מחפשים את מטבחי איקאה? נפתחה חנות איקאה מטבחים (IKEA KITCHENS)

מחפשים את מטבחי איקאה? נפתחה חנות איקאה מטבחים (IKEA KITCHENS)

לראשונה בישראל – חנות הקונספט למטבחים של איקאה, מטבחי איקאה IKEA KITCHENS. מה כוללת חנות הקונספט? היכנסו לכתבה מבית אתר פואנטה

מטבחי איקאה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

המטבח נחשב לחדר מרכזי אצל הישראלים, וברשת איקאה יודעים זאת ומרגישים את ההתעניינות של ישראלים רבים שמגיעים לחפש באיקאה מטבחים. למעשה,מטבחי איקאה נחשבים לאחת הקטגוריות המבוקשות בקרב הצרכנים. לכן, איקאה ישראל משיקה בתל אביב חנות קונספט למטבחים – IKEA KITCHENS, ומשדרגת את מחלקות המטבחים בארבע חנויות הרשת בבאר שבע, קרית אתא, ראשון לציון ונתניה.

מטבחי איקאה – יש גם מטבח סקנדינבי

זה לא מובן מאליו שאיקאה פותחת חנות ייעודית למטבחים. למעשה, פתיחת איקאה KITCHENS הופכת את ישראל למדינה השנייה בעולם שבה איקאה העולמית מפתחת את הקונספט הזה – אולי בשל החיבה של הישראלים למטבח, לארוחות משפחתיות ולאירוח. עד כה, פעלה חנות IKEA KITCHENS יחידה בשטוקהולם שבשבדיה – מולדתה של איקאה.

מטבחי איקאה
IKEA KITCHENS – חנות הקונספט בנמל תל אביב. צילום – שי אפגין
IKEA KITCHENS
IKEA KITCHENS – חנות הקונספט בנמל תל אביב. צילום – שי אפגין

IKEA KITCHENS: לעצב באתר, לבחור בחנות

לדברי שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, פתיחת חנות IKEA KITCHENS היא חלק מהעמקת אחיזתה של איקאה ישראל בקטגוריית המטבחים. כאמור, כחלק מהמהלך הזה שופצו גם מחלקות המטבחים בחנויות הרשת.

בחנות IKEA KITCHENS, הממוקמת בנמל תל אביב ומשתרעת על שטח של 500 מ"ר, מוצגים 14 מטבחי איקאה בסגנונות שונים: מודרני, כפרי, סקנדינבי, צבעי עץ ועוד. הלקוחות מקבלים ייעוץ ממעצבי מטבחים בעמדות שמיועדות לפגישות אישיות ,ויש גם אפשרות לרכוש מכשירי חשמל משלימים למטבח.

לעצב מטבח איקאה באתר

נדבך נוסף הוא השקת מתחם מטבחים באתר של איקאה ישראל, המאפשר לערוך סיור וירטואלי, לצפות בסגנונות המטבחים המוצגים בחנויות, להתרשם מהצבעים והחזיתות ולקבל השראה עיצובית. הלקוחות יכולים לעצב בעצמם את המטבח המתאים להם, ולהביא עימם את התכניות שהכינו לפגישה עם מעצב המטבחים. גם את הפגישה עם המעצב אפשר לקבוע דרך אתר איקאה.

בחנות הקונספט, כמו בחנויות הרשת, מוצגות אפשרויות העיצוב – החל מחזיתות, אבזור פנימי, פרזול, משטחי עבודה ושיש. רמות המחירים משתנות בהתאם לעיצוב שבוחר הלקוח, וניתנת אחריות ל-12 שנים.




היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות