מה משפיע על מחירים של דלתות פנים?

מה משפיע על מחירים של דלתות פנים?

לדלתות פנים יש חשיבות הן מבחינה פונקציונלית והם מבחינת עיצוב הבית. מה משפיע על מחירים של דלתות פנים ומדוע לא כדאי לקנות את הדלת הזולה ביותר?

דלתות לבית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל מי שאי פעם נדרש לרכוש דלתות פנים יודע שמדובר בהוצאה כספית מכובדת. ראשית, לרוב לא רוכשים דלת פנים אחת, אלא מספר דלתות פנים יחדיו. שנית, ההוצאה אינה נגמרת ברכישת הדלת בלבד, אלא כוללת גם הוצאה על משקופים, ידיות, פרזולים ועוד.

הנה המאפיינים העיקריים המשפיעים על מחירן של דלתות הפנים:

חומר גלם

האלמנט שמשפיע יותר מכל על מחירן של דלתות פנים הוא כמובן החומר שממנו הן עשויות. כמו בכל דבר בחיים, על איכות יש לשלם, וחומרי גלם יקרים כמו זכוכית, עץ גושני, מתכת וכדומה יעלו את מחיר הדלתות.

חשוב לזכור כי חומר הגלם ממנו עשויות דלתות לבית משפיע גם על עמידותן. דלת העשויה מחומרים קשיחים ואיכותיים, כמו עץ מלא, תהיה פחות פגיעה ללחות, רטיבות ועובש, ולכן תחזיק מעמד לפרק זמן ארוך יותר ככל הנראה, בעוד שדלתות הלמינציה העשויות מחומרי גלם נחותים דוגמת סיבית וכדומה יתאפיינו בבלאי מהיר יחסית.

מחירים של דלתות פנים

עיצוב

דלתות לבית חשובות מאוד בתהליך העיצוב ומשפיעות מאוד על המראה הכללי של הבית. למעשה, דלתות פנים הן אלמנט עיצובי לכל דבר ואנשי מקצוע תופסים אותן כחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של הבית.

צורת הדלת (האם היא כוללת עיטורים או חלונות וכדומה), הצבע שלה והמרקם (הגימור של הדלת, חלק או מחוספס וכדומה), משפיעים על העיצוב הכללי וכמובן גם על המחיר.

מטבע הדברים, אם תרצו דלת בהזמנה אישית, בעיצוב ייחודי רק לכם, היא תהיה יקרה יותר. בחירה בדלת עם עיצוב פשוט יחסית תחסוך לא מעט כסף, ואילו בחירה בדלתות מעוצבות תייקר אמנם את מחיר הדלתות אך תספק לכם נגיעה אישית שלא תראו בבתים אחרים.

טכנולוגיה

הטכנולוגיה לא פסחה על עולם הדלתות וכיום ישנן דלתות פנים המשלבות טכנולוגיה מתקדמת. דלתות אלו מגיעות עם מערכת נעילה חכמה המאפשרת לפתוח אותן ללא מגע יד אלא על ידי שימוש באפליקציה ייעודית לכך, כך שלא תצטרכו יותר לחפש בלי סוף את המפתח של הדלת שלכם.

בידוד סאונד

אחד מהמטרות העיקריות של דלתות הפנים היא שמירה על פרטיות עבור דיירי הבית. לכן חשוב מאוד להקפיד לרכוש דלתות איכותיות שיסייעו בבידוד הרעשים המגיעים מחוץ לחדר לתוכו, ולהפך.

חשיבות המיוחסת לסוגיית הבידוד של דלתות הפנים הולכת וגדלה בשנים האחרונות, ובהתאם לזאת ישנם פיתוחים חדשים המשפרים את בידוד הסאונד של דלתות הפנים. דלתות פנים איכותיות המכילות חומרים מבודדי-סאונד, יהיו לרוב יקרות יותר מדלתות מחומרים פשוטים שלא יסננו את הרעש מבחוץ.

אביזרים ותוספות שונות

להוצאה על דלתות מתווספת הוצאה על אביזרים ותוספות שונות. כמו כן, שילוב של אלמנטים עיצוביים שונים כמו פסי אלומיניום, הבלטות, פרטי פרזול וכדומה ישפיעו משמעותית על מחיר הדלתות.

המאמר בחסות "דלתות בכר" – חברה מובילה בתחום דלתות פנים

תגובות: 0

נגישות