בגלל הקורונה? סייל קיץ באיקאה בוטל, במקומו יהיו מבצעים נקודתיים

בגלל הקורונה? סייל קיץ באיקאה בוטל, במקומו יהיו מבצעים נקודתיים

סייל קיץ באיקאה מתקיים כל שנה בחודש יולי, אך השנה הוא לא יתקיים. באיקאה אומרים שהסיבה היא חחש מהתקהלות בגלל הקורונה. פואנטה עם חדשות המבצעים

סייל קיץ באיקאה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הסיילים של איקאה ידועים כמבצעים שמתקיימים פעמיים בשנה – סילל קיץ באיקאה וסייל חורף באיקאה. השנה מודיעה איקאה ישראל כי לא תקיים את סייל הקיץ – כשהנימוק הוא רצון למנוע התקהלות בשל הקורונה. במקום זאת, כך מוסרת הרשת השוודית, "במהלך חודש יולי, תציע איקאה "הצעות מיוחדות" על מבחר מוצרים בחנויות. ההצעות יפורסמו באתר החברה החל מ-1/7".

במקום סייל קיץ באיקאה – מבצעים נקודתיים ופחות הנחות

ברשת איקאה אומרים כי ביטול סייל הקיץ נובע לא רק מתוך רצון למנוע התקהלות מוגברת בחנויות, אלא גם בשל זמינות מוגבלת של מלאים.

"בהתאם לכך, כמות המוצרים המוצעת בהנחה תהיה מצומצמת", אומרים בחברה.

המבצעים יוצעו לכל אורך חודש יולי, אבל חשוב לשים לב שלא תמיד כל מוצר יהיה במלאי בכל חנות: "ההצעות המיוחדת ינתנו בכל חנויות הרשת, אולם בעקבות זמינות שונה של מלאים בכל חנות, יש להקפיד ולהתעדכן באתר החברה, ברמת זמינות המוצרים בכל חנות", נמסר מאיקאה ישראל.

בין המבצעים שיוצעו באיקאה: ריהוט קיץ, טקסטיל שינה ואבזור.

 

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

 

איקאה מצמצמת שעות פעילות

האם הקורונה היא באמת הסיבה, או שמדובר בתירוץ? קשה לקבוע בוודאות. בדרך כלל רשת איקאה נהנית ממבול של קונים בתקופת הסיילים. למעשה, הביקושים בתקופה שבה מתקיים איקאה סייל כל כך גבוהים, עד כי יש גם לא מעט תלונות מצד לקוחות שמזמינים הובלות והתקנות.

כדאי לזכור כי כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, רשת איקאה הודיעה לאחרונה כי היא מאריכה את החל"ת לעובדים רבים. באותה הודעה נמסר כי שעות הפעילות באיקאה מצטמצמות, כך למשל חנויות איקאה כעת סגורות במוצ"ש.

לאור זאת, ייתכן שביטול סייל הקיץ הוא עוד ביטוי לקשיים שהרשת נתקלת בהם כעת. אגב, ה"הצעות המיוחדות" יינתנו בכל חנויות איקאה, למעט איקאה Kitchens (איקאה מטבחים). הכוונה היא לאיקאה נתניה, איקאה ראשל"צ, קרית אתא, באר שבע ואיקאה אשתאול.

איקאה אשתאול

חנות איקאה אשתאול נפתחה ממש לאחרונה. כפי שפרסמנו כאן, סביב איקאה אשתאול קיימת מחלוקת קשה, בשל עברות בנייה שבוצעו במקום.

לפני כשבועיים הוצא צו מניעה נגד איקאה ודרישה לאטום חלק מהשטח, אך בשבוע שעבר הורה בית המשפט להשאיר את חנות איקאה אשתאול פתוחה וביטל את צו הסגירה.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





תגובות: 0

נגישות