השכרת רכב בירושלים - מיטב האטרקציות בעיר הבירה ברכב שכור

השכרת רכב בירושלים – מיטב האטרקציות בעיר הבירה ברכב שכור

מעלית הזמן, שוק מחנה יהודה או עיר דוד? לא חשוב לאן אתם נוסעים בבירה, כדאי שתחפשו חברת השכרת רכב בירושלים ולא תטרטרו את עצמכם בתחבורה ציבורית

השכרת רכב בירושלים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

אם אתם נוסעים לביקור בירושלים ואין לכם רכב פרטי, ובמיוחד אם יש לכם זמן מוגבל, לא תמיד כדאי להסתמך על תחבורה ציבורית בתוך העיר – משום שהמרחק בין האטרקציות השונות גדול יחסית. כמובן, ההחלטה תלויה במסלול שאתם מתכננים, במספר האנשים ובלוח הזמנים שלכם, אבל לעתים קרובות עדיף יהיה לשכור רכב מחברת השכרת רכב. מן הסתם, בחברה מקצועית ואמינה יציעו לכם לבחור בין מגוון מכוניות, כך שתוכלו לשכור רכב איכותי ומתוחזק המתאים לנסיעה משפחתית לבילוי מהנה בבירה.

ירושלים מציעה מגוון אטרקציות מעניינות שאפשר לכתוב עליהן אלפי מילים. במאמר זה בחרנו שלוש מתוך אותו מגוון עצום, עם דגש על אטרקציות מעשירות שמותאמות גם לילדים.

1. ביקור בשוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה, שראשיתו עוד במאה ה-19, הוא שוק שוקק חיים, עמוס בבסטות של ירקות ופירות טריים, לצד דוכנים מכל הבא ליד. כל אלה יוצרים תמונה צבעונית וססגונית ושפע תבלינים שמדיפים ריחות מעולים תוצרת המקום. המאכלים המשובחים והטריים כוללים גם מאפים שנאפים במאפיות גדולות וקטנות, דגים ומעדניות. נוסף על כך, ניתן למצוא בשוק  גלריות וחנויות נוספות.



חלק מהחנויות בשוק עתיקות ואחרות חדשות יותר, וברחובותיו עומדים לעתים גם אמני רחוב. אם אתם מעדיפים סיור מודרך על פני סיור עצמאי, תוכלו לקחת חלק בסדנאות שונות ולצאת למגוון סיורים. בין סמטאות השוק תמצאו מגוון מסעדות ובתי קפה, שממוקמים בפינות נסתרות ומתאפיינים באווירה ייחודית. בשעות הערב נפתחים במקום גם ברים תוססים.

2. עיר דוד

אם מתחשק לכם לחזור אל ימי אברהם אבינו או אל ימי דוד ושלמה, אל תחמיצו את עיר דוד. הגן הלאומי עיר דוד שוכן על גבעה קטנה הסמוכה לכותל המערבי, מדרום לשער האשפות. חוויית הביקור באתר כוללת סיור בעירם של מלכים ונביאים, המקום בו נכתבו כמחצית מספרי המקרא, ובו התרחשו רוב הסיפורים בירושלים התנ"כית. המבקרים חווים את עברו העשיר של המקום באמצעות צעידה בארמון המלכותי, ברחובות, במעברים התת-קרקעיים ובמקום ההכתרה של המלכים.

3. מעלית הזמן

מעלית הזמן כשמה כן היא – מעלית שתיקח אתכם בזמן ותביא אתכם לעידן אחר בתולדות ירושלים. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות שממחישות את האירועים והופכות אותם למוחשיים – המבקרים חווים את הווה, את העבר או את העתיד… כשהם נהנים מאפקטים ייחודיים, ממושבים נעים ומתלת-ממד. האתר נמצא בממילא, שם תוכלו גם להסתובב ולשאוף לריאותיכם את נופה הקסום של חומת העיר העתיקה. המשתמשים בשירותי השכרת רכב, יכולים להחנות את הרכב בחניון ממילא הכולל מאות מקומות חניה.

לגלות את ירושלים

עוד שפע של חוויות ממתינות לכם בירושלים, וכדי למצות את העיר – במיוחד אם יש לכם זמן קצר לשהות בה – תצטרכו להתנייד ממקום למקום במהירות. לכן, בררו על השכרת רכב בירושלים מחברה מקצועית ואמינה. היתרון בנסיעה ברכב על פני תחבורה ציבורית הוא היכולת לעבור דרך מקומות ואתרים נוספים, אולי כאלה שלא חשבתם עליהם מבעוד מועד, מבלי להיות תלויים בלוחות זמנים שרירותיים ומבלי לעמוד ברכבת או באוטובוס בשעות העומס.



1
נגישות