3 פרויקטים חדשים מבית ISA Group

3 פרויקטים חדשים מבית ISA Group

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

חברת ISA Group פועלת ברחבי הארץ ועוסקת בבניית פרויקטים חדשים למגורים.

בין היתר, החברה מתמחה גם בנדל"ן מסחרי ומבצעת פרויקטים של התחדשות עירונית.

בימים אלו משווקים לציבור הרחב שלושה פרויקטים חדשים של חברת ISA Group, הנחשבים לפרויקטי מגורים ברמה גבוהה ומבוקשים מאוד.

יו"ר ISA Group, מר עקיבא זוריבין, מספר על פרויקטים למגורים מבית ISA Group, מספר שהחברה עובדת בכמה וכמה ערים ברחבי הארץ, ביניהן ירושלים. הנה פרטים על כמה מהפרויקטים שלה:

  • "מצפה רמות" בשכונת רמות בירושלים הוא פרויקט חדש ומסקרן. מדובר על שישה בניינים ובהם דירות בגדלים שונים, בעלי שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים. בין היתר, בפרויקט זה יש גם פנטהאוזים בעיצוב יוקרתי שמתאימים לאנשים שמחפשים לשלב יוקרה ונוחות. זהו פרויקט שנבנה באזור הררי ומשקיף על נוף מרהיב. למעשה, אחד היתרונות הכי בולטים ב"מצפה רמות" הוא הנוף הירוק ועוצר הנשימה. כמו כן, הבניינים נמצאים במיקום אסטרטגי מעולה, לא רחוק מהעיר אך גם לא במרכזה. דיירי "מצפה רמות" יזכו להנות משקט ולשלב עמו גם קרבה למרכזי קניות, מוסדות חינוך וכדומה. ישנה תחבורה נגישה בקרבת המבנים ובאופן זה ניתן להנות מאיכות חיים גבוה ולהשתלב היטב באווירה של שכונת רמות הוותיקה.
  • פרויקט נוסף שמשווק בימים אלו בבירה הינו פרויקט "ג'רוזלם אסטייטס" במתחם שנלר בירושלים. אדריכל הפרויקט הינו יהודה פייגין.
    מדובר ב-13 בניינים עם שדרת פיתוח ייחודית, מה שיוצר מתחם מגורים ייחודי ואקסקלוסיבי. במתחם המגורים שנלר ישנן דירות סטודיו, דירות ארבעה וחמישה חדרים וגם פנטהאוזים יוקרתיים.
    חברת ISA Group למעשה בחרה לשמור את מתחם שנלר הוותיק, שכולל את המבנים הראשונים שנבנו מחוץ לחומות העיר.
    מיקומו של מתחם שנלר אידיאלי. ישנה נגישות גדולה אל מרכז העיר ומתחת לבניינים ישנו חניון תת קרקעי גדול. סביב לבניינים וביניהם ישנה חצר פסטורלית ומעוצבת בנגיעות מודרניות והיסטוריות והנוף מסביב עוצר נשימה.
    לדברי זוריבין, מתחם שנלר משלב שימור וחדשנות: "אנו מזמינים אליו אנשים שמחפשים להעלות את רמת החיים שלהם ולחיות בשלווה ונוחות מקסימלית. במתחם שנלר מוענקים לדיירים שירותים נלווים כמו טרקלין עסקים, חדרי אירוח עסקיים, חדרי כושר מתקדמים, מרתף יינות, בית כנסת פרטי ואף חדר אירועים לשימוש הדיירים. פרויקט מתחם שנלר מאובטח ושמור לאורך כל היום, ישנם שירותי אחזקה וניקיון וכל זה על מנת לאפשר לדיירים להנות מהיום יום באופן מירבי".
  • פרויקט "מגדלי שער העיר" בבת ים: מדובר בשני בנייני יוקרה ברחוב הגיבורים בעיר בת ים, הנבנה במסגרת תוכנית פינוי-בינוי. אדירכלי הבניינים הם ברעלי, לויצקי, כסיף אדריכלים. בבניינים ישנן דירות 2,3,4,5 חדרים ופנטהאוזים מיוחדים. מדובר בבניינים גבוהים, בגובה של 24 קומות, המשקיפים על העיר כולה, מוסיפים למראה העיר ומעניקים טון חדש לסביבה.
    הבניינים ממוקמים בסמוך לצירי תנועה מרכזיים והדיירים בהם יוכלו להגיע בכל עת אל מרכז הארץ. סביב לבניינים ישנם קניונים, מוסדות ציבוריים ומוסדות חינוך, מה שהופך את פרויקט המגורים הזה לאידיאלי למשפחות וזוגות צעירים.

"בחברת ISA Group עובדים מתוך הבנה כי ישנה אוכלוסיה מגוונת, בעלת צרכים שונים ודרישות שונות", אומר זוריבין, "ולכן אנו משתדלים לבנות ולקדם פרוייקטי מגורים שונים שיתאימו לכלל פלחי האוכלוסיה ויעניקו איכות חיים גבוהה ונוחות מקסימלית".

לפרטים נוספים על הפרויקטים של ISA Group לחצו כאן.



תגובות: 0

נגישות