לגלות את ארץ המגף עם קרוז לאיטליה - פואנטה

לגלות את ארץ המגף עם קרוז לאיטליה

קרוז לאיטליה מאפשר לחוות את ארץ המגף באופן חווייתי ומגוון. החל מחבל טוסקנה ועד ונציה – הנה הצצה למה שתוכלו לראות ולטעום בחופשה הבאה שלכם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

האמנות, המוזיאונים, האופנה, הנופים, האוכל, הרומנטיקה – לא חסרות סיבות להתאהב באיטליה היפה; ואכן, איטליה מהווה יעד אטרקטיבי לטיולים עבור תיירים מכל העולם וגם מישראל. אלא שבעוד שרוב התיירים נוהגים להגיע לאיטליה בטיסה ואז לנסוע אל יעד החופשה המדויק שלהם, בשנים האחרונות מוצעות יותר ויותר הפלגות לאיטליה כדרך מעניינת, חווייתית ובלתי נשכחת לבלות את החופשה האיטלקית דרך הים.

אם עדיין לא יצא לכם לבקר באיטליה, ובמיוחד אם כבר ביקרתם בה ואתם מתגעגעים לניחוחות, לטעמים, למראות והצלילים שלה – אתם מוזמנים לגלות את המדינה היפהפיה הזו; אך במקום לעלות על טיסה, הזמינו לכם קרוז באוניה מפוארת ומאובזרת שתשמש אתכם כמעין מלון צף. עם האוניה תוכלו לשוט ממקום למקום, לבקר בערי נמל שונות באיטליה ולגלות אותה בדרך ייחודית.

איפה אפשר לבקר באיטליה?

קרוזים לאיטליה בדרך כלל מבקרים בערי נמל מרכזיות, ולהלן נפרט את הקסם הממתין לכם בחלק מהן:

נמל צ'יביטבקיה (בסמוך לרומא): חייבים להתחיל ברומא, נכון? הרי אי אפשר לבקר באיטליה ולפספס את עיר הבירה המפוארת, היפה, ערש התרבות הרומאית הידועה, המשלבת היסטוריה עשירה ומעניינת לצד חיים מודרניים, אופנתיים ותוססים. אלא שרומא איננה עיר נמל; כדי להגיע אליה, האוניה שלכם תעגון בנמל צ'יביטבקיה ויוסברו לכם סידורי נסיעה שיאפשרו לכם לקפוץ לרומא, למצות את החוויה שאפשר לספוג בתוך מספר שעות ולחזור לאוניה. אגב, גם בצ'יביטבקיה עצמה קשה להשתעמם, שכן יש בה אתרי תיירות מעניינים משל עצמה, כגון מבצר מיכאלאנג'לו, מרחצאות פיקונצ'לה ועוד.



נמל ליבורנו: זהו שער הכניסה הימי אל חבל טוסקנה – החבל הציורי והרומנטי ביותר באיטליה, ויש אומרים שבעולם כולו. לאחר שספינת הפאר תעגון בנמל ליבורנו, תוכלו לנסוע אל חבל טוסקנה ולבקר באחת מן הערים המרכזיות שבו, כגון פיזה, העיר עם המגדל הנטוי המפורסם, או פירנצה, בירת חבל טוסקנה. בפירנצה תוכלו לבקר בין היתר בקתדרלה היפהפיה הידועה של העיר או בכנסיות ומוזיאונים מעניינים, ליהנות מפיצה משובחת או גלידה טובה וכמובן – כמה לגימות של יין איכותי.

ונציה: מתחרה משמעותית נוספת על תואר העיר הרומנטית ביותר בעולם היא העיר שבנויה על המים, ונציה היפה. כאן תוכלו לשוט בגונדולה בין התעלות הציוריות והמפורסמות של העיר ולגלות יופי עתיק, אמנות מיוחדת ואווירה שאין דומה לה באף עיר אחרת באיטליה או בעולם.

נמל נאפולי: אחת הערים היפות באיטליה טומנת בחובה היסטוריה מרתקת וטראגיתף בעקבות היותה ממוקמת באזור וולקני בין הרי געש. כאן תוכלו לטייל במרכז העתיק, לטייל ברחובות, לסייר במוזיאון העתיק ולהציץ לרגע העיר השכנה, פומפיי, שנחרבה בהתפרצות געשית לפני שנים רבות.

וזה עוד לא הכל. בארץ המגף נמצאות עוד ערי נמל רבות שמהוות יעד תיירותי בפני עצמן או מהוות שער כניסה ימי שדרכו אפשר להגיע לאתרים מעניינים נוספים באיטליה: פלרמו, טריאסט, סלרנו, מסינה, קטניה ועוד. רק לבחור יעד ולצאת לדרך

היתרון המשמעותי של הפלגות נופש עם מנו ספנות – יציאה וחזרה מהארץ ללא צורך בטיסות, פנסיון מלא עם 3 ארוחות כשרות, אוניה חדישה ועוד.


תגובות: 0

נגישות