתכניס להם כסף, תעביר את הזמן ותספק להם אתגר. גם אתם ברשימת המועמדים? הנה כמה הצעות

עבודה לחופש
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

תקופת החופש הגדול מאתגרת את ההורים והילדים הצעירים, אך החל מגיל מסוים יכולים בני נוער לקבל אישור תעסוקה ולהגיש מועמדות למגוון רחב של עבודות שוות. הבעיה היא שהמועמדים עצמם לא תמיד יודעים מאיפה להתחיל, או באיזה תחומים להתמקד כדי למצוא עבודה מאתגרת ומכניסה.

הנה למשל 5 מקצועות רלוונטיים עבור החופש הגדול שמתקרב ובא:

1. טלמרקטינג

עבודה בטלמרקטינג מתאימה לבני נוער בטווח רחב של גילאים. עם זאת, לעבודה כזו דרושים מועמדים עם יחסי אנוש מעולים ויכולת שכנוע. בנוסף, העבודה מתגמלת בעיקר על בסיס ביצועים ולכן היא דורשת התמדה. הטיפ הוא למצוא עבודה בטלמרקטינג בחברה גדולה וטובה ולהשקיע גם בהכשרה ובחפיפה.

2. דוכני מכירות

עבודה אחרת שקשורה למכירות אך הפעם מאפשרת לבני נוער בחופש הגדול לצאת מהמשרד היא להגיע לדוכני מכירות. כיום יש דוכני מכירות כמעט בכל תחום שירות, בקניונים בכל רחבי הארץ ועם תהליך הכשרה קצר יחסית. גם כאן התגמול הוא על פי תפוקה וביצועים, אך בני נוער מעדיפים דוכני מכירות בגלל הגמישות והניידות.

3. מלצרות

עבודה במלצרות מעניקה לבני נוער הזדמנות להתרגל למקצוע שיכול לשמש אותם גם בעתיד. סטודנטים למשל בוחרים למלצר על מנת להרוויח דמי כיס במזומן לצד משכורת חודשית בתלוש, בעוד אנשים מבוגרים יותר משלבים בין מלצרות לבין עבודות נוספות כחלק מניסיון להשלמת הכנסה.

יתרה מכך, ברחבי העולם מקובל לעבוד במלצרות עד הפרישה ויש כאלה שמגיעים מהמקצוע הזה לתחום המסעדנות, היזמות או התיירות.

4. שירות לקוחות

עבודה בשירות לקוחות דומה במובנים רבים לזו שמאפיינת עבודה בטלמרקטינג ובדוכני מכירות – רק בלי הקטע של המכירות. כאן מצופה מהמועמדים להיות שירותיים וסבלניים, להעניק תשובות לשאלות הנפוצות ולעמוד לרשות הלקוחות בכל מקרה של בעיה, דילמה או התלבטות. העסקת בני נוער במוקדי שירות לקוחות מתאימה בעיקר למי שמוצא תחומי עניין שמתאימים לו, אך היתרון הוא סביבה תומכת ונעימה.

5. שליחויות

חברות מזון מהיר מעסיקות מגוון רחב של שליחים. מבחינת בני נוער, האפשרויות שעל הפרק כוללות משלוחים על קטנוע או חלוקת פליירים ברגל מדלת לדלת. מטבע הדברים, בשביל לעבוד בתור שליחים על קטנוע צריכים בני נוער להוציא רישיון.

הוצאת רישיון נהיגה כרוכה בהוצאה כספית מסוימת, אז כדאי להכניס את זה למערכת השיקולים. במקביל, אם מחפשים עבודה בחופש הגדול שאחרי סיום י"ב ושלב התיכון – אפשר לברר על אפשרות להוציא את הרישיון על חשבון המעסיק ולהתחייב לתקופת עבודה ארוכה יותר עד תאריך הגיוס.

עוד כתבות שיעניינו אתכם בפואנטה:





תגובות: 0

נגישות