רעיונות לערב גיבוש לעובדים - המופע של מרום מור

רעיונות לערב גיבוש לעובדים – המופע של מרום מור

ערב שמוקדש לעובדים הוא דרך מקובלת ומאוד מוצלחת להראות לעובדים שמקום העבודה מעריך אותם. אירוע מוצלח מגבש את העובדים ומספק להם הרגשת שייכות, והאפשרויות מגוונות – החל מסטנד-אפ ועד אמן חושים. הנה כמה רעיונות לערב גיבוש לעובדים

רעיונות לערב גיבוש לעובדים - המופע של מרום מור
אמן החושים מרום מור
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מנהלים בכירים ובעלי חברות מודעים לכך שעם כל הכישרון והכריזמה, עם כל האומץ ועם כל החוכמה, הם לא היו מגיעים לאן שהגיעו ללא העובדים המסורים והנאמנים שלהם. לכן, מדי פעם אנחנו רוצים לפנק אותם בערב מהנה ולהוציא אותם קצת משגרת העבודה הרגילה.

ערב גיבוש עובדים לא נועד רק כדי שהעובדים ישמחו וייהנו, אלא גם כדי שהעובדים יתגבשו ויכירו יותר טוב האחד את השנייה. הגיבוש ותחושת השייכות שהם ירגישו בערב הזה, ממלאת גם את המנהלים בגאווה כי מדובר בעובדים שהם כל כך אוהבים ומעריכים. בנוסף, היא תשתלם להם בעתיד כי ידוע שעובד מרוצה הוא עובד יותר טוב.

הנה כמה רעיונות לערב גיבוש לעובדים:

הופעה של זמר מפורסם

כולם אוהבים מוזיקה, כולם אוהבים לשיר וכולם אוהבים לשמוח ולרקוד. מה יותר טוב מאשר לעשות את כל אלו עם זמר מפורסם? בחירת הזמר תלויה בתקציב שלכם, אבל לפעמים כל מה שצריך כדי לשמח ולגרום אושר לעובדים שלכם הוא זמר אחד שכולם אוהבים.

מופע סטנד-אפ או מופע בידור

אין אדם שלא אוהב לצחוק, ומופע בידור הוא כמובן הדרך לעשות זאת. מופע בידור או מופע סטנד-אפ לא חייב להיות של אמן מאוד מפורסם, ולפעמים אפשר להסתפק במישהו קצת פחות מוכר או קצת פחות יקר כדי שגם תוכלו לספק לעובדים שלכם אירוע של פעם בחיים וגם לא לקרוע לעצמכם את הכיס.

מופע טלפתיה או מופע של אמן חושים

מי שהיה כבר במופע של אמן חושים או במופע טלפתיה, מבין על מה מדובר ויודע עד כמה מופע כזה הוא עוצר נשימה. כאשר אתם מזמינים אמן חושים ישראלי, אתם מעניקים לעובדים שלכם ערב בלתי נשכח, ערב שבו הם יצחקו, יתרגשו, יפחדו, ישמחו ויחסירו פעימה בכל שנייה של המופע. חשוב להגיד שאמן טלפתיה או אמן חושים מומלץ לאירועים פרטיים ועסקיים, כלומר לא משנה כמה עובדים יש לכם בארגון ולא משנה מה סוג האוכלוסייה של האנשים בעבודה, כי המופע פשוט מתאים לכולם.

אטרקציות, מופעים ואירועי חברה יכולים לעשות את ההבדל בין עובדים שמרגישים נחמד במקום העבודה שלהם לבין עובדים שמרגישים מדהים במקום העבודה שלהם. חשוב לזכור שבזכות אותם עובדים אתם נמצאים היכן שאתם נמצאים, וכשיש לכם הזדמנות לגמול להם, עשו זאת בגדול והזמינו עבורם מופע מחשמל שהם לא ישכחו לעולם.

רוצים להפתיע? רוצים לרגש? רוצים להצחיק? הזמינו את מרום מור: marommor.

תגובות: 0

נגישות